↑ Palaa kohteeseen Sekalainen seuranhaku

Masteria!

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 667 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumi1 4 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija

tapani61
    Jäsen

53v. 183/85 alistuva,nöyrä mies etsii dominoivan master-miehen seuraa. Olen siisti, luotettava,itsestäni huolta pitävä mies. Kokemusta alistumisesta on, niin henkinen kuin fyysinen alistaminen ja nöyrytys käy. Olen melko estoton joten siis suostuvainen melkein kaikkeen. Etsin turvallista, luotettavaa masteria joka haluaa orjan jota voi käsitellä aika kovalla kädellä. Nautin kivusta joten käsittely voi olla sen mukaista. Pidän sidottuna olemisesta, piiskauksesta, panoista suuhun ja peppuun, dildot ym. vastaavat, nipistimet on myös ok. Olen kaikelle uudelle avoin joten odotan innolla mitä kaikkea pääsen masterin kanssa kokemaan ja kuinka saan masteria palvella ja palvoa. Jos ilmoitus kiinnostaa niin vastaa ihmeessä niin pääset käsittelemään nöyrää orjaa. hatava60@suomi24.fi

kumi1
    Jäsen

Moi missäs päin suomea orja asuu mä Uudellamaalla mä Tykkään imeeimettää nuolla runkata 69 OK perseen nuolenta OK naiminen OK ja mä asufettari nahka kumi pvc LaTeX surf sukellus maskit naamarit kumipvc hanskat saappaat ja asuseksi toivottavaa.kakka ja verileikit ei sytytä mua millään lailla.muu kyllä

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin