Mistä edullisimmin pvc kankaita? ulkomailta?

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Pvc-asut Mistä edullisimmin pvc kankaita? ulkomailta?

• Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 1,270 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 13 vuotta sitten  avatarNimetön toimesta.
Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Kunzmann avatarKunzmann
    Osallistuja

Moi
    Vaimo aiko tehdä bileasut meille molemmille, niin mistähän tuota pvc:tä sais edullisesti tilattua?
    💡

Suomessa myyvät ainaki Eurokankaat hinta on 14 euoa metri. Ostin just valkoista ja tein vaimolle housut. mustaa ei ollut ainakaan Helsingissä 2 viikkoa sitten mutta sanoivat että olis tulossa

Joskus on tullut itse ostettua keinonahkaa ja pvc:tä Oulusta siellä opoyn takana olevasta kangasliikkeestä, onkohan nimi Pala-Halli tms. Samassa rakennuksessa on (ainakin ollut) mm. eläinlääkäriasema ja joku kirppis ja kuntosali. Tuolla oli aikoinaan vähän eri valikoimat kuin Eurokankaalla, missä ei muuten nykyään ole paljon enää mitään tarjolla. 😥

Hmm, mistähän saisi ostettua samanlaista pvc-muovia, mitä http://www.pvc-u-like.com käyttää vaatteissaan? Tässä mallissa ei siis ole sitä kangasta mukana ollenkaan, vaan pelkkää muovia.

En tiedä, onko ihan samanlaista, mutta itse olen joskus katsellut kaupoissa niiden metritavarana myytävien kernipöytäliinarullien kohdalla sellasta aavistuksen joustavaa kirkasta muovia, että josko siitä saisi aikaiseksi ommella jotain. 😳 Oulussa olen sellaista nähnyt ainakin Kärkkäisellä ja Jyskissä. 😆

Tuosta muovista saisi aika vekkulinnäköisen korsetin tehtyä – ja ihan päiväkäyttöönkin, kun vuorikankaaksi valitsisi jonkun kauniin kankaan, kuviot tietysti ulospäin.

siis voipi ihan ommellakin sitä? eikä hajoa? mahtavuutta. Nuo Pe-Ld muovit,mitä oon käyttäny, ei kestä ompelua, etä pittää silitysraudalla tehä saumat, ompelu olis helpompaa kyllä. Onko paksuudesta vielä hajua?

Niin siis en tiedä, kestääkö se ompelua, mutta ajattelin joskus kokeilla kyllä, ellei joku muu testaa ensin ja kerro onnistuiko. 😉

😉 Hmm, tuulia

käyppäs kangaspuoti.fi sivulla ja siellä on pvc:tä, kangasleveys on 150 cm ja hinta 10.20, värejä on hopea, keltainen,musta ja punainen, itse ajattelin tilata punaista ja tehdä siitä uudet housut.

minulla meni aivan upeat valkoiset itsetehdyt pvc-housut pilalle kaapissa.ne olivat liimautuneet pinossa olleisiin mustiin housuihin kiinni ja aivan kauheat tummat läiskät jäi jäljelle.vaatteet olivat kyllä puhtaita ja kuivia sinne laitettaessa.
    pesulassa neuvottiin pesemään kloritilla,mutta materiaali jäi sen pesun jälkeen kurttuiseksi

onko muilla tietoa,mitä voisi kokeilla puhdistukseen ja pitääkö vaaleat materiaalit säilyttää varman päälle erillään muista?

Luulenpa, että on entiset housut. Itsekin olen pilannut joitain kankaita kaapissa ja yhden hameenkin, kun ovat pinossa olleet ja sitten joko toisiinsa tai ihan vaan itseensä liimaantuneet. 😥 Pvc kannattaa säilyttää aina erillään ja mieluiten vielä hengarissa ilmavasti, ettei tule laskoksia.

Jokos sitä muovia on testattu ompelemalla?

Äh, ei ole ehtinyt… mielessä on kyllä ollut monesti. 😳

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.