Latex Chlorination (Klorinoiminen)

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Latex-asut Latex Chlorination (Klorinoiminen)

Tämä aihe sisältää 118 vastaukset, 36 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Ilkka Paananen avatar Ilettaako 1 vuosi sitten.

Esillä 15 viestiä, 91 - 105 (kaikkiaan 119)
  • Julkaisija
    Nimetön

Mistäs suolahappoa saisi ostettua? Jos sillä onnistuu paremmin. Milläs suhteella sitä ja klorinia sekoitetaan? 🙄

0
    Nimetön

Apteekista… jos sieltäkään enää nykyisin. Tahtovat vain nuo valkotakkiset farmaseutit olemaan vähän epäluuloisia, kun menee ostamaan vähänkin aspirinia erikoisempia myrkkyjä. Kohta kai tarvitaan viranomaisten lupa kaikkien kemikaalien ostoa varten.

Suurempi ongelma suolahapon ostossa silti taitaa olla määrä. Ainakaan paikallinen apteekki ei enää itse mittaile kemikaaleja pulloihin tai purkkeihin vaan tilaa ne valmiiksi asiakkaalle. Noin vuosi sitten yritin ostaa perusvahvaa 33% happoa ja pienin myytävä erä oli 1 l. Pari päivää myöhemmin apteekista ilmoitettiin, että kertamäärä onkin 3 l, joten luovuin koko hankkeesta.

Happojen pitkäaikaisessa säilytyksessä on kuitenkin omat vaivansa ja riskinsä, kun näissä klorinointi hommista annostelut ovat vain kymmenissä millilitroissa. Kannattaa silti kysellä omasta apteekista, josko onnistuisi saamaa pienempiä määriä. Syövyttävien aineiden käsittelyssä on tietenkin myös omat sääntönsä.

Suhde oli jotain 2 l vettä/60 ml klorinia/10 ml suolahappoa.

0
    Nimetön

No meni kyllä kiinnostus happoon, pitää kokeilla joskus etikalla.

0
    Nimetön

Onko kukaan kokeillut klorinoida vacbediä? Vaikuttiko mitenkään toimivuuteen, eli onnistuiko liikkuminen kun ilmat on pois?

0
    Kiiltokuva avatar
    Kiiltokuva
    Osallistuja

2l/60ml/120ml toimi kuin unelma, tosin uitin kahteen kertaan kaikki kamat. Sitä taas ihmettelee, miksi tätä ei tehnyt aiemmin, niin helppoa tuo päälle pukeminen tuon jälkeen, tosin ulos pääsy ei merkittävisti helpottunut.

0
    tippe avatar
    tippe
    Osallistuja

Mitä eroa on standard chlorination ja extreme chlorinated?
    Tuolla mainittu joissakin asuissa:
    http://www.latexcrazy.com/

0
    Nimetön

"MaskMan" wrote: Mitähän tarkoittaa LatexCrazyn valinnoissa; Standard Chlorination ja Extreme Chlorinated Latex? 🙄

Minähän tuota jo aiemmin kyselin…
    Vastauksena LatexCrazyltä sain:
    The difference is that we chlorinate it two times but the latex isn´t shiny anymore. It´s more grey. <-Extreme siis
    Standard on vielä kiiltäväkin ja liukas. Minusta juuri hyvä, mutta Extreme klorinoitua en ole nähnyt tai kokeillut. Varaudu sitten pitkään odotteluun, jos tuolta tilaat. Laatu kyllä hyvää.

0
    Nimetön

"maenol-1" wrote: Olen käyttänyt kaavaa: 2 l vettä/60 ml klorinia/120 ml etikkaa.

Tein tällä ohjeella ja ei tullut vielä kovin liukas pinta. Eli kääntelin ja sekoittelin noin 5min ajan olivat nesteessä. Voiko annostusta vahvistaa vai miten vaatteista saisi kertakäsittelyllä ns. valmiita?

0

Mää pistin ämpärin melkein täyteen lämmitä vettä, pullo etikkaa ja pullo kloridia tai jotain sellasta… Pitkät kumihanskat käteen ja hämmennystä asujen kanssa litkun seassa. Tein sen ulkona ja luultavasti haju sisällä touhutessa olis aika jännä.

0
    Kiiltokuva avatar
    Kiiltokuva
    Osallistuja

Haju todellakin oli aika "jännä" ja säilyi varmaan toista viikkoa. En enää lähtisi tekemään kt:n vessassa. Aamulla kun käsitteli, niin illalla oli kämppä tuulettunut sen verran ettei enää ihan silmiä kirvellyt, mutta seuraavan kerran teen kyllä kesällä ja parvekkeella.

0
    Nimetön

Mä tein keittiössä, liesituuletin päälle ja ovi auki. Haju oli poissa vartissa. Tuossa nyt ei ollut mitään ongelmaa, mutta kun saisi nuo vaatteet oikeasti klorinoitua kunnolla.

0
    Kunzmann avatar
    Kunzmann
    Osallistuja

Olkaahan varovaisia, se yhdiste mitä niistä tulee ei varmaan kovin terveellistä ole hengittää!.
    Mä oon niin laiska että oon vaan laittanut kamat 10l kannelliseen ämpäriin, sopivasti vettä sekaan ja pullollinen klorinia ja pullollinen etikkaa peräään, kansi kiinni ja ravistelua välillä, jonku parikyt minsaa varmaan marinoituivat ja sit nakkasin pesuhuoneeseen isoon ammeeseen ne veteen ja viruttelin niitä.
    Hyvin on onnistunut, alkuun näkyi punaisessa catsuotissa läikkiä mut ne on hävinnyt nyt itsestään.

0

Tuo kannellinen astia on varmasti hyvä neuvo… pitääpä ensi kerralla kokeilla niin. Tuossa käsin läträtessä vois tosiaan olla hyvä käyttää kaasunaamariakin vaikka olisi ulkona. Ja mistä tietää kuin epäterveellisiä ne roiskeet on ja niiltä ei välttämättä pysty välttämään ellei käytä kokosuojapukua.

0
    Nimetön

Mulla oli kannellinen astia ja hanskat. En mä haistanut kuin miedon tuoksun, vaikka sisällä tein. Ovi auki siis ja liesituuletin täysillä. Ei tuollainen pikku hetki mitään tee kenellekään. Sitten olisi eri asia, jos tuollaisten aineiden kanssa olisi tekemisissä päivittäin.

0
    Nimetön

Eihän se oo ku klooria, käytetty myös taistelukaasuna maailmansodassa. Kyl sitä kannattaa varovainen olla.

0
Esillä 15 viestiä, 91 - 105 (kaikkiaan 119)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.