↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Liukkaat leikit ja kumivaatteet…

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Liukkaat leikit ja kumivaatteet…

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 2,070 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumi1 7 vuotta, 9 kuukautta sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija

Vilho
    Osallistuja (Participant)

Availenpa hiukan sanaista arkkuani…Yritin etsiä onko joku kokeillut latex tai kumiasuja öljyleikkien kanssa…eipä suoraa vastausta löytynyt niin kysellänpä tietäjiä sitten täältä…
    Tiedän että öljyt haurastuttavat kumia mutta,mutta…Miten paljon ja miten nopeasti?
    Alan kaupoissahan myydään juuri tähän tarkoitukseen sopivaa PVC lakanaa, vaan kun se PVC ei asusteena ole läheskään yhtä kiehtova kuin kumi (vai latex…anyway…)
    "liukuleikit" ovat todella ihania kaikille aisteille, mutta kaipaisin hiukan lisämaustetta siihen ja nämä asusteet saattaisivat olla vastaus…
    Kokemuksia? Mielipiteitä?

Calitri
    Jäsen

Idea kyllä kuulostaa hauskalta todellakin mutta tuo öljyn kanssa leikkiminen todella pelottaa ainaki itteä. Se haurastuminen on ehkä vähän ylilyönti siinä mielessä, että se vaatii aikaa ennen kuin alkaa todella puremaan siihen kumiin mutta kyllä se jossain vaiheessa sitä alkaa tekemään. Toinen mikä tulee mieleen on ihan sitten se ongelma miten saada öljy pois niistä kamoista, kun se tuppaa olemaan vähän sotkuista tavaraa. Jos sitä alkaa oikein saippuoilla pesemään ja hinkkaamaan niin taas ollaan tuossa samassa ongelmassa, kun saippuoissakin on niitä rasvoja ja vastaavia ja sitä paitsi se hankaa sitä pintaa karheaksi.

Tuossa ollaan kyllä samoilla linjoilla, että ei se PVC-lakana ole mitenkään erikoinen vaan kyllä sen kumia pitää olla. 😛 Siinä jää tietty miettimään, että mikäs sitä estää sen liukkarin kanssa lotraamista ja sehän ei ole paha tuolle kumille. Sitä pitää vaan reilusti heittää kehiin, että se toimii samalla lailla. Onhan se tietty vähän hinnakasta tavaraa, että sehän tietty vähän rajoittaa.

Murunda

Noita vesiliukoisia liukkareita pystyy jatkamaan vedellä tuossa tarkoituksessa aika paljon aineen menettämättä "liukuaan". Jotku aineet jopa paranevat jos niihin lisä hieman vettä.

Öljyistä ainakin itsellä on sellainen käsitys ettei ne haurastuta kumia ollenkaan jos niitä käyttää vain vähän aikaa. Ongelma on enemmänkin tuossa miten se öljy saadaan siitä asusta pois. Vähäinenkin määrä mitä ei edes silmällä näe, saa asun pilalle. Se tapahtuu yllättävänkin nopeasti. Joten halvempaakin on varmasti leikkiä näillä kortsujen kanssa tarkoitetuilla liukkareilla.

Kumijari

Täällä käytetään vesiliukosta liukuöljyä isännän hoitelemiseen, mulla kun on noita väljempiä kumiasuja niin väljät shortsit jalkaan, liukkaria housuihin ja emännän hanskoihin ja hanskat lahkeista sisään.
    No se leikkihän ei yleensä kauaa kestä joten ei ainakaan mulla ole kumihousut miksikään menneet liukkarin käytöstä.

Itse käytän saippuaa vain vähän pesussa, melko usein pelkällä haalealla vedellä tulee pestyä. Kun on vesiliukoista liukkaria niin sper…"eritteeetkin" lähtevät ihan huuhtelemallakkin pois.

Vilho

Nuo vesiliukoiset liukkarit vaan kun tuppaavat kuivumaan "nahkeaksi" kun niiden kanssa riittävän kaun peuhaa…on kyllä kokeiltu…Sellainen pvc lakana kyllä löytyy ja käytössä onkin silloin tällöin. Olemme käyttäneet nyt paria eri liukkuaria ja nautinnon kannalta se öljy on parasta! Se ei haihdu, ei muutu tahmeaksi, mmitä ny kun hikoilee niin "lievemmäksi" Kyllä se on saatu tähän asti pestyä ihan marseillesaippualla…eli siis tavallinen palasaippua ilman hajusteita…Sellaista silikoni pohjaista ei ole kokeiltu kun se vasta on aineena arveluttavaa…täysin synteettinen aine mikä ei periaatteessa liukene tai haihdu mihinkään…"oikeaa" silikonia ei siis pidä sekoittaa silikaatteihin mitä löytyy esim. elintarvikkeista…en nyt ole kemisti niin ei siitä sen enempää, mutta kun lääkärin vikaa kyllä on, ainakin rakkaalla leikkitoverillani niin miksen uskoisi kun hän osasi kertoa että iho on ihmisen isoin elin…eli mielummin vaikka oliivi öljyä tms. muuta luonnonmukaista kun täysin teollista…

Calitri
    Jäsen

Nyt täytyy kyllä itse suositella tuota silikoniliukkaria, koska kyllä se on jotenkin käytännöllisintä tavaraa ja muutenkin tosi hyvää. Sehän on kaiken lisäksi todella turvallista niin käyttäjälle kuin vaatteillekin, että siinä mielessä se on hyvää tavaraa. Sehän ei tietenkään ole sellaista silikonia vaan tuota elintarvikelisäainetta, jota nyt syödäänkin ruokien seassa, että ei pelkoa. Kyllä nuo hyvät merkit (Eros Bodyglide, Pjur Cult) on sellaisia, että niiden kanssa on mukava pelata ja antaa sitä suojaa niille vaatteillekin eikä haihdu pois.

Vilho

Hmm…eipä kuullosta pahalta idealta olen kyllä asiaa mietiskellyt mutta jäänyt sitten koettamatta…tähän asti kun on leikkitty ilman kumivaatetusta niin ei ole sitä tarvinnut miettiäkkään…mutta nälkä kasvaa syödessä…miksei kahden mukavan asian yhdistäminen olisi tuplaten mukavampaa!

johnfinnish

Kannatettavaa ja eroottista touhua… näin ajateltuna! 😐

Kumijari

Niinkuin jo tuossa ylempänä mainitsin miten meillä öljyleikkejä harrastetaan niin on käynyt mielessä tällainen hankinta, ei tarttis sillon lahkeista työntää hanskoja housuihin…

http://pic.rubber-store.com/pic/PLAYPANTp.jpg

Kumikarhu

^tässä edellisille ikäänkuin vastakohta – menee kieltämättä kyllä jo vähän ohi alkuperäisen aiheen

http://www.blackstyle.de/lshop,showdeta … hosen,.htm

Lucy_Ltx
    Jäsen

Pakko kyl kompata calitria ja muita, että mitä omiin kokeiluihin vertaa, ehdottomasti silikonipohjaiset liukkarit. Jostain eros-tyylisestä kannattaa maksaa, vaikka sillä lotraiskin, musta ainakin tuntuu, et tekkee vaan hyvää kumille. Tai ainakin mä tykkään kumeistani mahdollisimman elastisena ja pehmeenä. Ja onhan silikoniliukkarit vanilija-elämässäkin vesiliukoisia paljon riittoisampi ajatus, vaikkei mikään mansikan maku olekaan. 😈

Vilho

Ei siis muutakun ostoksille! Vaikka tuo nyt Pjur yms. nyt jonkun verran maksaiskin niin on se varmasti hintansa arvoista!!

kumi1
    Jäsen

"Vilho" wrote: Availenpa hiukan sanaista arkkuani…Yritin etsiä onko joku kokeillut latex tai kumiasuja öljyleikkien kanssa…eipä suoraa vastausta löytynyt niin kysellänpä tietäjiä sitten täältä…
    Tiedän että öljyt haurastuttavat kumia mutta,mutta…Miten paljon ja miten nopeasti?
    Alan kaupoissahan myydään juuri tähän tarkoitukseen sopivaa PVC lakanaa, vaan kun se PVC ei asusteena ole läheskään yhtä kiehtova kuin kumi (vai latex…anyway…)
    "liukuleikit" ovat todella ihania kaikille aisteille, mutta kaipaisin hiukan lisämaustetta siihen ja nämä asusteet saattaisivat olla vastaus…
    Kokemuksia? Mielipiteitä?

moi mulla fetissi kumiin pvc asuihin ja oon käyttäny oljyä pvc asuissa eikä oo menny miksikään .totta puhut että pvc ei oo yhtä kiehtova kun kumi tietty jos muuta ei oo.niikun mulla ei oo kumia vain pvc asuja kyllä nekin tyydytyksen antaa oonhan harrastanu pvc asuja 15v olen kyllä päässy kokeilemaan kokokumipukua.ja oli mahtava kokemus kokokumihaalari pukee päälle. ah kumi antaa mahtavan nautinnon ihoa vasten ja kalua

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin