↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Mistä nämä kumirintsikat?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Mistä nämä kumirintsikat?

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 1,400 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumiorja 5 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

vimpula
    Jäsen

Hei!

Toivottavasti tämä on oikea kohta kysyä, mutta kenelläkään tietoa mistä saisi mahdollisimman nopeaan tämän tuotteen tyttöystävälleni? Hän haluaa sen, kun voi kuulemma käyttää ns. julkisillakin paikoilla ja enhän minä voi toiselta sitä iloa viedä 😉 Mutta toimituksen aikaraja on Joulukuun alku, mistä saisi? Anti-Shopissa ei ollut ja oli pitkällä toimitusajalla, jopa 5viikkoa.

Eli se tuote; http://antishop.fi/fi/rintaliivit-eri-v … 3123.html#

hautengistä löytyy ; http://www.hautengshop.de/bra-glued-lat … 1646d.html mutta miten se toimitusaika menee?

Sellainen kauppa on hakusessa siis, mistä toimittavat nopeasti suomeen, kohtuu hintaan. Latexan tuotte on.

Kiitos jo etukäteen teille kokeneemmille näissä asioissa =)

gummi
    Osallistuja (Participant)

Asu ja lelu on toimittanut joskus tosi nopeeta.(siis ylipäätään latexan asut.) puhelimen kökkö selain ei näytä noita sun linkkejä niin en näe mitä mallia haet:)

gummi

"gummikumi" wrote: [quote="gummi"]Asu ja lelu on toimittanut joskus tosi nopeeta.(siis ylipäätään latexan asut.) puhelimen kökkö selain ei näytä noita sun linkkejä niin en näe mitä mallia haet:)

En suosittele asu&lelun kumituotteita.
    jos tässä etitään jotain latexan-asua niin sillä tilauspaikalla ei liene vaikutusta laatuun? 😉

vimpula
    Jäsen

Löysin latexan kuvastosta vielä sen oikean "numeronkin" eli tämä; http://www.latexa.com/produkte/index.php?id=352

kyse ei siis ole LateX -valmistajasta (vai onko se oikeasti oron) vaan latexa, eli pitäisi olla ihan eri tasoa?

kauniit ovat joka tapauksessa =D nyt vaan pitäisi saada ne ennen joulukuun alkua. Anti-shopista ei saa, minimitoimitusaika on 3vko ja arvioitu lähemmäs 5viikkoa.

Kumikarhu

Sex-Shop Finland välittää myös Latexan asuja

gummi

Kannattaa varmaan pommitta meilejä valmistajalle/myyjille ja kysyä toimitusajat suoraan. Ja tietysti laittaa kuvia foorumille sitten kun ne saapuu;)

altxboy

libidex.com:lla ainakin on palvelu, jossa saa tuotteen lähetetyksi vaikka seuraavana työpäivänä mikäli on valmis maksamaan kiirelisän. Eivät toki juuri tuota mallia tarjoa, mutta on niilläkin rintsikoita.

vimpula
    Jäsen

Nyt tulivat rintsikat postiin. Hautegilta saksasta tilattiin ja täytyy kyllä kehua palvelua, 5 päivää tilauksesta niin tuli jo lappu postista että paketin voi hakea. Tämähän meni siis enemmän kuin hyvin.
    Samalla tuli tehtyä sellainen huomio, että saksasta lähetetty paketti tulee kotipostiin asti joutuisammin, kuin mitä kotimaan sisällä kulkeva varustelekan paketti.

Ensihuomioita tuotteesta on sen ns. viimeistelemättömyys, muutamassa paikassa on leikkauksesta jäänyt "jäystettä" jonka onneksi saa itse pois. Samoin niitatut kaaret ja nepparit ovat antaneet väriä kumiin. Vähän ihmetyttää, kun eikös latexan pitäisi kuitenkin olla ihan laatumerkki? Ainakin materiaali on vahvaa, nämähän kestävät ns. "äidiltä tyttärelle" =D =D

Ja vielä linkki siis itse tuotteeseen; http://www.hautengshop.de/bra-glued-lat … th=1_11_65

Edt; Kuitenkin tuote lunastaa siitä olleet odotukset joten vaikka pientä napinaa onkin, ovat mahtavat! Ja sellainen huomio tuli tehtyä, että latexan koot ovat ISOJA! Eli neitilleni menee latexan kumiasuissa 2-3 kokoa pienempi, kuin missään normivaatteissa. Kun tilaatte niin katsokaa valmistajan kokotaulukot.

kumiorja
    Jäsen

Tilaapa asuja mistä tahansa kannattaa varmistaa omakoko tavarantoimittajan kokotaulukosta.

Itse oon huomannu että monissa asu ja väline jutuissa joissa on niittejä on ongelmia. Usein niitit löysällä tai teräviä reinoja vasten ihoa.
    Monissa asuissa on noita leikkaamisessa jäääneitä pikkuvikoja jotka saa itse ja pitää korjata. Esim kumiasussa voi olla pienen pieni palkeenkieli leikatussa kohdassa ja asua puettaessa tai riisuttaessa jolloin asu venyy saattaa se revetä. Itselleni kävi näin mister B housujen kanssa.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin