↑ Palaa kohteeseen Nahka-asut

LUSTFASHION

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut LUSTFASHION

Tämä aihe sisältää 18 vastaukset, 6 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  nassek 5 kuukautta, 3 viikkoa sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija

RCAfin
    Osallistuja (Participant)

ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA KO. Verkkokaupasta

Muul1

On. Monet ovat kehuneet ja niin minäkin, en tosin anna ihan täyttä kymppiä. Yhteyden pito oli sujuvaa ja muistaakseni toimituskin tuli ihan sovitusti.

Miinuksena hinta/ laatusuhde. Sain melko kovaa koppura nahkaa olevat housut, kun en osannut asiaa tuoda esille. Hinnat tuolla kuitenkin korkeahkoja, muihin nettikauppoihin verrattuna. Todennäköisesti laadukkaampaa pehmeä nahkaista vaatetta tuolta on myös saatavissa…näin joku muistaakseni täällä kertoi, että oli ollut tyytyväinen myös laatuun.

jatimatic

Itse olen tilannut Lustfashionilta neljät housut ja yhdet chapsit. Kaikki ovat pehmeää, hyvälaatuista nahkaa. Ei ole tarvinnut erikseen pyytää pehmeää laatua.

Muul1

Itse olen tilannut Lustfashionilta neljät housut ja yhdet chapsit. Kaikki ovat pehmeää, hyvälaatuista nahkaa. Ei ole tarvinnut erikseen pyytää pehmeää laatua.

Mutta kun mahdollista on saada “vähemmän hyvää laatua” niin aloittajana kysyisin asiasta, jos on tilaamassa jotain kamppeita tuolta. Voi olla, että esim. kaikkia värejä ei saa niin pehmeä laatuisina.

Joka tapauksessa tarkat koordinaatit tuonne kannattaa antaa mm. mitat, yksityiskohdat ym. ettei tule turhaa pettymystä.

RCAfin

Kuinka nopeesti tulivat postissa?

Muul1

Voi pahus, mitähän sanoisin, etten paljon valehtelisi. Tästä on jo niin monta vuotta, kun tuolta ne housut tilasin. Muistelen, että kyllä siinä varmaan meni sellaiset 2-3 viikkoa ainakin. Ei taida olla isommin mitään varastossa tai ainakin nämä minun housut tekivät ihan mitoilla minulle.

RCAfin

Okei! Tilasitko ihan sivuston koolla vai annoitko omat mitat sinne?

Muul1

Kyllä annoin sinne ainakin vyötärö mitan ja lahkeen pituuden haarasta. Se on aina varmempaa, kuin tilata pelkillä tuumamitoilla. Olen huomannut tässä vuosien varrella, että se kaikkien tuuma ei ole 2,54cm.

Jos on kropaltaan suht normi mallinen, nuo kaksi mittaa pitäisi riittää. Naiset toki ilmoittavat lantio mitan myös, ehkä reiden ympäryksenkin, jos on pyöreyttä enemmän.

RCAfin

Tänks! Taitaa mennä muutamat housut tilaukseen!

Muul1

Mukavasti sieltä vastaili joku nais henkilö silloin. Ainahan olisi parempi, jos tuo germaani kieli taittuisi, mutta hyvin onnistui englannillakin.

Kannattaa ehkä kysyä paketti tarjousta, jos isompaa tilausta olet tekemässä. Ja olet varmaan katsonut muittenkin firmojen tarjonnan? Tuo Lustfashion ei tosiaan ole hinnoiltaan ihan mikään halvin ostos paikka.

RCAfin

Pistä vaikka muiden hyväksi havaittujen firmojen nettiosoitteita.

Muul1

Ei ole valitettavasti omakohtaisia kokemuksia ulkomaan muista liikkeistä eli en uskalla lähteä mitään suosittelemaan. Täällä foorumilla oli ennen tätä uudistusta koottuna ulko-ja kotimaan nahkavaate liikkeitä, mutta minä en ainakaan enää löydä täältä sellaista osiota.

Joku muukin voisi ottaa osaa tähän keskusteluun ja kertoa kokemuksiaan ulkomaan shoppailuista!

Admirer

Murunda

Ei ulkomailta tilaaminen ole sen kummempaa kun kotimaastakaan. Ellei tilaa EU:n ulkopuolelta ja lähetys menee tulliin. Lisäksi jos maksuksi käyttää Paypalia niin pitäisi olla turvallista. Vain kerran on ulkomailta tilatessa ollut pieni ongelma ja sekin ratkesi kun Paypal sivulla teki reklamaation. Sitten palvelu taas pelasi 🙂

Muul1

Juu Admirer, juuri tuota tarkoitin 🙂 Hyvä, että löytyy vielä.

En tiedä, kuinka paljon aloittajaa kiinnostaa nämä laatu asiat. Oletin, että ne aina kiinnostaa, kun ei nyt ihan parin kympin tavaroista kuitenkaan ole kysymys. Kukaan ei varmaan halua ostaa mitään kuraa kalliilla? Että voisihan tähän ketjuun pistää kommenttia ulkomaan kauppojen hinta/ laatusuhde jutuista.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 19)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin