↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Mikä on sinun fetissi?

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Mikä on sinun fetissi?

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 40 vastaukset, 38 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kati41jari47 7 kuukautta, 2 viikkoa sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 41)
  • Julkaisija

Shinyboy
    Jäsen

Mikä on sinun fetissi?

Voit valita myös useamman vaihtoehdon!

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

Eikö PVC ja sadeasut kannattaisi olla omina kohtinaan? Samoin saappaat ja kengät yhdeksi ja sitten ehkä tuo Muu-kohta. Tulee ainakin parempi osumatarkkuus äänestykseen 🙂

Shinyboy
    Jäsen

No mä hieman korjasin sitä, sadeasut ja pvc:n pidin samana, koska yleensä sadeasut on pvc:tä 🙂 Meni vaan kaikki jo annetut äänet tämän korjauksen myötä 🙁 no hyvä puoli oli ettei niitä ollut kovin montaa vielä keretty antamaan, joten nyt kaikki antamaan oman äänensä :thumbup:

inkkari76
    Jäsen

…"joten nyt kaikki antamaan äänensä" Heh 🙂 Älä hyvä mies anna ääntäsi, sulla on niin hyvä ääni! 🙂

Jalfo
    Jäsen

Fetissini on rajoittunut housuihin, mutta niissä kelpaa materiaali denimistä satiinin ja pvc:n kautta nahkaan! Tämä on aika tiukasti rajoittunut vielä: jos lupaava pvc-housu paljastuukin catsuitiksi, ei kuva enää kiinnostakaan 🙄 🙂

jep-jep
    Osallistuja (Participant)

^ Jaa, kuulostaa jokseenkin tutulta! 😀

Itse pidän nahkahousuista, -hanskoista, -saappaista ja jossain määrin myös -takeista, ja kaikki naisten pitäminä!

Sen olen huomannut, että jos nahkatakki on jätetty auki, ei kuva kiinnosta ollenkaan. Sama juttu räpsyissä, joissa nahkahousujen etumus on jätetty levälleen -mitä se semmoinen nyt on olevinaan?

Ja nahkapöksymalleista vielä:

Viime aikoina on tullut vastaan kuvatuksia nahkapöksyt jalassa bilettävistä maailmantähtösistä, joitakin ihan mainostetaan erikseen, tiedätte kyllä: "Huh mitkä housut, EveLynn McClougch-Kenworth-Nickelson!"
    No, sitten kun klikkailee kuvat esille, käykin ilmi, että kyseessä on jotkut jumalattomat pillihousut! Pläääh!

Piru vieköön, mihin ovat jääneet normaalinmalliset nahkahousut!? Vai kuvittelenko vain? 😕

rubbrr

Olen aika yllättynyt että latex on noin suosittu. Ei tosin haittaa koska se on mun fetissi no1 🙂

hyljes
    Jäsen

Luultavimmin ykkösinä kalliit nahkahansikkaat naisen käsissä ja hieman ryppyvartiset mustat korkosaappaat.

Kunzmann

Mulle on tullut viimeaikona fetissi ylipolven nahkasaappaisiin ,varsinkin ruskeat tai konjakin väriset mitä oon muutamat bongannut on helvetin seksikkäitä…. lisää niitä katukuvaan naiset !

jkr
    Jäsen

kaikki mahdolliset naisten nahkavaatteet! Etenkin kun niitä näkee 40-65vuotiaitten naisten yllä.

Divided

Pelkästään aito nahka.

timppa74
    Jäsen

kumi tai siis latex.

montte

aito nahka.

LeatherMCMuscleFan

-Musta, kireä, kiiltävä N A H K A gay-karjujen päällä…..nahkahousut, nahkachapsit, nahkarotsit, nahkahanskat, nahkabootsit, harnesit, koppa- ym lakit, ym nahkakamat !!!!!!! Kettingit !!!!! Käsiraudat !!!!!
    -P R Ä T K Ä T !!!!!!!!!!! Vaikka itsellä ei ole PRÄTKÄÄ, olen ollut homouden tunnistamisesta (10-11v) asti kiinnostunut / kiihottunut PRÄTKISTÄ. Parasta seksi on mulla NAHKAMOTORISTIEN kanssa. Ongelma on siinä, että NAHKAMOTORISTIEN löytyminen keski-Suomesta, varsinkin kotipaikkakunnaltani Varkaudesta, on sula mahdottomuus näemmä. Ja niin paljon gutaa kuin mä voisinkin tehdä NAHKAMOTORISTILLE.
    -L I H A K S E T !!!!!! Nahkakuteet lihaksikkaan karjun päällä,….. Oh Yeah (tai savolaisittain OUJEE),…siinä sitä silmä lepää….Lihakset ovat mulle täydellisen miehekkyyden merkki…(oh..en siis itse ole täydellisen miehekäs).

– xxx………N A H K A ………P R Ä T K Ä T ……..L I H A K S E T ………..Siinä mulle kolmen kiima…………xxx

B1982
    Jäsen

Olen 30-vuotias mies ja minun fetissini on satiini. Satiini kiiltää seksikkäästi naisen yllä ja tuntuu ihanalta. Minua kiihottavat mm. satiinipaitapuserot ja (ei rinta- eikä kure- vaan miesten puvun liivin kaltaiset naisten) liivit, joiden takaosa on satiinia. Unelmieni täyttymys olisi päästä halaamaan, hyväilemään ja rakastelemaan nuorta aikuista kaunotarta, jolla on yllään satiini-iltapuku.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 41)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin