↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Mitä minä sanon minun elämäni rakkaudelle…

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Mitä minä sanon minun elämäni rakkaudelle…

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 1,663 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  MaskMan 6 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

methicalest
    Jäsen

Mitä minä sanon minun elämäni rakkaudelle kun minun voimakkaan lateksifetissin takia hän tuntee itsensä ettei kelpaa minulle sellaisenaan kuin on.

On käsitelty aihe ennenkin mutta nyt tarvitsisin oikeasti neuvoja ja apua.

LtxDevil
    Jäsen

Sano vaikka niin, että sinun lateksifetissisi on ihan oma lukunsa, eikä liity häneen suoranaisesti mitenkään. Näinollen, olet valinnut hänet rakastetuksesi kumin liittymättä aiheeseen, eikä kumi siinä välissä ole mikään indikaattori, millaisena hän kelpaa. Sano, ettäå hän kelpaa täysin sinulle, ja kumi on sinulle oma juttu, vähän niinkuin tupakka. Toiset on siitä riippuvaisia, mutta ei se kumppania pitäisi huonontaa, jos röökiä polttaa.

Vai onko tässä nyt kyse siitä, että haluaisit hänen oleskelevan kumissa? Jos ei, niin sitten vaan otat hänet sellaisena kun hän on. Jos taas haluaisit hänen keekoilevan latekseissa, niin siihen ei taas ole mitään oikotietä. Joko hän tykästyy tai ei. Sitä ei tiedä, tekee niinkuin tykkää.

Voithan sä tehdä niin, että pidät aina himassa päällä vaikka t-paitaa ja leggareita. Ja nimenomaan niin, ettei siinä ole mitään seksuaalista mukana. Siloin ne on sun juttu, eikä pitäisi saada tuollaisia ajatuksia, että pitäisit hänestä naturellina vähemmän. Ehkä vähän voisit valottaa, että millaisissa tilanteissa tämä asia ilmenee?

methicalest
    Jäsen

Niin siis ihan seksin suhteen tuntee itsensä riittämättömäksi, kun itselleni on lateksi sen verran tärkeässä roolissa siinä. Ei sitä ehkä sen kummemmin voikaan perustella kuin tuolla tupakka-vertauskuvalla – joko se sitten toimii tai ei toimi. Se on mun juttu enkä voi sille mitään. Pitäs saada vaan hänet ymmärtämään että rakastan ja haluan häntä fetissistä riippumatta.

LtxDevil
    Jäsen

Eli jos oikein olen ymmärtänyt, niin kyse ei ole vaikeammasta kuin että sinä haluaisit oleskella seksin aikana kumissa? Mitä hän sitten sanoo, kun ehdotat moista toimintaa, vai miten asiat ilmenee? Olisi mielenkiintoista kuulla, kun on itsekin ihan saman ongelman kanssa paininut.

methicalest
    Jäsen

Niin, siis ylipäätään kumin ottaminen mukaan seksiin. Itselläni, naisellani, kummallakin, miten päin vain. Päällimmäinen tunne siis oli että hän ei tunne itseään riittäväksi, kun pitää olla jotain muutakin mukana seksissä. Noh, kyllä hän on sanonut että voihan sitä kokeillakin tiedä vaikka kivaakin olisi. Mutta on myös kysynyt että pitääkö sitä kumia aina olla jollakin tapaa mukana. Vaikea kysymys, kun sen verran vahva mieltymys on.

LtxDevil
    Jäsen

Heh, no sano niin, ettei tarvi jokakerralla. Jos jollakin kerralla on enemmän kuin yleensä. Eli anna vaniljaa samaan tahtiin kuin sinä saat kunnon kumiseksiä. Eikös se silloin mene tasan? Muuten suosittelen edelleen hengailumetodia, eli pistät vaan kumia päälle, ilman viittaustakaan seksiin. Katso mitä siitä seuraa. Ja voithan sä vaikka antaa naiselle avaimet siihen seksiin, että catsuit on päälläs vaikka niin kauan kun nainen haluaa pistää hanskat käteen, ja sä olet sit seksin aikana ihan niinkuin hän haluaa.

Vaikka se kumi ei olekaan niasen riittävyyden mittari, niin sano ettet panis mitä tahansa mätisäkkiä jolla on kumia, vaan ainoastaan häntä, oli kumia tai ei. Eiköhän hän silloin jo tajua, että hän riittää, ja kumi on jotain ihan muuta. Ota kumit sit koko elämään, ei vain seksi ajaksi. Tottuupahan. 🙂

BlackRaven
    Jäsen

"methicalest" wrote: Niin, siis ylipäätään kumin ottaminen mukaan seksiin. Itselläni, naisellani, kummallakin, miten päin vain. Päällimmäinen tunne siis oli että hän ei tunne itseään riittäväksi, kun pitää olla jotain muutakin mukana seksissä. Noh, kyllä hän on sanonut että voihan sitä kokeillakin tiedä vaikka kivaakin olisi. Mutta on myös kysynyt että pitääkö sitä kumia aina olla jollakin tapaa mukana. Vaikea kysymys, kun sen verran vahva mieltymys on.

Mitä jos kertoisit hänelle, miltä lateksi itsestäsi tuntuu ja millaisia reaktioita se ylle puettuna sinulle aiheuttaa – ja miksi – käytä kuvailevaa kieltä!

Tarjoa mahdollisuutta testata, onko materiaalin aistillisissa ulottuvuuksissa jotain hänelle kivaa. Näytä vaikkapa esimerkinomaisesti alan parhaimpia, siisteimpiä fetissimallikuvia (ei mitään aktijuttuja) ja kerro perustietoja lateksivaatteista: niiden käytön erityispiirteistä, kiilotuksesta, talkista, liukasteista tai dressing aideista, huollosta, muotoon valetuista vs. liimaamalla tehdyistä kuteista, tuoksuista, asian filosofisista puolista jne.

Voisit myös esitellä sivustoja, joilla myydään laadukkaita latex-vaatteita ja sanoa, että piikki on auki, jos sattuisi löytymään jotain kivalta näyttävää, jota haluaisi kokeilla tilata. Myös mittojen ottaminen tilausta varten voisi olla "yhteinen juttu". Ja tekstin muotoon kirjoitettuja fantasiatarinoitakin voit ehkä esitellä?

Sano, että haluat pukea oman kiihottavan kuningattaresi arvolleen sopivalla tavalla – tai vaikka kuvata häntä. (Kaiken tuon voi tietysti ymmärtää väärinkin… Mutta eikö tavallaan ole imartelevaa ja kiihottavaa, että toinen haluaa leikkiä Barbie-puetusleikkiä partnerillaan. Etenkin jos hommaan ollaan valmiita satsaamaan rahaa, aikaa ja vaivaa.)

Sano myös, että lateksissa voi ottaa vähän eri fantasiaroolin kuin normaalisti: kaiken ei tarvitse olla niin totista tai vakavaa. 😉 Lisäksi voisit luvata. että jos toinen osapuoli taipuu kokeiluun, olet itse valmis toteuttamaan jonkun tämän toistaiseksi ääneenlausumattoman fantasian, jonka ei välttämättä tarvitse liittyä lateksiin mitenkään. Tähdennä, että erikoisemmatkin jutut käyvät.

Ja jos lupa heltiää, tee ensimmäisestä kerrasta kuteiden päälle vetämisineen jne. unohtumaton "rituaali" ja elämys, jossa autat oikeissa kohdissa ja otat tarkasti huomioon sen, miltä toisesta tuntuu… stimuloit häntä ja huolehdit, että toisella on joka kohdassa hyvä olla ja että tämä kokee itsensä haluttavaksi ja huomion keskipisteeksi asusteista riippumatta.

Yksi jännä juttu voisi olla esimerkiksi sukkien päälle puettaminen ja kiillottaminen siten, että toisella on silmät sidottuina ja tämä saa maistella vain ihokosketustuntemuksia… kunnes näkee valmiin lopputuloksen. Voitte myös miettiä, oletteko lateksit päällä tasaveroisia vai haluaisiko jompi kumpi olla dominoivampi osapuoli kuin toinen. Jos sinne saakka pääsette, niin puhukaa ja herättäkää kiinnostusta asiaan ja odotusta sitä kohtaan kunnes vaatetilaus saapuu.

LtxDevil
    Jäsen

Word. Hyvin sanottu.

methicalest
    Jäsen

Ihan ensimmäikseksi anteeksi etten ole vastaillut teidän vaivalla näkemiin viesteihin! Vähän hukassa olen tässä ollut. Siis tämä fetissi on mulla niin voimakas että vaniljaseksi tuottaa ongelmia.

Elämäni naisen suusta kuultua:

"Sen pitäis olla piriste eikä ehto seksiin. On naisia jotka harrastaa seksiä fetissien ehdoilla, mutta minä en suostu alentumaan siihen. Minua pitää haluta juuri tämmöisenä. Minun mielestä on vaan loukkaavaa jos en kelpaa ilman lateksia. Sinun pitää löytää semmonen nainen joka ymmärtää. Kun minä en seksiin mitään rekvisiittoja tarvitse ni en voi ymmärtää sinua. Ja olen kokeilunhaluinen, mutta tällaiset ns. "piristysruiskeet" kuuluvat pitkään parisuhteen tai ainakin tulee vähän myöhemmin…"

Helvetti, hän on oikeassa ei fetissi saisi olla ehto vaan piriste. Mä kiroan joka päivä sitä että se tuntuu enemmän olevan ehto kuin piriste. Vai onko se minun pään sisällä, voinko mä saada sen muuttumaan piristeeksi? Mitä tässä enää osaa tehdä.

Perkele, mun nuoruus menee ihan hukkaan tän fetissin takia, tai se on jo oikeastaan mennyt.

fima1
    Jäsen

En tiedä onko tästä mitään apua….
    Kuitenkin aikalailla samanlaisilla linjoilla liikun ajatusmaailmasi ja kokemustesi kanssa. Olet tekstistä päätellen myös melko nuori, ja ei niin pitkää parisuhdetta takana. Omassa parisuhteessa, toin fetissini (lateksi, saappaat) mukaan seksielämäämme noin ½vuoden seurustelun jälkeen. Aluksi myös tuo parempi puolisko siitä tuntui innostuvan, tuli tehtyä kaikkia pieniä lisähankintoja, niin itselleni kuin hänellekin. Sitten hänen kiinnostuksensa lopahti, samalla meidän eroottinen parisuhteemme. Seksiä oli vuositasolla puhuttuna, ei edes kuukausittain. Itse jatkoin (ja aion jatkaa) latex-asujen hankintaa ja fetissini tyydyttämistä ilman häntä.
    Tottakai olen asiaan turhautunut, tavallinenkin seksi tosin onnistuu, mutta ajatusmaailmassa olen silloinkin jossain ihan muualla.
    Olen varovasti, ja hieman tarkemminkin tästä keskustellut puolison kanssa, hän sanoo minua ymmärtävänsä lupaa yrittää suhtautua asiaan avoimemmin ja ymmärtäväisemmin. Välillä jopa on ruvennut tuntumaan, että saappaiden käytöstä hän tykkää seksin aikana, leteksia hän tosin kuvailee hankalaksi (ei minun mielestäni).
    En siis saa kaikkia halujani tyydytetyksi kumppanini kanssa, mutta toivossa on hyvä elää, ja asialliset ja syvälliset keskustelut asiasta kannattavat, useampaan kertaan.

LtxDevil
    Jäsen

"methicalest" wrote:
    Elämäni naisen suusta kuultua:

"Sen pitäis olla piriste eikä ehto seksiin. On naisia jotka harrastaa seksiä fetissien ehdoilla, mutta minä en suostu alentumaan siihen. Minua pitää haluta juuri tämmöisenä. Minun mielestä on vaan loukkaavaa jos en kelpaa ilman lateksia. Sinun pitää löytää semmonen nainen joka ymmärtää. Kun minä en seksiin mitään rekvisiittoja tarvitse ni en voi ymmärtää sinua. Ja olen kokeilunhaluinen, mutta tällaiset ns. "piristysruiskeet" kuuluvat pitkään parisuhteen tai ainakin tulee vähän myöhemmin…"

Helvetti, hän on oikeassa ei fetissi saisi olla ehto vaan piriste. Mä kiroan joka päivä sitä että se tuntuu enemmän olevan ehto kuin piriste. Vai onko se minun pään sisällä, voinko mä saada sen muuttumaan piristeeksi? Mitä tässä enää osaa tehdä.

Perkele, mun nuoruus menee ihan hukkaan tän fetissin takia, tai se on jo oikeastaan mennyt.

Ei suostu alentumaan? Mihin? Mitä alentavaa siinä on? Oletko sinä siis alempaa kastia, vai mitä hän tarkoittaa? Ja hän kun ei tarvitse rekvisiittoja, niin ei ymmärrä? Entä jos sinulla olisi proteesi, ymmärtäisikö silloinkaan?

Kysypä ihan huviksesi, mitä eroa sillä on, että sinä hyväksyt hänen vaniljahalunsa, verrattuna siihen, että hän hyväksyy sinun halusi? Jos sinut lyödään noin viattomasta asiasta lattiaan, niin veikkaan, ettei se siitä helpota myöhemminkään.

Älä yritä muuttaa asioita toisiksi, jos et itse todella halua. Silloin vasta hukkaatkin elämäsi kusettaen itseäsi kohti toisen haluamaa kuvaa sinusta. Ole oma itsesi. Kliseistä, mutta totta. Jos ei nainen hyväksy sinua eikä nauti sinusta ja haluistasi, niin miten voi olla elämäsi rakkaus?

Anteeksi, jos olen tyly ja inhottava, mutta jotenkin jäätävää, että toinen voi sanoa toiselle noin.

MaskMan
    Osallistuja (Participant)

Mä olen samoilla linjoilla ku LtxDevil. Naisesi suhtautuminen asiaan kuulostaa niin jyrkälle, että pahoin pelkään ettei se tuosta helposti muutu. Kuitenkaan ei sinunkaan kuulu elää "vaillinaista" elämää sen takia, jos naisesi ei vaan ymmärrä sua tai itse asiassa ei taida edes 100% yrittää. Itsellä on ollut just päinvastaisia naisia ja elän nyt elämäni onnellisinta aikaa jo senkin takia, että naiseni on varmaan melkein yhtä innostunut aiheesta kun minäkin. Seksi on saanut vielä ihan uusia ulottuvuuksia ja "normi" seksiä meillä on ehkä enää vain noin 10-20% kerroista. Ja se on juuri sopiva määrä. :thumbup: Ei kuulosta fima1:kään tilanne kehuttavalta, minusta liian moni tekee kompromisseja asiassa, mikä ainakin itselle on erittäin tärkeä ja iso osa elämää.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin