Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Mitä mieltä olet uudesta bannerista?

Foorumit Muut Vapaa keskustelu Mitä mieltä olet uudesta bannerista?

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 480 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 8 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Shinyboy avatar
    Shinyboy
    Ylläpitäjä

Tehdään nyt eri äänestys tuolle bannerille kans, niin nähdään kans, et onko se ihastuttanut vai vihastuttanut 🙂

LeatherJ avatar
    LeatherJ
    Osallistuja

Edellinen oli myös hyvä. Siinä kuvat olivat enemmän muotikuvia. Tämä ehkä kuvastaa enemmän foorumin monimuotoisuuttaa.

Leatherpants avatar
    Leatherpants
    Osallistuja

Jostain syystä tuo oranssipylly on näytöllä vasta "omat asetukset" iconin kohdalla.

Jatkoa:
    Firefoxilla yläbranneri näkyy oikeankokoisena oikealla paikalla, mutta ie:llä yläbranneri alkaa vastaa puolesta välin.

Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

No, äänestin vastaan, mutta itse asiassa banneri on aika hyvä. Sivun ulkoasu vaan minua tökkii, tästä mustasta taustasta meikäläinen ei pidä ollenkaan. Ja näytön reunoille jää molemmille puolille kaksi senttiä käyttämätöntä tilaa…

nahkahame avatar
    nahkahame
    Osallistuja

Bannerihan on ihan ok, tärkeintä kuitenkin, että on sivut yleensä olemassa. Itselläni tulee vähemmän kirjoiteltua, mutta sitäkin enmmän vierailtua sivuilla. Hyvä, että jotkut jaksavat ja viitsivät pitää sivuja elossa. :thumbup:

Nimetön

Ehdottomasti parempi, koska mun sisäistä pilkunviilaajaa ahdisti joka kerta nähdä ne kielioppivirheet siinä tekstissä… hrrr… Puistattaa vieläkin!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.