Palaa kohteeseen Latex-asut

Miesten Latex leggarit

Foorumit Fetissit Latex-asut Miesten Latex leggarit

Tämä aihe sisältää 27 vastaukset, 5,770 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 2 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Olen mahdollisesti hankkimassa, ensimmäisiä Miesten latex leggareita, on hieman kokemusta, latex materiaalista, bikini muodossa, kanattaako käyttää liukastetta pukeutumiseen?, vaiko klorinoida?, hikoaako iho huomattavasti enemmän?, kanattaako sheivata jalat?. Tällaiset kiinostaa, http://antishop.fi/fi/kumihousut-kokopitkat-r9035.html kuvasta päätellen, näyttäisi istuvan kohtuullisesti.

0

Kuvasta ei varmaankaan kannata päätellä kovin paljon. Itse en oikein enää ole kiinnostunut tuotteista missä ei valmistajaa mainita, kuten tässä. Pukeminen on varmaankin suurimmalta osin mielipide asia. Iho hikoaa kun kyseessä on hengittämätön materiaali mutta eihän tässä kyse olekaan siitä että näissä asuissa etsittäisi "mukavaa oloasua". Mukavuus tulee jostakin ihan muusta 😉

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Kiitos vastauksesta, 😀 Pitänee hommata, ja kokeilla kun hinta ei ole kova, ja jos fiilikset on paremmat, niin sitten mahdollisesti hommata merkki tuotteita.

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

Pitääpä minunkin vähän kommentoida. Kuvasta ei pysty suoraan päättelemään valmistajaa. Mutta sen voi päätellä kaivelemalla tuotekoodia.
    R niinkuin Rimba. Eli kyseessä on ns. halpatuote. Kumin paksuutta ei ole tuotekuvauksessa mainittu, ei myöskään kokotaulukoihin ole viitattu.

Valmistajien kumiasujen tuotekoodit AntiShopin sivuilla ovat
    R (Rimba) ei-niin-laadukas
    OR (lateX) (puolalainen?) ei-niin-laadukas
    B (MisterB) hollantilainen, en tunne laatua
    L (Latexa GmbH) saksalainen, vähän parempi
    BS (Blackstyle) saksalainen, laadukkain näistä vaihtoehdoista

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Tilattu!, pitäis jaksaa odottaa n 2vkoa, toivottavasti on odottamisen arvoiset.

0
    altxboy avatar
    altxboy
    Osallistuja

Mulla on useitakin tiukkoja latex-farkkuja. Jos ei mitään apua (talkkia tai liukastetta) käytä pukeutumiseen, niin kyllä karvat nipistelee aika lailla vastaan. Klorinoiduissa ei sitä ongelmaa ole. Mukavuus on suhteellinen käsite. Ainakin ovat eri tavalla mukavia kuin normaalit farkut 🙂 Itse olen pitänyt pitkiäkin aikoja ja käynyt joskus baarissakin. Käytettävyyden kannalta olennaista on sopiva lämpötila. Liian kylmällä ovat todella kylmät ja liian kuumalla todella kuumat.

Olen tilannut eurooppalaisilta kumivaatepajoilta esim. Libidexiltä tai Simon O:ta ja ollut aina todella tyytyväinen laatuun. Hintakaan ei ole paha, jos kyttää vähän alennuksia. Nyt esim. Libidexin Supertight Jeans http://libidex.com/mens-clothing/trouse … jeans.html -40% eli 60 punnalla ei ole paha hinta.

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Leggarit saapuivat!, kokeilin päälle, ei istu ollenkaan hyvin, myös lyhyet, vaikka tilasin omalla koolla!, pitänee seuraavaksi teetättää, ehkä verkkarityyliset kumihousut.

0

Kai niistä silti kuvia pistät näytille 😉
    Melkein tekisi mieli sanoa että minähän sanoin :/ Mutta Kumikarhu osasi sanoa minusta vielä paremmin ja perustelut oli hyvät. Toisaalta ei sitä saa mitään selville jos ei vähän kokeile. Nyt vähän viisaampana on helpompaa miettiä seuraavaa ostosta. Tsemppiä seuraaviin hankintoihin, kyllä sieltä vielä mieluisat löytyy 🙂

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Kuvia löytyy, mutta ne on totaalisen surkeita, otin webbi kameralla, kokeilun vuoksi nuo ostinkin, klorinoin ne, mutta ei helpottanut pukemista yhtään.

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Seuraavaksi olen harkinnut tällaisia, näytää aika hyvältä, http://libidex.com/mens-clothing/leggings-bottoms-socks/tracksuit-trousers.html#custom-options Miltä näyttää naisten silmään?.

0
    Nimetön

Hei, mitens kun en ole huomannut tuolla libidexin vaatteissa mitään mainintaa kumimateriaalin paksuudesta, tekeekö ne kaikki vaatteet jostain 0,30 materiaalista vai käyttääköhän ne vaikka farkuissa 0,6 tai tuleekohan sieltä sitä paksuutta mitä sattuu olemaan ?

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Leggareissa näyttäisi olevan 0.40mm kumia, tiedot löytyy, helpful information- FAQ’s välilehdeltä.

0
    Nimetön

Pitäis kans ostaa miesten latex leggingsit… Olen tosin kolme kertaa ostanut ja aina mennyt koko perseelleen… Liian isot, ei ihonmyötäiset, liian pienet tai pitkät…. Pitäis varmaan tilata mittatilaustyönä….
    Juu ja väärät joko palautin tai myin pois… =)

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Noi mitkä ostin omalla koolla, niin vaikuttaisi olevan numeroa piennemmät, ja lyhyet lahkeet, mutta ei varmaankaan ole palautusoikeutta enää, kun klorinoin ne. ehkä pitäisi myydä.

0
    PvcLatex avatar
    PvcLatex
    Osallistuja

Otin uusia kuvia!. kuvat on mitä on.

0
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 28)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.