Palaa kohteeseen Nahka-asut

millaisia nahkavaatteita koulussa oli opettajilla

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut millaisia nahkavaatteita koulussa oli opettajilla

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 19 vastaukset, 17 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  japp 2 kuukautta, 3 viikkoa sitten.

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija

nahkaorja
    Osallistuja (Participant)

Kyllähän se oli melkoista kulta aikaa tuossa 90-luvun molemmin puolin. Koulussa takuuvarmasti näki nahkaa opettejattarilla päivittäin. Mieleenpainuvin oli meidän yläasteen reksi joka käytti lähes poikkeuksetta mustia nahkahousuja ja oli vielä hyvän näköinenkin.

Muistan jo päiväkodissa nahkahousuisen opettajan ja veikkaanpa, että mun fetissi on lähtenyt siitä liikkeelle!

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Yläasteen äikän opettajalla oli pitkä ruskea nahkahame joskus päällä. Ei ole pahemmin mua onnistanut opettajien asuvalinnat, kun kouluja olen käynyt.

Opiskelijoilla näkyi silloin tällöin nahkahousuja, mut harvemmin kuitenkin. Ala-asteella muistan, kun yksi meidän luokkalainen tyttö tuli nahkahousuissa joulujuhliin 🙂 Ja sit yläasteella eräänä päivä rinnakkaisluokan tyttö nojaili välkällä käytävän seinää vasten nahkahousuissaan 🙂

nahkaorja

Parhainta oli vielä se että ne kyllä osas hämmentää pikkupoikien päät esim piiskaamisella uhkailulla :).

Kunzmann

Yläasteen kuviksen ope Anna, ai että mustat nahkahousut usein..tämä joskus 90 luvun alkuvuosina.

japp

Ei opettajalla mutta yläasteen oppillaalla,saman luokan tytöllä oli lähes aina jalassa violetit pvc housut,oli se hieno näky aina nuorelle miehelle:)

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 20)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin