↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Mistä latex-huppu?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Mistä latex-huppu?

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 2,469 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  missmary 1 vuosi, 3 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

lucas
    Osallistuja (Participant)

Moi!

Mieleni on jonkin aikaa tehnyt hankkia latex/kumi-huppu, jossa vain nenäreiät ja avoin suu. Kuka osaisi ehdottaa mistä kannattaisi katsella? Entä mikä olisi hyvä paksuu kyseiselle hupulle? Onko latex/kumi hyvä vaihtoehto vai kannattaisiko katsella ennemmin neoprene-huppua?
    Entä onko kellään kokemusta hupusta, jossa on ns. suukondomi?

samppeli

Qumique, googlesta löytyy. Saa ihan just sellase ku haluu.

i.got.heels

Ebayssa monenlaista / hintaista myyjä latex-asuille. Monet kiinan myyjät kopioivat suoraan laatumerkkien tuotteita. Riippuu siis paljonko haluaa maksaa / kuinka ison riskin haluaa ottaa, jos tuote ei kestä tai istu.

pvcman87

http://sensualhumiliation.tumblr.com/po … d-helpless

Mistäköhän löytäisin tuon videolla olevan breath play kumi maskin??
    Olen etsinyt googlesta yms tuloksetta..

petemies

Hei, videolla esiintynyt daami on rubber 55 keulakuva/omistaja? huppu löytyy rubber 55 sivuilta merkillä BCH 01, olen joskus tilaillut sieltä jotakin, nyt näytti sivut olevan jotenkin vaiheessa…
    Rubber evaltakin löytyy ja monesta muusta kaupasta noita maskeja, tietysti malli vähän vaihtelee…

pvcman87

"petemies" wrote: Hei, videolla esiintynyt daami on rubber 55 keulakuva/omistaja? huppu löytyy rubber 55 sivuilta merkillä BCH 01, olen joskus tilaillut sieltä jotakin, nyt näytti sivut olevan jotenkin vaiheessa…
    Rubber evaltakin löytyy ja monesta muusta kaupasta noita maskeja, tietysti malli vähän vaihtelee…

Hei kiitos paljon!! Paljon tietoa ja paljon apua! :thumbup:

pvcman87

No joo.. siellä sivustolla on jotain outoa, kun en minä ainakaan löydä valikoimaa mistään…

missmary
    Jäsen

Rubber55 valikoima löytyy kohdasta "catalog".

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin