↑ Palaa kohteeseen Pvc-asut

Magicfrog asusteista

Info Foorumit Fetissit Pvc-asut Magicfrog asusteista

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 9 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 6 kuukautta sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

nahkanalle
    Osallistuja (Participant)

Itse teetin muutama vuosi sitten seximessuilla itselleni nahka catsuitin ja myöhemmin punaiset nahka paidan ja housut joihin olen ollut tyytyäinen , työ oli mielestäni erittäin hyvää niin kuin palvelu mutenkin, kiitos heille.

Nahkafarkkuinen mies

"nahkanalle" wrote: Itse teetin muutama vuosi sitten seximessuilla itselleni nahka catsuitin ja myöhemmin punaiset nahka paidan ja housut joihin olen ollut tyytyäinen , työ oli mielestäni erittäin hyvää niin kuin palvelu mutenkin, kiitos heille.

Jep.
    Samaa mieltä "taikasammakon" palvelusta ja laadukkista tuotteista !!

pvcman87

itse tilannut kahdet housut ja todella hienoja ja mukavia päällä!

Kumikarhu

Taikasammakko on ihan jees. Monta pvc-asua tilanneena. Omat ideatkin on onnistuneet aikas hyvin, sikäli että mitään vaatturin mittoja ei ole otettu vaan kaikki on tilattu netin kautta…

jatimatic

Mulle kävi niin, että tilatut vinyyli-pillifarkut ovatkin enemmän verkkarit. En tiedä mikä mitoituksessa mätti (annoin vain W- ja L-mitat farkuistani), sillä pillit nämä eivät ole. Mutta materiaali on kyllä todella laadukasta. Pitänee tilata seuraavat ihan mittatikulla otettujen mittojen kanssa.

Päivitys: housut saatiin kuitenkin käyttöön, kun lähetin ne takaisin mallikappaleen kanssa kavennettavaksi. Rahaahan siinä paloi, mutta kyllä tuli päheät.

Nahkafarkkuinen mies

Minäpä just laitoin tilauksen sisään : "Straight street" – tekonahkafarkut pillilahkeilla ja omilla mitoillani. Mitat kopsasin loppuunkäytetyistä lempihousuistani.. Takataskut pyysin hieman ylemmäksi ,kuin kuvassa 😉 . Nyt odottelemaan pakettia ja työn tulosta !! :O JÄNNÄÄ ! :thumbup: :clap:

Nahkafarkkuinen mies

jesh ! pökät tuli !! Nopeasti. Mielettömän tiukat,mutta mukavat ! Hienoa työtä 🙂

Rookie

pistä kuva…itsekkin katsellut niitä

Nahkafarkkuinen mies

No, niin -repesivät sitten takasaumasta … Siitä takataskujenpäältä-molemmin puolin .. 🙁 . Pitää laittaa palautetta… Ja laitoin : vastaus tuli nopeasti ja asiallisesti !! Lupasivat auttaa kaikinpuolin :clap: Eli "pulteri putosi hartioiltani " kops. Näin Suomalainen firma toimii :thumbup: Happy man now ! P.s. : vaimokin tilasi heiltä samantyyppiset ! T. "pian tekstiilikaksoset " 😳

Nahkafarkkuinen mies

Ja . Niin kävi , että housumme kävivät taikasammakon pajalla. Mielettömän hyvää työtä. Kumpainenkin todella tyytyväisiä housuihimme. Mammanomat -varsinkin : Niiin sexyt ,että huoks ;). Nam.
    Tulikin just myös mieleen ,että miksi tilailla ulkomailta .. Kun kotimaasta saa näin laadukasta tavaraa omilla mitoilla ja homma pelittää kuin se kuuluisa junan vessa !

Muul1

Kyllähän se on vaan niin, että jos esim. perus nahkahousut maksaa tuolla 425e, niin on sitten viimeinen paikka mistä minä ainakaan ostan. Olkoonkin sitten laatu vaikka miten hyvää, niin ulkomaan tilaukseksi kyllä menee.

simppa
    Jäsen

Olen teettänyt kolmet keinonahkahousut Sammakolla, ensimmäiset vähän summassa, toiset mittojen mukaan, hyviä ovat kaikki. Aitonahkaiset pari vuotta sitten teetin NahkaMettisellä Tampereella, otettiin mitat liikkeessä. Priimaa tuli ja hintaa tasan 300 e.

Shinyboy
    Avainmestari (Keymaster)

Nyt olis Magicfrogilla saatavilla Kiiltävää mustaa pvc housua punaisilla liekeillä. Tästä todella seksikkäät menobyysat ja voit olla varma, että sinut huomataan.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin