↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Liv-kanavalta Kumman kaa, Pe 26.9. kello 21.00, nahka-asu

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Liv-kanavalta Kumman kaa, Pe 26.9. kello 21.00, nahka-asu

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 528 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Murunda 2 vuotta, 12 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

jep-jep
    Osallistuja (Participant)

Jos jotakuta vaan kiinnostaa, niin näyttää tämä osa tulevan taas.

Eli tämä jakso, jossa Heli Sutela esiintyy osan matkaa ruskeassa, koko vartalon peittävässä nahka-asussa 😛 kai sitä voi catsuitiksikin sanoa 8)

Kyseisestä jaksosta joku oli joskus pätkinyt oman videoklippinsä, jossa asiaankuuluvasti näkyi vain ja ainoastaan Heli nahkoineen 😛 Joltain ulkomaalaiselta sivustolta sen kerran bongasin, tosin itse mediapalvelin, oliko se nyt Oron tai vastaava, oli jo tuolloin kuollut ja kuopattu, joten video oli taatusti kadonnut bittiavaruuteen.

Ei ole kovin montaa kuukautta siitä, kun tämä jakso edellisen kerran tuli? Onkohan "Kumman kaa" päätynyt ikuiseen uusintarotaatioon kuten "Sinkkuelämää" (huokaus) tai "Frendit" (syvempi huokaus) Viimeksi mainittu tosin näyttää olevan jollain tauolla, mutta joka tapauksessa 🙄

Jos tämä jakso (kausi 1. osa 5/10, "Music Award") menee ohi, niin tietysti: uusintaa on tarjolla tiistaina, 30.9. kello 23.10…

Shinyboy
    Jäsen

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"jep-jep" wrote: Jos jotakuta vaan kiinnostaa, niin näyttää tämä osa tulevan taas.

Eli tämä jakso, jossa Heli Sutela esiintyy osan matkaa ruskeassa, koko vartalon peittävässä nahka-asussa 😛 kai sitä voi catsuitiksikin sanoa 8)

Ruskeako se onkin? Minä olen aina mieltänyt tuon asun punaiseksi. No, kaipa minä olen värisokea…

Muul1

No, kyllä tuo minustakin punaiselta näyttää. Taitaa joku muu olla väri sokea 🙂 Ei kai sillä niin väliä ruskea tai punainen, kun ei ole nahkaa kuitenkaan 😡

Murunda

Ei tuo kovin kaukana ruskeasta oo :p Ehkä aavistuksen punaiseen sävyttyvä ruskea ainakin

jep-jep

Joo no, mullahan siis on punavihervärisokeus, ja toisinaan tulee tilanteita, jolloin värit menee sekaisin, tuossa kuvassa Helin tekonahka-asu näyttää kyllä minunkin silmään punaiselta 🙄 🙄

Kiitokset Shinyboylle linkistä, tuota pätkää tarkoitin, ja näyttihän sieltä olevan pari klippiäkin ladata asti.

Olisi pitänyt tutkia viestihistoria paremmin, ennenku alkaa mitään kirjotteleen… parempi mennä vaikka kaljalle :naamapalmu:

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"jep-jep" wrote: Joo no, mullahan siis on punavihervärisokeus, ja toisinaan tulee tilanteita, jolloin värit menee sekaisin, tuossa kuvassa Helin tekonahka-asu näyttää kyllä minunkin silmään punaiselta 🙄 🙄

Kiitokset Shinyboylle linkistä, tuota pätkää tarkoitin, ja näyttihän sieltä olevan pari klippiäkin ladata asti.

Olisi pitänyt tutkia viestihistoria paremmin, ennenku alkaa mitään kirjotteleen… parempi mennä vaikka kaljalle :naamapalmu:

Ei tässä mitään vahinkoa sattunut, vaikka tuo jakso oli jo monille tuttu. Osa ei tuota vielä tiennyt, ja meille toisille se oli hyvää muistin virkistystä. Kiitti tästä muistutuksesta 🙂

Murunda

Eihän tommoinen haittaa vaikka väristä erehtyykin. Pahinta siinä on että se oikea asu jää löytymättä kun etsitään väärää 🙂 Mutta kun tollainen herkku asu löytyy niin sehän on se olellinen juttu 😉

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin