Mikä nahka-asuissa viehättää?

Foorumit Fetissit Nahka-asut Mikä nahka-asuissa viehättää?

Merkitty: 

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi fetsu avatar fetsu 6 tuntia, 33 minuuttia sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Allu avatar
    Sadeasualeksi
    Osallistuja

Päivää. Te nahka-asu harrastajat, kertokaa mulle mikä viehättää teitä niissä. Hyväksyn fetissin mutten tiedä mistä se innostus lähtee. Kertokaa tietämättömälle.

0
    mie avatar
    mie
    Osallistuja

Itse en niinkään ole nahkatyyppi, mutta näissäkin on se tuntuma, ulkonäkö, kiilto, puristus, kuten vaikka kumissa.

Vastakysymyksenä voi kysyä Sinulta mikä niissä sadeasuissa viehättää? Tarkoituksena ei ole vinoilla, mutta sitäkin voisi avata. Tähän voisi oikeastaan kopioida tuon Sinun kysymyksesi suoraan, vaihtaen vain nahan ja sadevaatteet päikseen

1+
    Muul1 avatar
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Tuossa Mie jo vastasikin aika tyhjentävästi.

Omalla kohdalla en puhuisi nahkavaate harrastuksesta, vaan se on vaate siinä kuin joku muukin. Mutta pidän kuitenkin niitten tuoksusta, tuntumasta, kestävyydestä ja siitä että nahka on aito materiaali. Nahan ikääntyessä ja kun sitä käyttää, se jollain tavoin paranee vaan ja muokkautuu käyttäjälleen enemmän sopivaksi…sanoisinko jopa omaksi.  Sekin on yksi juttu, mistä pidän tässä materiaalissa. Kumissa ja muissa keinomateriaaleissa ei ole tätä ominaisuutta. Hajoavat ja rapautuvat joskus hyvinkin nopeasti, kuulemma. Toki laatu vaikuttaa tässäkin, kuten nahankin laatu voi vaihdella.

Nahka on ikäänkuin ”elävä” materiaali. Kumi, latex, PVC ym. keinonahat eivät ole sitä :unsure:

• Tätä vastausta muokkasi 6 päivää sitten Muul1 avatar Muul1.
    0
    Allu avatar
    Sadeasualeksi
    Osallistuja

Itse tykkään sadevaatteista koska ne suojaavat tuulelta ja sateelta. Kun kävelet märällä tai sateella sadeasussa, tulee olo että vesi ja märkä ei haittaa lainkaan, päinvastoin. Ropina ja loiskeet kumia vastaan tuntuu ihanilta ja kiiltävä pinta vedestä. Tässä omia näkökulmiani.

1+
    nappanahka avatar
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

No, jokainen saa kiksinsä eri asioista. Nahkaa käytetään taas enemmän suojaamaan asfaltti ihottumalta esim. moottoripyöräilyssä.

0
    Thicker avatar
    Thicker
    Osallistuja

Mikä viehättää? Kaikki ominaisuudet yhdessä ja erikseen. Parempi kysymys on: miksi?

Fetissiä ei voi selittää järjellä eikä edes tunteella. Se on vaistonvarainen juttu, jotain todella alkukantaista. Jos se tulee geeneistä, niin ainakaan se ei ilmennyt vanhemmissani eikä näy myöskään lapsissani. Mahtaako pysytellä piilossa ja näyttäytyä vain silloin tällöin yksittäisessä sukupolvessa?

1+
    Shinyboy avatar
    HannuS avatar
    HannuS
    Osallistuja

Nahka jos on tiukasti naisen vartalon yllä näyttää kaikki muodot hyvin. Ei jätä mitään mielikuvituksen varaan

3+
    Shinyboy avatarchaps avatarMuul1 avatar
    fetsu avatar
    fetsu
    Osallistuja

Aika lailla nuoruusiästä asti olen tykännyt nahasta, ja sitten teini-iässä tunne muuttui eroottiseksi. Syytä en osaa sanoa, eipä sitä moniin muihinkaan ominaisuuksiinsa tiedä. Olen aina lähes ”kuolannut” kun olen nähnyt naisia tai miehiä nahkahousuissa, ja nyttemmin myös kumi- ja tekonahkakuteissa. Tiukat kuluneet farkut tekee saman. Sehän lienee tarkoituskin. Waude! Se on mulla jotenkin iloinen ja hyvä tunne. Vuosikymmenien mittaan mulla on ollut nahkarotseja ja -housuja. Nuorempana hiukan ujostelin pitää nahkafarkkuja, mutta nyt olen rauhassa niiden kanssa. Mitä enemmän miehetkin nahkaa pitävät sitä useammat rohkaistuvat. Tee sinäkin päivän hyvä työ! :yes:

3+
    Shinyboy avatarAdmirer avatarchaps avatar
Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.