↑ Palaa kohteeseen Nainen etsii miestä

Määrätietoinen rock-henkinen herrasmies saa paikan

Info Foorumit Fetissi – Deitti Nainen etsii miestä Määrätietoinen rock-henkinen herrasmies saa paikan

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  painike 1 kuukausi, 1 viikko sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

misukirri
    Jäsen

Olen 32v kauniskasvoinen nainen Uudeltamaalta. Etsin seuralaista, jolla on aito kiinnostunut tatuointeihin/lävistyksiin/muihin vaihtoehtoista kulttuuria edustaviin asioihin. Olen vaalea, keskimittainen sekä katseen-ja pesunkestävä. Rock-henkisyydestä lisäpisteet. Olen sinkkutunut pitkästä suhteesta melko hiljattain ja kaipaan samanhenkistä seuraa kaikenlaiseen puuhasteluun, sulkematta pois vakituisen kumppanin mahdollisuutta. Omaa silmääni miellyttävät eniten ehkä hieman karunoloiset, pitkät miehet. Miehessä arvostan määrätietoisia otteita. Sopiva ikähaarukka voisi olla 34-42v.

nahkis
    Osallistuja (Participant)

Hei.

Minä voisin olla halukas tutustumaan sinuun. Olen pituudeltani sellainen, ettei tuuli kaada ja näkee ihmisten ylikin:) Eli 186 cm pituutta. Luonne mukava ja huumorintajuinen…

RCAfin

Täällä olisi yksi urho joka täyttää sinun määreesi!

painike

Täällä 51 v. mies Hki. Seuralaisen lisäksi saat minusta myös miespalvelijan.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin