↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Mistä olette fetish henkisen kumppaninne löytäneet?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Mistä olette fetish henkisen kumppaninne löytäneet?

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 1,101 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LeatherLover 3 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

altxboy
    Osallistuja (Participant)

Te jotka olette siinä onnellisessa tilanteessa, että omaatte fetish henkisen kumppanin, niin mistäpä olette hänet ensi kerran bonganneet?

Oliko jo ensi tapaamisestanne alkaen tiedossa fetish mieltymys vai onko se tullut esiin jälkikäteen?

jim6718
    Jäsen

Sitä samaa haluaisin kysyä. Tuntuu siltä, että fetissiaiheisilla nettisivustoilla naisten määrä on huomattavasti pienempi, joten en oikein usko, että kumppanin löytäminen olisi kovin helppoa, vaikka näillä sivustoilla yhteiset mielenkiinnon kohteet ovatkin jo etukäteen tiedossa. Onko se loppujen lopuksi luotettava vain hyvään tuuriin?

Murunda

Baarista… eikä se ihan sormia napsauttamalla mennyt että sai kumppanin kiinnostumaan kumiasioista

Shinyboy
    Jäsen

Kyllä mä suosittelen ihan, että ensiksi hommaa sen naisen ja sitten vasta lähtee tutustuttamaan häntä fetissien ihmeelliseen maailmaan. Jos yrittää löytää valmiin "fetissi" naisen, niin se on kieltämättä aika vaikeaa, koska niitä ei nyt älyttömästi tuolla vapailla markkinoilla ole ja mielestäni se on aika jännittävää, kun nainen ensimmäistä kertaa kokeilee fetissiasuja ja tykästyy niihin 😀 Toki, voi käydä niinkin, että nainen ei asuille lämpene, mutta ainakin sait naisen 🙂

Kumppani löytyy yleensä netistä tai live-elämästä (baarit, hengailu kaupungille, laivaristeilyt, harrastuksien parista…jne).

Admirer

"altxboy" wrote: Oliko jo ensi tapaamisestanne alkaen tiedossa fetish mieltymys vai onko se tullut esiin jälkikäteen?

Kun nyt oikein herkistelee muistia niin suhteen alkaessa ei fetissit olleet kummankaan mielessä. Tai mistä minä tiedän mitä toisen mielessä lopulta liikkuu muttei ne ainakaan esille pompanneet.

Minä ihastuin jossain vaiheessa nahkahousunaisiin ja ostin silloiselle tyttöystävälle pöksyt.
    Siitä se idea sitten lähti….
    Motskariharrastus on ollut tavallaan oikotie nahkajuttuihin.

Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin voi todeta, että homma on kehittynyt pikkuhiljaa niin, että yleensä minä innostun ensin jostain uudesta vivahteesta ja houkuttelen rouvan mukaan.
    Siis houkuttelen, en painosta tai vaadi. Kyllä hänkin niihin yleensä innostuu ja on lopulta täysillä mukana mutta lämpenee ajatuksille vähän hitaammin kuin minä, vanha pervo. 😛

Eli aika pitkään on "koulutus" kestänyt. 😉

Muul1

Niin…tästä voisi laajentaa keskustelua.Puhutaan fetissi asuista.Ehkä se ongelma piileekin juuri siinä.Ei tehtäisi niin isoa numeroa pukeutumisesta.Mutta,eihän tätä foorumia olisi varmaan sitten :mrgreen:

jim6718
    Jäsen

"Muul1" wrote: Niin…tästä voisi laajentaa keskustelua.Puhutaan fetissi asuista.Ehkä se ongelma piileekin juuri siinä.Ei tehtäisi niin isoa numeroa pukeutumisesta.Mutta,eihän tätä foorumia olisi varmaan sitten :mrgreen:

Nimenomaan tämä kyseinen yksityiskohta – pukeutuminen. Pääasiassa sitä varten tämä foorumi on olemassa 😀 Mutta idea keskustelun laajentamisestakin kuulostaa järkevältä. Kumppaneita löydetään netistä, baareista, harrastusten parista jne. Itse olen käyttänyt pääasiassa nettiä. Olen kyllä toistaseks joutunut salaamaan nämä fetissini, koska olen pääasiassa käyttänyt tavanomaisia sivustoja kumppanin etsimiseen netissä. Eli ihan tavallisista aiheista ollaan aloitettu: harrastukset, mieleiset elokuvat, kirjat, musiikki jne.
    Monta kertaa on kirjeenvaihdonkin aikana tehnyt mieli ottaa kyseinen aihe puheeksi, mutta ei ole yleensä uskaltanut ainakaan kovin yksityiskohtaisesti mitä nyt on tullut todettua, että korkokengät näyttävät hyviltä. Lisäksi on tullut kysyttyä naiselta kirjeitse, että käytätkö korkokenkiä 15 cm korolla 😀
    Lähinnä kiinnostas tällä hetkellä tietää, kuinka sopivaa olisi esimerkiksi aloittaa kenkäkeskustelu jo kirjeenvaihdon aikana, jos kumppania etsii tavanomaisilta sivustoilta. Tietysti tässäkin tapauksessa aluksi jonkin aikaa keskustelisin tavallisimmista asioista ainakin muutaman kirjeen verran. Tuntuu siltä, että varmaan olisi hyvä aloittaa kenkäkeskustelu mieluummin esimerkiksi 10 cm korkokengistä kuin 15 cm saappaista 😀
    Entä, jos on sellainen tilanne, että naisella on jo kuvassa, jonka on laittanut nettiin, näyttävät saappaat jalassa. Voiko tällaisessa tilanteessa ottaa asian puheeksi jo ensimmäisessä kirjeessä, esim toteamalla jotain myönteistä hänen kengistään?
    Tässä keskustelussa jäsen Shinyboy totesi, että jos yrittää löytää valmiin "fetissi" naisen, niin se on kieltämättä aika vaikeaa, koska niitä ei nyt älyttömästi tuolla vapailla markkinoilla ole. Haluaisin kysyä, että onko todella niin, että esimerkiksi fetissi nahkaan, lateksiin, kumiin, saappaisiin on sen verran yleinen miehillä, että naiset, jotka ovat omaehtoisesti kiinnostuneita kyseisistä vaatteista, löytävät sen verran nopeasti kumppanin, että häviävät hetkessä vapailta markkinoilta?
    Odotan innolla vastauksia tähän keskusteluun. Tähän mennessä on tullut erittäin hyviä ideoita ja neuvoja.

Shinyboy
    Jäsen

No joo…sanotaanko niin, että miehet tiedostavat ja tuovat esille fetissinsä naisia voimakkaammin…naisilla tavallaan on piilossa se tai sanotaanko, että "mies" saattaa vaikuttaa asiaan esim. hankkimalla ensimmäiset kumiasut naiselle, joista nainen rupeaa tykkäämään valtavasti 🙂 Ja vaikkei naiselle "fetissiä" kyseisistä asuista syntyisikään voi hän muuten vaan tykätä asuista 🙂 Tämä varmaan se yleisin vaihtoehto.

jim6718
    Jäsen

"Shinyboy" wrote: No joo…sanotaanko niin, että miehet tiedostavat ja tuovat esille fetissinsä naisia voimakkaammin…naisilla tavallaan on piilossa se tai sanotaanko, että "mies" saattaa vaikuttaa asiaan esim. hankkimalla ensimmäiset kumiasut naiselle, joista nainen rupeaa tykkäämään valtavasti 🙂 Ja vaikkei naiselle "fetissiä" kyseisistä asuista syntyisikään voi hän muuten vaan tykätä asuista 🙂 Tämä varmaan se yleisin vaihtoehto.

Eli rohkeasti vaan vaatteita ostamaan 😀 Totta, mieshän yleensä tekee aloitteen jo tutustumisvaiheessa ja sekin vaatii rohkeutta ainakin minulta 😀
    Mitään ei saa helpolla, mutta sitäkin enemmän asiasta varmaan nauttii, kun nainen ihastuukin kyseisiin vaatteisiin ja se jännitys, kun hän laittaa ne ensimmäistä kertaa päälle.
    Vielä asuista. Materiaalissa kannattaa varmaan aluksi miettiä, onko ensimmäinen ostos nahka, pvc, latex ja mitä lajia – housut, takki, kengät vai puku. Ainakaan minulle ei helppo tehtävä. Varmaan itse lähtisin ensimmäisenä nahasta ja valitsisin nahkahousut tai saappaat.
    Kuuntelen jälleen hyviä ideoita.

LeatherLover

Aika harvoin on kohdalle osunut varsinaisia "fetissinaisia". Kerran osui, mutta silloinen tilanne (vähän puolin ja toisin) ei oikein ollut otollinen ja ehkä muuten elämät olivat vähän liian kaukana toisistaan… Naisilla lienee tosiaan aika harvinaista puhua varsinaisista fetisseistä, vaikka tokihan joka naisellakin voi olla ja onkin omia mieltymyksiä ja kiinnostuksen kohteita seksuaalisessa mielessäkin.

Jossain vaiheessa sinkkuvuosina iskin aina silmäni nahkanaisiin ja esim. näyttäviin saappaisiin ja tokihan se johti iskuyrityksiin – vaihtelevin tuloksin… 😆 Varsinaisesti silloinkaan ei kovin usein rohjennut fetissiä ottaa kovin varhaisessa vaiheessa, vaikka harvoin naiset kai pahastuvat jos kehaisee asuvalintaa tai saappaita…? Ei tietenkään voi mitenkään olettaa että nainen joka pukeutuu nahkaan vaikkapa baarissa olisi fetisisti tai ymmärtäisi sitä, mutta kenties suuremmalla todennäköisyydellä saattaisi pukeutua nahkaan myös makuukammarin puolellakin…?

Omalle kohdalleni sitten osui muuten sopivan oloinen naaras ja jossain vaiheessa oli suorastaan sisäinen pakko ottaa asia puheeksi. Vastaanotto oli ensin vähän hämmentynyt, mutta ei varsinaisesti negatiivinen. Sovittiin että voisihan sellaisia vaatteita vaikka joskus vähän kokeilla. Kului vähän aikaa ja toin joitakin housuja ja hameita näytille. Hän sovitteli niitä (on muuten todella herkullista touhua katsella!!!) ja siitä se sitten varovaisesti lähti. Nahkahameista vaimo ihan tykkää, housut on ehkä olleet vaikeampi pala – toisaalta se hame tahtoo olla petihommisssa kätevämpikin… 8) Saappaita en oikein ole saanut vielä suostuteltua sisäleikkeihin ja muutenkin on menty tosi hissun kissun eteenpäin kohta kymmenisen vuotta. Nahkareleitä on tosi paljon ja kaikkea en ole tohtinut vielä esitelläkään… ja edelleen ajatus että minulla olisi nahkaa päällä on tabu asia meillä, mutta kenties jonain päivänä? Toki perheenlisäykset yms. ovat nekin jarruttaneet näitä touhuja osaltaan.

Eli voin suositella aika rauhallista etenemistä kun sopivan oloinen daami osuu kohdalle. Jos lähtee pelkästään tuolta fetissipuolelta voi se kuitenkin jokapäiväiseen arkeen ja yhdessä elämiseen olla vähän ohut tartuntapinta jos ei muuta yhteistä ole – niin vahvana kuin fetissi mielessä jylläisikin…

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin