↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Latex maali

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Latex maali

Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 811 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Lucy_Ltx 8 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija

anna-sub
    Jäsen

Ostin pari purkkia latexmaalia tarkoituksena maalata osa vaatteista suoraan iholle seuraaviin BDSM-bileisiin. Testailin sitä. Oli ihan posistiivinen yllätys miten hyvin maali hämäsi.
    Onko kenelläkään kokemusta latexmaalin käytöstä iholla? Miten hyvin kestää? Tai onko jotain vinkkejä itse maalaukseen? Onko monta ohutta kerrosta parempi kuin yksi paksu? Pensseli ainakin jysähti heti käytön jälkeen. Millä se pitäisi puhdistaa, että sitä voisi käyttää uudelleen?

Lisäys:
    Enkö osannut selittää, mistä on kysymys? Vai eikö tästä todella ole kenelläkään kokemusta? Tuote on myytävänä "alan liikkeissä". Vai onko tuote uusi ja törmäsin siihen heti?

anna-sub
    Jäsen

http://www.youtube.com/watch?v=YUl2A4UvvYk

Sain lisätietoa. Upea juttu.

Lucy_Ltx
    Jäsen

Niin, no toi linkki onkin hyvä.

Itse tykkään leikkiä eripaksuusisilla latex-kerroksilla ja toisinaan tuo liquid-latex on varsin kiva leikkikaveri.
    Olen käyttänyt sutina vaahtomuovipalaa, josta voi leikata kovettuneen kerroksen ja käyttää niin kauan uudestaan kun palaa on jäljellä. Penselillä taas on ehkä helpompi kun kerroksia on useampia ja toteuttaa isompaa pintaa.

Jäätävä käry tulee tökötistä, ja toki siinä on suositukset ja huomautukset maalauksesta ilmastoidussa tilassa, mut migreeniherkkänä pistävät hajut jää ainakin itsellä pitkäksi aikaa nenään leijailemaan, muuten ehdottomasti kokeilemisen arvoista.

Yhtä paksua kerrosta on minusta jotenkin vaikea saada aikaiseksi ja käytäntö on ainakin minulla osoittanut, että useampi ohut kerros olisi parempi.
    Vois taas pitkästä aikaa maalailla. Aivan järjettömän upea fiilis loikkia päällä pelkät latex-maalit, puhumattakaan siitä, kun rupee kiskomaan maalia pois, sama efekti kuin normaalistikin kumeja riisuttaessa, tulee melkein paha mieli, kun iho joutuu luopumaan kaveristaa. Alastomimmillaan ihminen on riistuttuaan kumipukunsa. :thumbup:

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin