↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

Mistä nahkahousut?

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Mistä nahkahousut?

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 863 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nahkapöxy 9 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

EsaNahka
    Osallistuja (Participant)

Onko kukaan törmännyt pääkaupunkiseudun ostoskeskuksissa liikkeisiin, joista voisin ostaa nahkahousut? Muotipalstojen mukaan nahkavaatteet ovat jälleen muodissa, ja itsellenikin tarttisin toiset nahkahousut, mutta en ole löytänyt mistään! Jumbossa on Nahka-Albert, mutta onko muita? Keskustaan asti en viitsisi mennä etsimään…

Kiitos vastauksista!

LeatherJ

Siinä Bauhausin lähellä on Nahkamaailma. Siellä on vaikka kuinka nahkahousuja.

EsaNahka

Milloin viimeksi olet käynyt siellä? Itse kävin kesällä, mutta valikoimaa ei tuolloin juuri ollut. Sitä vaan ajattelin, että onkohan valikoima kasvanut näin syksyllä?

Haussa olis matalavyötäröiset kousut, mielellään ilman taskuja. Ei siis mikään farkkumalli.

Kiitos vastauksesta!

Anonymous
    Jäsen

xxx

LeatherJ

Keväällä kävin. Silloin oli tuollaisia kuvaamiasia, mutta naisten malleja. Itse etsin silloin sinisiä tai mustia suoria. Ei ollut. Mutta tuo ylläoleva tietenkin on paremmin paikkansa pitävä tieto.

EsaNahka

Niin siis etsin itselleni normaaleja housuja, mutta nuo taskuttomat ja matalavyötäröiset olisivat vaimolle…

Sorry väärinkäsitys/epäselvä viesti!

"rsd_xul14" wrote: Itse kävin vantaan nahkamaailmassa jotain tasan kuukausi sitten ja ostin sieltä mustat farkkumalliset nahkahousut. Ne olivat ainoa malli jotka sieltä löytyivät. Juttelin vielä sen mukavan myyjän kanssa ja se jotain sanoi ettei nahkahousuja pahemmin enää löydy kaikkialta.

Eli taskuttomia housuja siellä ei ollut ainakaan kun itse kävin, mutta en sitten tiedä kuinka usein ne oikein vaihtelee sitä mallistoaan siellä??

Onko kaupan myymät housut lahkeista leveneviä, vai sellaisia tasalevyisiä tai pillimeininkiä?

Nahkahousujen ongelma on se, että kapenevat tai tasalahkeet eivät kyllä sovi pätkääkään – ellei tietty sitten pidä siitä tyylistä. Mutta yleensä on mauttoman näköistä ja/tai yhdistettävissä tietynlaisiin lookkeihin, joihin en itse ainakaan ole pyrkimässä. Toki esim. kapenevat nyörihousut sopivat kyllä mainiosti saappaitten kanssa. Mutta nehän ovatkin ns. prätkähousut ja juuri tuohon tarkoitettu.

Anonymous
    Jäsen

xxx

nahkapöxy
    Jäsen

Turussahan on se NAHKATAVARATALO OY nuppulantie 43 ,
    onko kenellä kokemuksia?
    Soitin kerran sinne ja myyjä vakuutti, että heillä on runsas valikoima
    housuja myös miehille.
    Itse en ole käynyt kun on niin pitkä matka tuonne turkkuseen .

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin