↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

latexia katukuvassa

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset latexia katukuvassa

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 1,238 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Lucy_Ltx 7 vuotta, 12 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

latex1
    Osallistuja (Participant)

Nyt kun ilmat ovat viilentyneet olen havainnut usealla naisella olevan wetlook-leggingsit jalassa. Eilen Tampereella koskipuistossa näin eräällä naisella olevan aidot latex-leggingsit. Meinasin pudota persuksilleni kun huomasin ne. Harmi etten kamerakännyä omista eikä kameraakaan ollut mukana koska olisi pitänyt muidenkin foorumilaisten saada nautiskella siitä näystä.
    Lucy ei siis ole ainoa joka käyttää kumia julkisesti.
    Mainittakoon vielä että kyseinen nainen oli about 20-25, jalassa kellertävän ruskeat saappaat polven alapuolelle ja ruskea takki. Harvoin tosiaan näkee latexia ja varsinkin kun kyseinen henkilö ei ulkoiselta olemukseltaan ollut gootahtava yms.

NahkaSeba

Minullakin on ollut nyt lähes joka aamu niin että kun lähden ja illalla kun tulen takaisin kotia niin näen monia naisia joilla on tuollaiset samantapaiset leggingsit päällä. Jännä juttu että se on tullut oikein kunnolla muotiin niin että lähes kaikilla on sellaiset yllään. En ihan tosin tarkkaan osaa sanoa ovatko ne Nahkaa, Latexia vai mitä materiaalia mutta hyvin sääret kiiltelee lähes jokaisella vastaantulevalla parikymppisellä naisella, heh. :mrgreen: Ja parasta on myös se että Nahkasaappaat ovat lähes poikkeuksetta heillä jaloissaan.

Voin vain haaveilla siitä että Nahkafarkut saisivat naisissa aikaan tällaisen samanlaisen villityksen. 8)

-NahkaSeba

Anonymous
    Jäsen

Tuo johtuu ihan vaan siitä että on tämän syksyn muotitrendi.Eli ens kevääseen mennessä legginsit jne..
    on viety jo kirpputoreille myyntiin kun eivät oo enään muotia.No kannattaa fetisti henkisten nauttia tämän
    syksyn näkymistä täysin siemauksin…..keväällä on jo myöhästä.

latex1

"kumex" wrote: Tuo johtuu ihan vaan siitä että on tämän syksyn muotitrendi.Eli ens kevääseen mennessä legginsit jne..
    on viety jo kirpputoreille myyntiin kun eivät oo enään muotia.No kannattaa fetisti henkisten nauttia tämän
    syksyn näkymistä täysin siemauksin…..keväällä on jo myöhästä.

Totta turiset.. harmi kun kiinnostavat muoti-ilmiöt ovat aina niin lyhytaikaisia mutta pakkohan suunnittelijoiden yms. tyyppien on saada rahansa jostain joten uusi muoti joka vuosi. Mielestäni pvc saisi tulla takaisin muotiin kuin kultaisella 90-luvulla. Onneksi latexi on nyt nostanut päätään. Saapi nähdä kuinka kauan sitä näkyy.

Nahkaseba: nykyiset muotileggingsit on wetlook-kangasta joka hivenen muistuttaa ulkonäöltään kumia mutta ei siis ole.

TTT

En vaan jaksa innostua tavisten klinkyilytrendeistä, ei vaan lähde. Mun silmää miellyttää ihmiset, jotka ovat selvästi paneutuneet omaan juttuunsa. Heitä ei trendit kiinnosta, vaan osaavat tehdä oman juttunsa ja vielä kantaa sen oikealla tavalla. Tavismassan tekemisiä ohjailee ihan eri motiivit, he ostavat kiltisti sitä mitä tarjonta määrää. Tarjonta taas sinkoilee sinne tänne, koska pysyvissä jutuissa ei liiku raha. Lyhyemmät syklit ovat aina parempi bisnes.

Fettarityylin (kuten muidenkin valtavirrasta poikkeavien tyylien) oikeasti hallitsevat ihmiset ovat sitä oikeaa katsottavaa. Sen vaan näkee heti kun homma tulee sydämestä ja asenteesta, eikä mistään kuvastosta. Tämänhetkinen kiiltoleggingsiryysis on mun mielestä jälleen hyvä esimerkki asiasta, jonka tavismassa onnistuu vetämään oikein huolella alas. Yhtään näkemisen arvoista esitystä ei ole vielä tullut vastaan. Leggarit on vedetty päälle kun se on nyt se juttu ja kivan erilaista kuin entinen. Eikä maksa kuin parikymppiä, ja taas on niin ihanan uudistunut olo.

Nahka- ja pvc-muoti on aikoinaan tehnyt niille ihan saman. Muoti ja sen perässä kulkeva lauma on paha asia, joka talloo pilalle kaiken hyvän tästä maailmasta. Hyvää siinä on vain se, että ne todelliset helmet tulee näkyviin kun massa vyöryy jossakin muualla.

Sammakko

Ei tää wetlook-leggings homma oo mun mielestä läheskään yhtä paha kuin kamala pyöräilyshortsi-villitys joskus männävuosina! Itse olen myös nähnyt muutamia varsin sorjasäärisiä kaunottaria tässä syksyllä uudet tavismuoti-luomukset koipiensa verhona. Vähän tanakammille emännille noi ei kyllä mun mielestä sovi sen paremmin kuin pyöräilyshortsitkaan, mutta nahkahousut sopii kaikille!

Lucy_Ltx
    Jäsen

Tuli tänään pyörittyä kaupungilla ja ostoksilla. Täytyy kyllä sanoa, että tämä syksy on pitkästä aikaa sellaista, että vihdoinkin kaupoissa on minullekin vaatteita. Vaikka mitä ja vaikka missä.

Minua ei ole koskaan shoppailut kiinnostanut, koska yksinkertaisesti tavallisen tylsät vaatekaupat, enemmän kuin tylsine pastilli-puuvillamuotineen, eivät saaneet minua revityksi huonoa musiikkia soittaviin kanavaaterekkien äärelle.
    Se, että latex,pvc ja nahka on oikeasti jokatytönmuotia tarkoittaa sitä, että siistejä asuja ja upeita materiaaleja saa ihan normi H&M:ltä, eikä perus mustaa pvc-minaria tarvitse tilata kalliista erikoisnettikaupasta tai hakea hyvällä katteella sexshopista.

Ihmettelen miten kukaan voi kyllästyä katselemaan kiiltäviä sääriä saapikkaissa ja kiiltävissä toppatakeissa siinämaarin, että edes kehtaa vinettää, siitä miten kukin itsensä kantaa. Kantaa niinkuin kantaa. Ei se Piia hyvältä näytä puuvillahousuissakaan, jos naama on norsunvitulla. Aina voi laittaa pussinpäähän ja katsella kiiltäviä raajoja korsettitorsoissa.
    Ainakin tänään Tampereella oli mielettömästi toinen toistaan upeampi naikkonen, kaikista ikäryhmistä edustajia, liikkellä auringonpaisteessa ja hyvinkin hymyilevänä.
    Kenkämuodista puhumattakaan. Kyllä nyt pitäis olla silmänruokaa lähes jokaiselle kenkä-nahka-pvc-kumi-fetissille.

En vieläkään allekirjoita sitä, että oman fetissin tullessa valtavirran muoti-epäfetissikäyttöön laimentaisi omaa fetissiäni millään lailla. Päinvastoin. Siistiä tulla himaan, ja mieleen välähtelee eri tyyppejä,miehiä ja naisia, joiden pukeutumista on tänään katsonut sillä "no mutta tuota..!!!"-fiiliksellä. Tulee pelkästään mieleen, että tänään on kyllä rubber-totalenclosure yö. 👿

Toisaalta kyllä mulle sinänsä ihan sama, tottakai asiat voi kokea niinkuin kokee ja joka asiasta voi olla montaa mieltä, en minäkään osaa kuitenkaan tarkastella perustellen näitäkään asioita, luonnollisesti muusta kuin omasta vinkkelistä ja se on suppea, nopea ja nuorikin vielä. Minun on ehkä tosiaan helpompi olla vähemmän konservatiivinen ja rohkea nuoren ikäniki vuoksi. Mutta eipä sillä, olen päästänikin sen verran vinksallaan, ettei minua niin järkytä minkääntahon arvostelu, koska osittain yrittäjänä saa olla vastuussa itsestään ja tekemisistään, johon tottakai kuuluu pukeutumiset ja fetissien ja mieltymysten omapäinen toteuttaminen. Minusta on hyvä olla pököpäisesti omaitsensä ja pyrkiä toteuttamaan elämäänsä niin, että voisi itse toteuttaa itseänsä ketään loukkaamatta mahdollisimman monipuolisesti, enkä koskaan valinnut sellaista työuraa, jos tavallaan normiston mukaan pitäisi olla tietyn korrektiuden puitteissa omaitsensä.
    Siis nou mitään vastaisuutta, kukin elää ja ajattelee niinkuin tykkää, eiköhän ainakin me suomalaiset vielä mahduta elelemään purnailemattakin suuntaan tahi toiseen. ,,/

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin