Mitä sadeasusteita viimeksi käytit?

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Pvc-asut Mitä sadeasusteita viimeksi käytit?

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 20 vastaukset, 15 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Waders avatar Waders 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten.

Esillä 6 viestiä, 16 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija
    Nimetön

Juhannuksena keltaiset neppariolkainhousut,keltainen takki,keltaiset kurarukkaset,keltainen sydvesti ja mustat Nokian kumisaappaat! Alla punaiset japanilaiset tanssihousut, punainen kumikorsetti sukkanauhoilla ja punaiset kumisukat.

0
    Nimetön

ens kerral pitää itsekkin laittaa tanssihousut alle!

0
    Nimetön

tässä on tämän kevään/kesän aikana tullut käytettyä lähestulkoon päivittäin sadeasuja
    kun menin naimisiin tuossa tammikuussa ulkomailla niin ehdotin vaimolle ( joka myös pitää latex, pvc asuista ja ehdottomasti rakastaa sadeasuja ) että mennään naimisiin sadeasuissa, hän ei kuitenkaan kehdannut tehdä niin

1+
    Nimetön

Eilen pyöräilin keltaisissa olkainkurahousuissa, vihreässä sadetakissa ja jalassa uudet Kontio-kumisaappaat. Tänään puutarhahommia farkkusortseissa ja Kontioissa.

1+

Kylläpä sadevarusteet ja Kontiot ovat olleet tämän kesäloman vakiovarusteet. Pros-avohaalarihousut ja sadetakki näissä lämpötiloissa menevät hyvin pelkiltään, korkeintaan alkkarit ja t-paita alla. Kokemuksesta voisin sanoa, että avohaalarihousut on sopivan ilmavat – ei kalusto vaahtoa housuissa 😉
    Jostain muusta syystä välillä, eri syy…

1+

Pros-haalarit kiinteillä saappailla ja hanskoilla oli viimeisin asu jossa käväisin ulkona. Ei oo mulla riittävästi pokkaa pitää muiden nähden näitä asuja, joten enimmäkseen käytän näitä vain sisätiloissa.

Niin ja terve vaan kaikille, olen uusi tällä foorumilla. :bye:   Mua kiinnostaa eniten sadevaatteet ja kumpparit sekä kahluusaappaat ja -housut mutta myös pitkävartiset nahka- ja pvc- saappaat sekä jotkut pvc ja nahka asutkin.

2+
    Shinyboy avatar
Esillä 6 viestiä, 16 - 21 (kaikkiaan 21)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.