↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Mitä fetismi sinulle tarkoittaa? Ja miten ilmenee?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Mitä fetismi sinulle tarkoittaa? Ja miten ilmenee?

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 921 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Kumikarhu 1 vuosi, 2 kuukautta sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

Nahka
    Osallistuja (Participant)

Niin, tällainen kysymys tuli mieleeni. Ja itse voin sen verran kertoa että en nyt tarkkaa ikää muista mutta murrosikäisenä sen huomasin kun alkoi seksuaalisuuteni heräämään. Oman ikäiset tytöt napapaitoineen ja piukkoine farkkuineen ei kiinnostanut minua pätkän vertaa mutta kun näin itseäni vanhemman naisen nahkahousuissa, niin voin kertoa pikkunahalla oli kiimatippa tullut. Noista ajoista on kulunut n. 20 vuotta ja edelleen meno on sama, on aivan sama onko naisella rintavarustus kohdallaan onko millainen naama (no joku raja sentään on) mutta jos naisella on (aidot) nahkahousut niin olen myyty. On jopa pienimuotoista esileikkiä kun menet ravintolassa (tai missä tahansa julkisella paikalla) nahkahousuisen naisen viereen ja saat haistella nahan tuoksua. Ja jos käy sellainen tuuri että hiljainen paikka niin voi kuulla nahan natisevan.

Näin minä siis koen nahkahousuihin verhoutuneen naisen. Mutta asialla on toinenkin puoli; joskus 10 vuotta sitten kun uskaltauduin ihmisten ilmoille (en kylläkään kotikaupungissani) mietin että mitäköhän ihmiset ajattelee ja nyt kun olen käynyt treffeillä/tapaamisissa olen aika usein nahkikset jalassa, koska olen halunnut tehdä tytöille selväksi että nahka on olennainen osa minun seksuaalisuuttani. Ja sen joko hyväksyy tai on hyväksymättä. Mutta on se vaan ollut kiva huomata miten aika usein likkojen katse on harhaillut jaloissani. 8)

kiiilto
    Jäsen

Jutun alkuperää ja sen varhaista tiedostamista on näillä palstoilla joskus käyty läpi, joten se siitä tällä kertaa.

Nahka-intohimon ilmeneminen ansaitsee kommentin. Ihmisen näkeminen nahkatakissa ja varsinkin nahkahousuissa on aina eräänlainen "saavutus", kuin rasti ruutuun. Sama vaikutus on katukuvasta bongatuilla hyvännäköisillä nahkasaappailla ja usein myös käsineillä. Nahkavaate antaa käyttäjästään heti kiinnostavamman kuvan, aivan kuin henkilö saisi kokeeseen paremmat lähtöpisteet. Fetissi-tyyppinä huomaan usein kysyväni, onko nahkavaatteella juuri tuolle ihmiselle erityinen merkitys.

Kun menen markettiin, junanvaunuun, torille tai mihin tahansa yleisötapahtumaan, katselen porukkaa aina "nahkaskanneri" kytkettynä. Kun se hälyttää, viivähtää katseeni kohteessa aina ylimääräisen hetken. Tämä on varmasti tuttu juttu muillekin foorumilaisille, koska tämäntyyppisistä nahkabongauksista on oma keskusteluketjukin.

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Onneksi ovat kaukana ne ajat, kun Juha Föhr joutui pihalle telkkarista annettuaan säätiedotuksia nahkahousut jalassa…

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin