↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Mistä Valkoiset nahkafarkut.

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Mistä Valkoiset nahkafarkut.

Tämä aihe sisältää 18 vastaukset, 7 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nahkahousu58 1 vuosi sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija

nahkahousu58
    Osallistuja (Participant)

Mistä vois tilata/ostaa valkoiset nahkafarkut suomesta,miesten,siis kunnon nahkafarkut,ei liruja.
    + kuvat housuista..

Admirer

Miksi suomesta? Suomi on nahkahousujen suhteen kehitysmaa. 8)

Valkoinen on aika haastava vaatimus.
    Tuossa yksi vaihtoehto:
    http://www.bockleder.de/community/produkt.php?id=268&PID=
    Noista Bockle-merkkisistä en osaa sanoa onko ne liruja vai ei mutta bocklederistä olen tilannut useammatkin muun merkkiset housut ja laadun suhteen ei ole ollut valittamista.
    Homma on pelannut hyvin. Joskus on ollut vähän sekaannuksia saatavuuden suhteen.

Toinen hyvä liike on Tschul
    Tschulit ei ainakaan ole liruja vaan todella paksua ja jämäkkää nahkaa. Mutta valkoista ei valitettavasti ole valikoimassa.
    http://www.tschul.de/collections/lederhosen-herren

Muul1

Tuolta http://www.lustfashion.de Maililla vaan yhteyttä, tekevät millaiset haluat. En löytänyt suoraan mallistosta valkoisia yksi värisiä, mutta muistelen että heillä olisi ollut ebayssa.
    Yhdet housut olen tuolta tilannut. Viestin vaihto oli sujuvaa ja ystävällistä. Toiveita sai esittää myös nahka laadusta/ paksuudesta. Ei kyllä mikään halvin ostopaikka, mutta tuota valkoista väriä on tosiaan melko vaikea löytää. En jaksa uskoa, että tuollaisia on Suomessa missään. Luonnon valkoisia/ beigeä on tullut joskus vastaan käytettynä, mutta sitten tulee eteen taas mahdollisesti koko ongelma. Käytetyssä ei voi valita kokoa 😕

nahkahousu58

Kiitos,näistä on apua,antiikin ruskeat ainakin tilaan,ja valkoiset jos on,mutta kiitti vielä kerran. 🙂

kiiilto
    Jäsen

"Toinen hyvä liike on Tschul
    Tschulit ei ainakaan ole liruja vaan todella paksua ja jämäkkää nahkaa."

Ohhoh kuinka sexyjä kuvia sivustolta löytyykään, asiasta toiseen mennäkseni. Damen Lederjacke Highway hengästyttää jo ensi katsomalta…

nahkahousu58

Tilasin valkoiset nahkafarkut dockleder:ta,on kunnon nahkaa,koko kannattaa valita numeroa isompi,housut on ok,valkoinen on haastava väri,mutta joka haluaa kokeilla lumivalkoisia nahkaf.ja,minä kylläkin,ja Joulu,uusvuosi -15 Levillä. Kaikille Hyvää Talven odotusta,vaikka lumilla tavattaisiin.

ps.kiitos vihjeestä A.

Muul1

Kyseessä ilmeisesti kuitenkin bockleder.de? Hyvän näköiset pökät joka tapauksessa ja hintakin edullinen, jos maksoivat tuon 119e. Pitää itsekin harkita jossain vaiheessa… pelkään vaan, että jäävät turhan vähälle käytölle.

Kumijari

Laittakaas raporttia laadusta ja miten koko täsmää. Oon alkanu itekkin kiinnostumaan nahkahousujen hankinnasta, vaikka enempi kumimies olenkin.

White pants
    Jäsen

Housut on ihan ok. nahka on varmaan millin yli ompeleet ok.teetettynä 350€ Tampereella. Hinnat on nyt siellä 130€ että nousussa. Koko jos on 40 farkut tilaa 42.

Kumijari

"White pants" wrote: Koko jos on 40 farkut tilaa 42.

Eli tämä ohje nimenomaan Bocklederistä tilattaessa…?

Admirer

Mun mielestä ainakin Tschul ja fuente mätsää Lewiksen farkkujen kokojen kanssa.
    Sillä varauksella että aluksi ne on ahtaat mutta mukauduttuaan ok.

Muul1

"White pants" wrote: Housut on ihan ok. nahka on varmaan millin yli ompeleet ok.teetettynä 350€ Tampereella. Hinnat on nyt siellä 130€ että nousussa. Koko jos on 40 farkut tilaa 42.

Mistä olet saanut Treella noin juhlavan hinnan housun teosta 😯 Valkoinen nahka varmaan haastavaa löytää, niinkuin täällä on jo todettukin, mutta 350e tuntuu ihan järjettömältä ❗

Muul1

"Admirer" wrote: Mun mielestä ainakin Tschul ja fuente mätsää Lewiksen farkkujen kokojen kanssa.
    Sillä varauksella että aluksi ne on ahtaat mutta mukauduttuaan ok.

Minun kokemus Fuente merkkisistä housuista, että on joutunut ottamaan yhden tuuman isomman koon. Ja ovat sitten jotenkin eriskummallisella kaavalla tehtyjä housuja. Vyötärö kapea, sitten levenee ja puntitkin reisistä ihan valtavat, vaikka jalat ei ole ihan riisitikut 🙂

nahkahousu58

Nahka Mettiseltä, Muraja myy tai? ainakin ennen väriä kun väriä nahkavuotia.

Muul1

Muraja ei myy enää mitään. On lopettanut muutama vuosi sitten.
    Ja sitten en ihmettele tuota satumaista 350e hintaa, jos Mettisestä kyse. Ainakin n. 100e ilmaa tuossa summassa.
    Minulla pari edullisemmin tekevää ompelijaa tiedossa, jos teetykselle tarvetta on. Yhteystietoja saa yv:llä.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 19)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin