↑ Palaa kohteeseen BDSM

Miksi miehet rakastavat dominaa?

Info Foorumit Fetissit BDSM Miksi miehet rakastavat dominaa?

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 4 kuukautta, 3 viikkoa sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Miksi domina saa miehet käymään kuumina?

Samalla, kun naiset saavat taistella tasa-arvoisen palkan puolesta muualla, S&M-luolassa piiska kädessä kulkeva, nahkaan pukeutunut nainen saa miehet villiksi.

Miksi miehisimmätkin miehet unelmoivat kivusta ja alistettuna olemisesta, ja ovat jopa valmiita maksamaan siitä?

Kaksi miestä selittää viehtymystä Metro.co.uk-sivustolla.

– Minulla on ollut fantasioita kivusta ja rankaisemisesta hyvin nuoresta iästä saakka… Teini-iässä ostin ratsastuspiiskan, ja jouduin kehittelemään mutkikkaan valheen, kun se löydettiin. Sivuhuomautuksena, perheemme oli rakastava, täysin väkivallaton perhe, jossa ruumiillista rangaistusta ei juurikaan käytetty. Ensimmäinen avioliittoni oli täysin vaniljaa. Kun erosimme, menin tapaamaan dominaa, jonka löysin lehden takasivuilta. Hän sitoi minut tuoliin ja löi minua niin kovaa, että mustelmat pysyivät kaksi viikkoa. Aluksi olin liian järkyttynyt ja kauhuissani nauttiakseni siitä, mutta lopulta ratsastin valtavalla kivun ja endorfiinien aallolla… Olen enemmän masokisti kuin alistuja, joten minulle kyseessä on kivusta pikemmin kuin nöyryytyksestä. Kyse on intiimistä vuorovaikutuksesta dominan kanssa, tunteesta, että luovutat ohjat hänelle, ja äärimmäisistä tuntemuksista, joita hän aiheuttaa sekä upeasta selkeydestä ja keskittymisestä, jonka saavutat pyrkiessäsi hallitsemaan niitä, kertoo Jason.

– Tyttö, jonka kanssa leikin ala-asteella, piiskasi minua, jos käyttäydyin huonosti… Fantasiamaailman ulkopuolinen seksielämäni käynnistyi myöhään. Olin opiskellut kovasti ja mennyt yliopistoon, ennen kuin menetin neitsyyteni. Olen ollut saman naisen kanssa koko aikuisikäni, ja aluksi hän jakoi fantasiani, mutta sitten hänen seksihalunsa hiipuivat olemattomiin. Olisin voinut etsiä muita samanhenkisiä ihmisiä netistä, mutta en etsinyt suhdetta avioliiton ulkopuolella… Dominat, joiden luona vierailen, ovat kaikki uskomattoman kauniita, ja minulla on suuri tarve miellyttää heitä. He kaikki näyttävät aidosti nauttivan siitä, mitä he tekevät ja he haluavat varmistaa, että saan kokea haluamani. Outoa kyllä, en koe nöyryyttävänä, että päälleni virtsataan tai syljetään, minusta se on uskomattoman henkilökohtaista ja intiimiä… En usko, että fetisseillä on psykologista laukaisinta. Kaipaan naisten hyväksyntää, mutta kuka heteromies ei kaipaisi, pähkäilee Stefan.

Lähde: Metro.co.uk

3 users thanked author for this post.
Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin