Palaa kohteeseen Nahka-asut

Mitä nahkaa päälläsi viimeksi?

Foorumit Fetissit Nahka-asut Mitä nahkaa päälläsi viimeksi?

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 305 vastaukset, 105 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi valtsu avatar leatherslave 13 tuntia, 4 minuuttia sitten.

Esillä 15 viestiä, 271 - 285 (kaikkiaan 306)
  • Julkaisija
    Nimetön

Viime yönä kävin Kuopion keskustassa kävelyllä nahkahousuissa, nahkajakussa, nahkakäsineissä ja stilettosaappaissa . Keräsi nahka-asu ihan kivasti muuten katseita 😀

Nimetön

"leatherboots" wrote: Keräsi nahka-asu ihan kivasti muuten katseita 😀

Tämä on muuten jännä juttu. Itsekin olen viime viikkoina aika usein pukeutunut nahkahousuihin/farkkuihin asiolla käydessäni. Ja aika monta kertaa on kyllä katseita tullut. Jotenkin outo tilanne kun mietitään nykyajan suvaitsevuutta ja tämän lisäksi on näitä project l jne. Tosin eipä haittaa 😀

Nimetön

"Nahka" wrote: [quote="leatherboots"] Keräsi nahka-asu ihan kivasti muuten katseita 😀

Tämä on muuten jännä juttu. Itsekin olen viime viikkoina aika usein pukeutunut nahkahousuihin/farkkuihin asiolla käydessäni. Ja aika monta kertaa on kyllä katseita tullut. Jotenkin outo tilanne kun mietitään nykyajan suvaitsevuutta ja tämän lisäksi on näitä project l jne. Tosin eipä haittaa 😀

Niin on. Mutta ei kyllä tosiaankaan haittaa 😉

Nimetön

Itse käytän nahkahousuja puolet vuodesta melkeipä päivittäin tai kun lämpötila on sellainen ettei tule liian kuuma. En ajattele mitkä housut on jalassa, kun tuolla ulkona pyörii. Luulempa että jos itse jännittää niinden käyttöä julkisesti, niin tuntuu kuin kaikki tyylii tuijottaisi.

Nimetön

"DS450" wrote: Itse käytän nahkahousuja puolet vuodesta melkeipä päivittäin tai kun lämpötila on sellainen ettei tule liian kuuma. En ajattele mitkä housut on jalassa, kun tuolla ulkona pyörii. Luulempa että jos itse jännittää niinden käyttöä julkisesti, niin tuntuu kuin kaikki tyylii tuijottaisi.

Semmosta se ihmismieli tekee. Sama pätee vaikka esimerkiks sosiaalisiin pelkoihin että tuntuu että kaikki vieroksuu tai tuijottaa. Omista ajatuksista tulee faktoja itselle vaikka eivät pitäis ollenkaan paikkaansa.

Nimetön

This week, I have been mostly wearing two pairs of unlined leather jeans, brown and black 🙂

Eli tosiaan viime päivät fiilistelly vuorittomissa nahkahousuissa, mustissa sekä ruskeissa… On ne vaan jännän erilaiset pitää päällä 🙂

xlx avatar
    xlx
    Osallistuja

Nyt lauantaina illemmalla Helsinki/Vantaa-seudulla rohkenin kireissä nahkahousuissa sekä osittain nahkatakissa(prätkä tyylinen, lyhyt että beba erottu) tallustelee kadulle ja ihmisten katseiden alle… Niitä tulikin "muutama" sekä hymy… Ei ihan jokainen 35v. mies kävele noissa vastaan…

Nimetön

Mopolla . Täysnahoissa 🙂

Nimetön

Ähäkutti, juhannushyttyset! Nahkatakin läpi ei verta ime isokaan itikka, ja kunnon buutsit suojasivat nilkkoja täydellisesti. Mustasta nahasta saa käypäisen asun vaikka kesäillan viettämiseen.

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

"kiiilto" wrote: Ähäkutti, juhannushyttyset! Nahkatakin läpi ei verta ime isokaan itikka, ja kunnon buutsit suojasivat nilkkoja täydellisesti. Mustasta nahasta saa käypäisen asun vaikka kesäillan viettämiseen.

Joo mutta on tämä juhannus vaan ollu liian kuuma nahkatamineisiin. Siis melkein liian kuuma. 😉
    Mulla on ollu torstai-illasta lähtien jalassa nahkahousut. Joko motskari-nyörikset, rasvatut kotipihapuuhailu-nupukit tai mustat aniliininahkaiset pyhä-pöksyt.

Kp1977 avatar
    Kp1977
    Osallistuja

Josko kesän hyttysistä on jo toivuttu 😉 Oman talvinahkakauden aloittelin likimain pari kuukautta sitten. Nahkafarkut alkavat olla enemmänkin arkivaruste kuin pelkät “pyhähousut”. Sää suorii nahkailua, tosin muitapa ei juuri ole kaupunkihulinassa tullut vastaan.

Nimetön

Kävin äsken hammaslääkärissä nahkousuissa, ja penkkinä tietenkin (keinonahka) tuoli.

… vielä kun lääkäri ja hoitsu olisivat pukeutuneet kunnon kumisiin suoja-asuihin, niin sitä olisi voinut hyvinkin pienimuotoiseksi sessioksi:)

On se maailma vaan erilainen fetistin silmin:)

Murunda avatar
    Murunda
    Osallistuja

Kävin äsken hammaslääkärissä nahkousuissa, ja penkkinä tietenkin (keinonahka) tuoli. … vielä kun lääkäri ja hoitsu olisivat pukeutuneet kunnon kumisiin suoja-asuihin, niin sitä olisi voinut hyvinkin pienimuotoiseksi sessioksi:) On se maailma vaan erilainen fetistin silmin:)

Kai ne sentään kumihanskoja käytti 🙂 Tai vinyylihanskoja, mitä lie ne käyttääkään. Joskus muistan että mulle on pistetty “muovinen essu” suojaamaan omia vaatteita. Se oli joku muovipussimaisen ohut valkoinen suoja joka pistettiin tuolilla maatessa. Eihän sitä itse edes nähnyt millainen suoja se oli. Muistan vaan että ajattelin itsekin silloin että voisivat pistää hoitajatytötkin jotain suojaa. Mutta käyttääköhän hammaslääkärit itsellä mitään roiskesuojia? Vai onko ne hoitovaatteet samalla riittävät suojavaatteet?

Nimetön

Kävin äsken hammaslääkärissä nahkousuissa, ja penkkinä tietenkin (keinonahka) tuoli. … vielä kun lääkäri ja hoitsu olisivat pukeutuneet kunnon kumisiin suoja-asuihin, niin sitä olisi voinut hyvinkin pienimuotoiseksi sessioksi:) On se maailma vaan erilainen fetistin silmin:)

Kai ne sentään kumihanskoja käytti ? Tai vinyylihanskoja, mitä lie ne käyttääkään. Joskus muistan että mulle on pistetty “muovinen essu” suojaamaan omia vaatteita. Se oli joku muovipussimaisen ohut valkoinen suoja joka pistettiin tuolilla maatessa. Eihän sitä itse edes nähnyt millainen suoja se oli. Muistan vaan että ajattelin itsekin silloin että voisivat pistää hoitajatytötkin jotain suojaa. Mutta käyttääköhän hammaslääkärit itsellä mitään roiskesuojia? Vai onko ne hoitovaatteet samalla riittävät suojavaatteet?

Vähän myöhässä,  mutta kuitenkin. Juuri tätä tarkoitinkin, että ovatkohan ne heidän suojavaatteet tarpeeksi tehokkaita. Vai olisiko sittenkin joku kumipuku parempi vaihtoehto? Ainakin olisi pienenpi kynnys mennä sinne:)

Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Tänään eräässä virastossa kokoustamassa ja myös äänessä.
    Koska olen lomalla niin päätin pysyä lomavaatteissa ja menin paikalle nahkahousuissa.
    Lievä pettymys oli se, etten huomanut kenenkään ilmeistä että olisivat kiinnittäneet mitään huomiota asiaan.
    Tai siis asiaan kiinnittivät huomion mutta eivät asian esittäjän pukeutumiseen.

Esillä 15 viestiä, 271 - 285 (kaikkiaan 306)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Kommentoi Facebookissa