↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Levi's nahkafarkut (Taas)

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Levi's nahkafarkut (Taas)

Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 2,131 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LeatherJ 4 vuotta, 2 kuukautta sitten.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija

LeatherJ
    Osallistuja (Participant)

Ei siis minulla, mutta harvemmin myynnissä olevat tuolla.

Ostaisin itse jos olisivat edes muutamaa tuumaa isommat. Sääli. 🙁

nahkafani
    Jäsen

Kiitos vinkistä,väärä koko minullekin, onko kellään tietoa, valmistaako Levis enää nahkafarkkuja? Olen aina tuollaisia himonnut. Suomessa ei näitä ole näkynyt sitten 90 -luvun, jolloin kerran näin Levis shopissa tuollaiset. En ole myöskään ulkomailla nähnyt, enkä liioin nettikaupoissa. t. nahkafani

LeatherJ

Eipä taida enään myydä. Taisivat viimeksi olla myynnissä vuosituhannen vaihteessa. Nuokin taisivat nousta kolmannelle sadalle pitkälle.
    Jotain niissä on selalista mikä kiinnostaa. Itselläni on kahdet jotka ovat tarkka kopio 501:tä, mutta aito on aina aito.

LeatherJ

Taas olisi yhdet myynnissä.Mutta taas liian pienet.

Ottaa pannuun että nuo on kaikki liian pieniä. Eikö koskaan kukaan aikuisen kokoinen ole hankkinut itselleen noita. 😥

LeatherJ

Tuolla Miss Sixty malliset. melkoisen hyvännäköiset naisten housut.
    Ei vaan ole rahaa vaimolle ostaa noita.

Anonymous
    Jäsen

Järkyttävä hinta, en ikinä suostuisi tuon näköisistä housuista noin paljoa maksamaan… huh huh.

Divided

"lpants_75" wrote: Järkyttävä hinta, en ikinä suostuisi tuon näköisistä housuista noin paljoa maksamaan… huh huh.

170 euroo…eli vanha tuhannen mummonmarkkaa. Noita luokkiahan ne nahkikset maksoivat keskimäärin markka-aikaan, parisataa puoleen tai toiseen tonnista.

LeatherJ

Ebayssa olisi yhdet Aidot käyttämättömät Levikset. Mitat taas pielessä. Hinta ei paha.

LeatherJ

Nyt on myynnissä kolmet:

Yksi
    kaksi
    kolme

Taaskin vaan väärän kokoisia. 😐

LeatherJ

http://www.501usa.com/0193a.htm

Nyt löytyi liike jossa olisi saatavissa uusia.
    Taas mulle vähän liian pienet, ehkä. En viitsi ottaa riskiä, jos ei sitten mahdukaan. Hinta kuitenkin aika makoisa…

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin