↑ Palaa kohteeseen Vapaa keskustelu

Lukekaa yksityisviestinne!

Info Foorumit Muut Vapaa keskustelu Lukekaa yksityisviestinne!

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 581 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Muul1 2 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

Muul1
    Osallistuja (Participant)

En käsitä, mikä ongelma näissä yksityisviesteissä on? Pari tullut laitettua tämän vuoden puolella ja esim. "Kybor" ei ole käynyt lukemassa vieläkään jo n. 2kk sitten lähetettyä viestiä. Hän kyseli nahkaompelijoita Treelta, näin vaivaa ja lähetin muutamien yhteys tietoja lisättynä omilla kokemuksilla yv:nä. Ei mitään vastausta!

No, myyntipalsta. "Nahkaorja" ei vastaa mitään, vaikka kauppaa housuja täällä! Minua kiinnostaa, mitä tällainen peli on…siis huvikseenko porukka näitä myynti ilmoituksia tänne laittaa ja muutenkin täällä höpisee? Jos täällä pyöritte, niin hiukan munaa tähän touhuun ❗
    Minulla ollut saappaat täällä myynnissä jo pitempään. Katseluja n. 3200 kertaa, ei yhtään yhteydenottoa! Hei, yv:tä kehiin ja tarjouksia. Älkää vapisko 😆

Timppa

Samoin tuolla seuranhaku puolella eräs käyttäjä joka on käskenyt häneen olla yhteydessä. Kyseinen käyttäjä on ihmeelisesti kadonnut taikka tullut katuma päälle että on hankkinut tunnukset tänne, kun häneltä on ainoastaan tullut yksi viesti ja sen jälkeen ei kyseistä käyttäjästä ole mitään kuulunut. Ihme touhua musta on tämmönen.

Kumikarhu

Mitä minä oon kattellu, niin suurin osa sivuston käyttäjistä näyttäis olevan aika passiivisia, eivät vissiin käy täällä kuin ilmojen edellä. Ja nyt, kun sivuja voi käydä lukemassa ilman, että rekkautuu sisään, niin silloinhan yksityisviestejä ei edes näy.

Muul1

Joo, saman olen huomannut, että valtaosa on melkoisen passiivista sakkia. Eniten ihmetyttää nuo myynti ilmoitukset kuitenkin. Luulisi, että kiinnostaisi käydä välillä katsomassa, onko tuotteesta joku kysellyt. Mutta ei taida olla kummempaa tarvetta saada myydyksi. Johan siinä potentiaalinen ostaja jo kyllästyy odottelemaan vastausta viikko ja jopa kuukausi tolkulla ja ostaa muualta.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin