Palaa kohteeseen Myydään

latex puku ja kaasunaamari

Foorumit Ilmoitukset Myydään latex puku ja kaasunaamari

Tämä aihe sisältää 14 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi reijo avatar reijo 4 päivää, 10 tuntia sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

musta latexpuku hartiavetoketjulla nivusissa vetoketju + kypärämallikaasunaamari latexpuku sopii reilusti 190+ senttiselle miehelle  made in uk latexpuku ja kaasunaamari :yahoo:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

:heart:

Gummisetä avatar
    Gummisetä
    Osallistuja

Millaista hintaa olit ajatellut? Entä tuon puvun ympärysmitat hartioitten (rintakehän) ja vyötärön kohdalta? Entä mitta kaulasta haaroväliin?

latex79 avatar
    latex79
    Osallistuja

Mistä päin löytyy ja mikä hinta ?

RUBBERman avatar
    RUBBERman
    Osallistuja

Mitta hartioitten (rintakehän) ja vyötärön kohdalta? Entä mitta kaulasta haaroväliin?

Entäs kumin paksuus? Ja tietysti hintapyynti?

• tätä vastausta muokkasi 1 viikko, 2 päivää sitten RUBBERman avatar RUBBERman.
    jugi83 avatar
    jugi83
    Osallistuja

Mitä hintaa olit ajatellut? Vastaile kiitos

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

Millaista hintaa olit ajatellut? Entä tuon puvun ympärysmitat hartioitten (rintakehän) ja vyötärön kohdalta? Entä mitta kaulasta haaroväliin?

terve haaroista kaulaan noin yli 80cm  yli 50cm hartiaväli ihan reilusti itse olen noin 198+cm pitkä ja hyvin sopii miullekin tuo puku vaikka olen leveä hartiainen ukko  olen ajatellut latexpuku+kaasunaamari+letku noin parisataa puku on vain yli kuukauden vanha siis koko paketti noin parisataa tarjoa  tästä hyvä puku makuuhuone leikkeihin puku on ns sukellusmallia :bye:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

löytyy lappeenrannasta koko paketin hinta noin parisataa tarjoa lähetän postissa kyllä  olisiko 300 tasan hyvä :bye:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

Mitta hartioitten (rintakehän) ja vyötärön kohdalta? Entä mitta kaulasta haaroväliin? Entäs kumin paksuus? Ja tietysti hintapyynti?

hartiat ja rintakehä yli 60cm ,kaulasta nivusiin yli 80cm reilusti itse olen noin 198+cm pitkä ja miulle tuo mahtuu tosi hyvin  kumin paksuus on noin kuten t-paita 1mm tai 1,5mm paksua  hinta pyynti 300 koko paketti lähetän postissa :bye:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

Mitä hintaa olit ajatellut? Vastaile kiitos

terve olen ajatellut noin 300 koko paketti  :bye:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

terve tässä on puvun alkuperäismitat uk (rubber diving suit -50″x44″(127x 112cm) olen valmis lähettämään puvun 22 päivä tehdään tilisiirto ennen sitä :bye:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

Mitta hartioitten (rintakehän) ja vyötärön kohdalta? Entä mitta kaulasta haaroväliin? Entäs kumin paksuus? Ja tietysti hintapyynti?

hartiat ja rintakehä yli 60cm ,kaulasta nivusiin yli 80cm reilusti itse olen noin 198+cm pitkä ja miulle tuo mahtuu tosi hyvin kumin paksuus on noin kuten t-paita 1mm tai 1,5mm paksua hinta pyynti 300 koko paketti lähetän postissa :bye:

terve tässä vielä sukelluspuvun alkuperäis mitat (rubber diving suit -50″x44″(127-112cm) olen valmis lähettämään paketin 22 päivä mutta tilisiirto tehdään ennen tätä :bye:

reijo avatar
    reijo
    Osallistuja

lappeenranta ja 300e

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.