↑ Palaa kohteeseen Muut Fetissit

Maiharit

Info Foorumit Fetissit Muut Fetissit Maiharit

Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 1,451 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 2 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija

Kassiopeia
    Jäsen

Terve,

löytyykö muita joilla maiharit fetissinä? Itselläni se on näistä muutamasta seksuaalisesta poikkeamasta ehkä "pahin".

Katukuvassa ruvennut näkymään vähän enemmän maiharipareja. Myös New rockeja tuntuu olevan enemmän liikenteessä. Ei aivan 90-luvun lopun kultavuosia tavoiteta, mutta parempaan suuntaan selvästi menossa!

Siinä on vaan jotain kun nainen astelee itsevarmasti maiharit jalassa. Eikä haittaa asiaa yhtään vaikka kiiltelisivät auringonpaisteessa.

jep-jep
    Osallistuja (Participant)

Kyllä tässäkin osoitteessa ollaan kiinnostuneita 🙂 olen kyllä muutenkin matalakantaisten ja pyöräkärkisten saappaiden ystävä, ratsastussaappaista nyt puhumattakaan, joskus tuntuu, ettei internjetistä muuta löydykään kuin näitä teräväkärkisiä, huojuvan korkeakorkoisia saapaskuvia 🙄

Harmikseni en ole kovin usein maiharinaisia onnistunut näkemään, viime syksynä Oulun keskustassa pyöräili päälle parikymppinen, lieeevästi punk-henkinen daami lyhyessä hameessa ja polviin yltävissä maihareissa 😀

Kassiopeia
    Jäsen

"jep-jep" wrote: Kyllä tässäkin osoitteessa ollaan kiinnostuneita 🙂 olen kyllä muutenkin matalakantaisten ja pyöräkärkisten saappaiden ystävä, ratsastussaappaista nyt puhumattakaan, joskus tuntuu, ettei internjetistä muuta löydykään kuin näitä teräväkärkisiä, huojuvan korkeakorkoisia saapaskuvia 🙄

Harmikseni en ole kovin usein maiharinaisia onnistunut näkemään, viime syksynä Oulun keskustassa pyöräili päälle parikymppinen, lieeevästi punk-henkinen daami lyhyessä hameessa ja polviin yltävissä maihareissa 😀

Sama vika. Ei siinä että niissä saappaissakaan mitään vikaa ole, mutta maiharit on vaan enemmän sydäntä lähellä.

Toiseenkin kappaleeseen jos ei aivan sama vika, niin melkein. Vaasan keskustassa kauan kauan sitten tuli ryhdikäs nätti blondi vastaan ja sillä oli hieman yli polviin ulottuvat maiharit. Pulssi vähintään tuplaantui ja verikin pakkautui aivan muualle kuin päähän. Eipä ole toista kertaa tuollaisia polvenmittaisia tullut vastaan, valitettavasti.

Kassiopeia
    Jäsen

http://www.youtube.com/watch?v=-l4XhnZ4bD0

Siinä on aivan jees, ehkä kiillotusta ja kiillottajaa vaan vailla!

jep-jep
    Osallistuja (Participant)

Hei, hyvä löytö, itse kyllä tykkäsin! :thumbup: Kyllä minä noita voisin kiillottaa 😳

Olen yrittänyt etsiä nainen+maiharit-kuvia, mutta kovinpa on huonosti tarjolla 🙁

Kassiopeia
    Jäsen

Oma kasvokuva pakollinen tuolla?

timpe1
    Jäsen

Kyllä itselläni myös maiharit ehkä yksi voimakkaimmista fetisseistä. Lisäksi tulee tietenkin muitakin saappaita ja kenkiä, mutta kyllä maiharit saavat aina pään kääntymään naisen jaloissa.

Kassiopeia
    Jäsen

Anonymous
    Jäsen

Miedosti vituttaa. Löysin kerran blogin, jossa nuori nainen esitteli 20-reikäisiä maihareitaan (lyhyemmät ei minua innostakaan). Kuvat eivät olleet ykkösluokkaa, mutta nainen oli. Valitettavasti läppärini hajosi, enkä ollut kopioinut tätä tikulle. Nyt en enää löydä tuota blogia kuvahaulla, varmaan poistettu. Pidän amatööriblogien arkisuudesta.

Kyllä näitä näkee livenäkin, vaikka eivät taida muodin huipulla olla. Taannoin bongasin kaupungilla yhdet tosipitkät maiharit neitokaisella. Harmi vaan että menimme eri suuntiin. Jouduin häntä pystyssä poistumaan paikalta. Onneksi olen laaja-alainen, monet korkosaapasmallit tekevät myös tehtävänsä ja niitähän on tänä syksynä näkynyt ihan mukavasti…

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin