Latexia koko elämän

Merkitty: , ,

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Kirjoitetaan nyt jotain, kun tänne eksyinkin. 🙂

Joskus luulin että on outoa pitää latexista ja kumista. Siksi sitä kai on ”salaillut” koko elämänsä. Nyt kun ikää reilu 30v niin ajatellut asioita enemmän. Kai tuo on normaalia. Aina vaan ajatellut että nämä vaatteet kuuluvat elokuviin jne eikä näitä normaali elämässä kukaan pidä kunnes löysi tämän foorumin, tänään. Teitähän / meitä on yllättävän paljon.

En vain oikein tiedä kuinka asian suhteen pitäisi olla joten neuvoja otetaan vastaan.

Olen tavallinen töissä käyvä mies, mitä nyt Adhd vähän vauhdittamassa vilkkaan mielikuvituksen kanssa arkea. ?

Miten te olette aikanaan tulleet ”kaapista ulos” vai onko vieläkin kaikki anonyymiä ja netissä tapahtuvaa?

Asia kiehtoo, mutta pelottaa ”jos joku saa tietää” :mail:

Tavallista arkea tähän asti eläneenä…

Jacqueline avatarJacqueline
    Osallistuja

Aika monesti, kun sieltä ns “kaapista” tulee ulos. Löytyy yllättävänkin läheltä samasta asiasta kiinnostuneita ihmisiä. No minähän olen kaljupää tatuoitu pullea mies, joka tykkää tyttöillä ja vielä ns. Dolleroida,  mutta siitä huolimatta minunkin lähipiiri asiasta tietää ja ihan hyvä niin. Pikkuhiljaa askelia kerrallaan rohkeampaan ja välillähän ainaskin näissä vähän isommissa kaupungeissa on ihan fetissibileitä mistä voi bongata sitten kaltaisiaan myös. Tsemppiä koitoksiin 🙂 . Outona on just mukava olla ja tehdä juuri mitä itse haluaa miettimättä muiden mielipiteitä B-) :heart:

-J-

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.