Mistä löytää muodikkaat nahkahosusut miehelle?

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Nahka-asut Mistä löytää muodikkaat nahkahosusut miehelle?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija

Tervehdys, kaupat ovat täynnä naisten tyylikkäitä/muodikkaita nahkahousuja, mutta kysymys kuuluu mistäs miehille????

Onko kukaan törmännyt jonkun merkin kohdalla, mites zara:ssa muuten ainakin muodin hermoilla…

0

Tuurin Nahkapaikka,sieltä löytyy aika hyvät valikoimat niin miehille kuin naisille.

0

Miehet rohkeesti vain naisten nahkahousuja päälle.. Istuvat niin hyvin ja ovat kivoja käyttää..

0

Tuurin Nahkapaikan nettisivuilla luetellaan vain "kengät, takit, laukut, käsineet, vyöt, lompakot". Ei sanaakaan nahkahousuista – mihin tässä nyt uskoisi?

0
    Leatherpants avatarLeatherpants
    Osallistuja

Entäpä mistä löytää pehmeänahkaisia nyörinahkahousuja?

0

Itse kyllästyin etsimään liikkeistä itselleni tarpeeksi hyviä nahkahousuja ja etsin Oulusta nahkaompelimon jossa olen teettänyt itselleni jo 4 nahkahousut. 2 mustat, ruskeat ja violetit. Kaikki pehmeästä lampaannahasta ja taskuttomina. En tykkää ollenkaan liikkeiden paksuista ja farkkutyylisistä nahkahousuista.

0

Itse olen ostellut saksasta muodikkaita housuja, ei täältä suomesta löydy oikeen mitään 😆

Eli ebay ja muut nettikaupat

0

"nahkaboy" wrote: Itse olen ostellut saksasta muodikkaita housuja, ei täältä suomesta löydy oikeen mitään 😆

Eli ebay ja muut nettikaupat

Joitakin vuosia sitten tuli käytyä Hampurissa ja siellä Kaufhofilla. Miesten osastolla nahkahousuvalikoima oli runsas, eri malleja oli pikaisella vilkaisulla kymmenenkunta ja kokoja oli joka lähtöön. Kaikenkaikkiaan nahkahousuja oli esillä useita satoja, päävärinä musta. Ja tämä siis miesten osastolla.
    Tämän päivän tarjonnasta en tosin tiedä mitään.

0

Tuosta Tuurista sen verran,satunnaisesti tulee poikettua ja ei tuo valikoima kovin suuri ole,valitettavasti.Muodista en mene sanomaan,kyllähän ne varmasti hyviltä näyttää…. 🙄

0

Tuurista oon kahdet nahkahousut ostannu. Naisten nahkahousujakin olen kokeillu ja hyviksi havainnut, joskus vaan myyjät katsovat oudosti kun mies ostaa itselle naisten nahkahousuja.
    Ihmettelen suuresti sitä, miksi katsotaan kuin kummajaista jos mies pukeutuu hameesee (onko mukavampaa vaatetta kesähelteellä), mutta jos nainen pukeutuu miehen pukuun, todetaan vain jotta ompas siinä menevä bisnesnainen…..vaadin TASA-ARVOA pukeutumis asioissa (ylipolven saappaatkin alkujaan olleet miesten muotia!!)

0

"Duster" wrote: Tuurista oon kahdet nahkahousut ostannu. Naisten nahkahousujakin olen kokeillu ja hyviksi havainnut, joskus vaan myyjät katsovat oudosti kun mies ostaa itselle naisten nahkahousuja.
    Ihmettelen suuresti sitä, miksi katsotaan kuin kummajaista jos mies pukeutuu hameesee (onko mukavampaa vaatetta kesähelteellä), mutta jos nainen pukeutuu miehen pukuun, todetaan vain jotta ompas siinä menevä bisnesnainen…..vaadin TASA-ARVOA pukeutumis asioissa (ylipolven saappaatkin alkujaan olleet miesten muotia!!)

Itse juurikin vastikään ostin ruskeat naisten nahkahousut matalalla vyötäröllä ja sopivat paljon paremmin kuin normaalit korkeavyötäröiset miesten mallit. Mulla ainakin miesten malleissa tahtoo jäädä lantion seudulle likaa väljää.

Ainoat miesten mallin housut jotka olivat hyvät päällä löytyivät kauppakeskus Sellosta Redskins-liikkeestä :thumbup: . Nämä ainakin istuivat hyvin päälle, harmi kun en muistanut merkkiä katsoa

0
    heppu71 avatarheppu71
    Osallistuja

"Leatherdragon" wrote: Itse kyllästyin etsimään liikkeistä itselleni tarpeeksi hyviä nahkahousuja ja etsin Oulusta nahkaompelimon jossa olen teettänyt itselleni jo 4 nahkahousut. 2 mustat, ruskeat ja violetit. Kaikki pehmeästä lampaannahasta ja taskuttomina. En tykkää ollenkaan liikkeiden paksuista ja farkkutyylisistä nahkahousuista.

Jos tällä palstalla saa mainita nahkaompelimoja nimeltä, kertoisitko tuon nahkaompelimon nimen ja yhteystiedot? Itse olen hieman samassa tilanteessa. Haluttaisi teettää nahkahousut mittatilaustyönä, kun ei meinaa löytyä sopivia mistään.

0

"heppu71" wrote: [quote="Leatherdragon"]Itse kyllästyin etsimään liikkeistä itselleni tarpeeksi hyviä nahkahousuja ja etsin Oulusta nahkaompelimon jossa olen teettänyt itselleni jo 4 nahkahousut. 2 mustat, ruskeat ja violetit. Kaikki pehmeästä lampaannahasta ja taskuttomina. En tykkää ollenkaan liikkeiden paksuista ja farkkutyylisistä nahkahousuista.

Jos tällä palstalla saa mainita nahkaompelimoja nimeltä, kertoisitko tuon nahkaompelimon nimen ja yhteystiedot? Itse olen hieman samassa tilanteessa. Haluttaisi teettää nahkahousut mittatilaustyönä, kun ei meinaa löytyä sopivia mistään.

Jospa täällä saa mainita joten mainitsen. Ja mukava nainen se liikkeen pitäjä on joten ilomielin teen hänelle palveluksen ja kasvatan mahdollisesti hänen asiakaskuntaa. Paikka on Nahkaompelimo Iiris. Sijaitsee Uusikatu 22:ssa muistaakseni. Paska Kaupunni vieressä, sama rakennus jossa on K-Market, Punainen Risti ja vieressä taksiasema. Omasta mielestäni hänellä on ok hintataso ja laadukasta nahkaa. Mutta tietenkin muistutan että etenkin jos sinulla on tarkka visio minkälaiset nahkahousut haluat teettää niin käy toiveesi yksityiskohtaisesti läpi ettei tule oletusvirheitä yms. Itse olen kyllä ollut tyytyväinen teettämiini housuihin, vanhimmat ovat kestäneet jo 7 vuotta.

0
    heppu71 avatarheppu71
    Osallistuja

"Leatherdragon" wrote: [quote="heppu71"][quote="Leatherdragon"]Itse kyllästyin etsimään liikkeistä itselleni tarpeeksi hyviä nahkahousuja ja etsin Oulusta nahkaompelimon jossa olen teettänyt itselleni jo 4 nahkahousut. 2 mustat, ruskeat ja violetit. Kaikki pehmeästä lampaannahasta ja taskuttomina. En tykkää ollenkaan liikkeiden paksuista ja farkkutyylisistä nahkahousuista.

Jospa täällä saa mainita joten mainitsen. Ja mukava nainen se liikkeen pitäjä on joten ilomielin teen hänelle palveluksen ja kasvatan mahdollisesti hänen asiakaskuntaa. Paikka on Nahkaompelimo Iiris. Sijaitsee Uusikatu 22:ssa muistaakseni. Paska Kaupunni vieressä, sama rakennus jossa on K-Market, Punainen Risti ja vieressä taksiasema. Omasta mielestäni hänellä on ok hintataso ja laadukasta nahkaa. Mutta tietenkin muistutan että etenkin jos sinulla on tarkka visio minkälaiset nahkahousut haluat teettää niin käy toiveesi yksityiskohtaisesti läpi ettei tule oletusvirheitä yms. Itse olen kyllä ollut tyytyväinen teettämiini housuihin, vanhimmat ovat kestäneet jo 7 vuotta.

Kiitos.

0

Mistä kaupasta niitä naisten nahkahosuja löytää?

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.