Palaa kohteeseen Nahka-asut

Mitä kommetteja olette saaneet kuulla nahka…?

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Mitä kommetteja olette saaneet kuulla nahka…?

Tämä aihe sisältää 66 vastaukset, 39 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kiiltopylly 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten.

Esillä 7 viestiä, 61 - 67 (kaikkiaan 67)
  • Julkaisija

Leaher_fetish_gay_fi
    Osallistuja (Participant)

Muutaman kerran nahkafarkuissa kaupungilla ollessani, että vitun homo. Mee kaltaistes joukkoon.. Joitakin viikkoja sitten tuli hankittua tuo rockers prätkärotsi hihamerkeillä jne.. Nyt ihmiset ovat hiljaa.. Ehkä tavikset pelkäävät, kun liikun raggar / tedi-tyyliin

Leatherboy73

Itse olen havainnut samankaltaista vuosien saatossa.

Bikerkovis  tai raggari tyyliä jotkut pelkää / kunnioittaa. Luulevat että toinen on TOSI kova tyyppi tai kuuluu jengiin yms.

Toki kun oma ikäkin kasvaa niin huutelu vähenee =D Eli nuorille / aroille ihmisille vinoilee vinoilijat herkemmin kuin vanhemmalle tai toki myös kovismaisemmalle tyypille.

Leatherboy73

Ensimmäinen lomapäivä ja mopoilua sinne sun tänne. Hämeenlinnan Bike Shown nahkatarjonnan jälkeen pienen kylän paikalliseen syömään. Täysin tuntematon nais-ihminen kävi varta vasten kommentoimassa, että: “Näytätte muuten aivan ihanilta noissa…” osoitaen nyöriksiämme, nahkaliivejä, bootseja yms rekvisiittaa. Eipä parempaa lomanaloitusfiilistä voi lahjoittaa!!

HML Bike show muuten tuli oltua nyt =)

altxboy

Olen käyttänyt jo vuosia nahkahousuja jokapäiväisessä elämässä ja Suomessa en ole kertaakaan kuullut negatiivisia kommentteja. Joskus tulee hyväntahtoista ihmettelyä, että mites nyt nahkahousut?  Ainoan kerran kun joku on päättänyt kommentoida tai huudella jotain oli Tukholmassa!

Aluksi käytin nahkaista ajoasua prätkällä ajaessa. Pian aloin kuitenkin käyttämään nahkahousuja myös muuten, koska ne vain tuntuivat hyvältä. Aluksi muistan kun kaupassa tuli vastaan työkaveri, niin menin pakastekaukalon toiselle puolelle juttelemaan ja ajattelin, että toivottavasti se ei huomannut mun housuja :D No hyvin pian päädyin siihen, että paras vain mennä käymään nahkahousuissa töissä, niin saadaan hoidettua se kollegoiden ihmettely yhdellä kerralla :D

Admirer

Olen käyttänyt jo vuosia nahkahousuja jokapäiväisessä elämässä ja Suomessa en ole kertaakaan kuullut negatiivisia kommentteja. Joskus tulee hyväntahtoista ihmettelyä, että mites nyt nahkahousut? Ainoan kerran kun joku on päättänyt kommentoida tai huudella jotain oli Tukholmassa! Aluksi käytin nahkaista ajoasua prätkällä ajaessa. Pian aloin kuitenkin käyttämään nahkahousuja myös muuten, koska ne vain tuntuivat hyvältä. Aluksi muistan kun kaupassa tuli vastaan työkaveri, niin menin pakastekaukalon toiselle puolelle juttelemaan ja ajattelin, että toivottavasti se ei huomannut mun housuja 😀 No hyvin pian päädyin siihen, että paras vain mennä käymään nahkahousuissa töissä, niin saadaan hoidettua se kollegoiden ihmettely yhdellä kerralla 😀

Veit jalat suustani. Samanlainen kehityskaari.

Admirer

Poikettiin vaikka uhottiin ettei poiketa. Kaapelilla nimittäin…..

Istuttiin jalkojamme lepuuttamassa mamman kanssa kun ikäisemme pariskunta tuli juttusille. Tai tarkemmin ottaen pariskunnan nainen oli äänessä. Hän tuli vartavasten kehaisemaan vaatetustamme ja nimenomaan sitä, että kaikki on aitoa nahkaa. Yhdessä päivittelimme, kuinka vaikeaa aitoa nahkaa on löytää.

Eipä ole aikoihin mistään sattumuksesta tullut yhtä hyvä mieli.  Että jos foorumia seuraatte, niin tervetuloa vaan joukkoon ja kiitos kommenteista  :bye:

kiiltopylly

Itse kun olen enempi “katselija”, niin kuolaan hiljaa nahkailijoita nähdessäni.  :rose:

Esillä 7 viestiä, 61 - 67 (kaikkiaan 67)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin