↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Metsolat!

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Metsolat!

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 1,340 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 8 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

Bikerboy
    Jäsen

Nyt kun näitäkin saa DVD:nä,niin kannattaa katsastaa Raijan mustat nahkahousut! 😀 Valitettavan vähän vain näkyvät. 🙄

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"Bikerboy" wrote: Nyt kun näitäkin saa DVD:nä,niin kannattaa katsastaa Raijan mustat nahkahousut! 😀 Valitettavan vähän vain näkyvät. 🙄

Kerrotko vielä, missä jaksossa tai jaksoissa nuo nahkikset näkyvät? Sarja kun alkaa tiistaina 7.10.2008 näkymään Yle 2:lta 🙂

Bikerboy
    Jäsen

Näissä alkupään jaksoissa.Ovat kyllä usein jalassa! 😀 Eron myötä Raijaa näytetäänkin vähemmän.Tosin liian vähän muutenkin näin meidän nahasta pitävien mielestä! 😥 Mutta mustat nahkikset kyllä ovat upeat! 8)

Ghana
    Jäsen

Viikko sitten tulleesssa jaksossahan sillä oli ainakin ne housut jalassa… ja näyttipä jopa rintansakkin samassa jaksossa. Eikö kukaan saanut siitä kuvaa? Minulla on yksi aika rakeinen kuva, mutta jos ei parempia löydy, niin voin yrittää laittaa tänne ihan ensimmäisen kuvani…

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"Ghana" wrote: Viikko sitten tulleesssa jaksossahan sillä oli ainakin ne housut jalassa… ja näyttipä jopa rintansakkin samassa jaksossa. Eikö kukaan saanut siitä kuvaa? Minulla on yksi aika rakeinen kuva, mutta jos ei parempia löydy, niin voin yrittää laittaa tänne ihan ensimmäisen kuvani…

Laita vaan se rakeinen kuva tarjolle. Lisäillään sitten parempia, jos joltain löytyy 🙂

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"Ghana" wrote: Viikko sitten tulleesssa jaksossahan sillä oli ainakin ne housut jalassa… ja näyttipä jopa rintansakkin samassa jaksossa. Eikö kukaan saanut siitä kuvaa? Minulla on yksi aika rakeinen kuva, mutta jos ei parempia löydy, niin voin yrittää laittaa tänne ihan ensimmäisen kuvani…

Oliko se tuo pätkä, kun samainen ihminen kävelee portaat alas?

Ghana
    Jäsen

"Anonyymi" wrote: [quote="Ghana"]Viikko sitten tulleesssa jaksossahan sillä oli ainakin ne housut jalassa… ja näyttipä jopa rintansakkin samassa jaksossa. Eikö kukaan saanut siitä kuvaa? Minulla on yksi aika rakeinen kuva, mutta jos ei parempia löydy, niin voin yrittää laittaa tänne ihan ensimmäisen kuvani…

Oliko se tuo pätkä, kun samainen ihminen kävelee portaat alas?

Joo on se kohtaus 🙂 miten omalta koneelta pystyy liväämään kuvan? Tarviiko kuva ensin siirtää nettiin?[/img]

Shinyboy
    Jäsen

Sä voit koittaa noilla ohjeilla siirtää sen kuvan

http://nahkafoorumi.com/viewtopic.php?t=2

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin