Latex Chlorination (Klorinoiminen)

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Latex-asut Latex Chlorination (Klorinoiminen)

Tämä aihe sisältää 118 vastaukset, 36 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Ilkka Paananen avatar Ilettaako 1 vuosi sitten.

Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 119)
  • Julkaisija

Yritin langasta etsiä vastausta, mutta en millään löytänyt.

Miten klorinoitua lateksia voi liimata? Tarvitaanko tähän jotain erityisliimaa, vai kelpaako perinteinen maitoliima?

0
    AirBassProceed avatar
    AirBassProceed
    Osallistuja

En ole kokeillut mutta käsitys on ettei klorinoitua voisi ainakaan maitoliimalla liimata, ehkäpä tuo rubber cement saattaa toimia. Tiedä häntä.

0
    Nimetön

Voi käsittääkseni liimata myös maitoliimalla, mutta pinta pitää ensin karhentaa huolellisesti hiekkapaperilla.

0

Onko kellään mitään omakohtaista kokemusta tästä klorinoidun liimaamisesta? Pitää varmaan itse kokeilla jossain vaiheessa. Pitää kai selvittää kaikkien liimatyyppien mahdollisuus, toki maitoliiman käyttö olisi ehdottamasti mieluisinta, jos se vain on mahdollista.

0
    Nimetön

Nyt kun monet ovat käyneet läpi ketjun ”klorinointikurssin”, käsitelleet asunsa ja käyttökokemustakin on, niin millaiset fiilikset ovat olleet? Vieläkö vaihtaisitte asunne entiseen nihkeään kumiin jne.?

Mulla on aivan kaikki kamppeet klorinoitu, osa suolahapon ja osa etikan avulla. Jotenkin vaan se suolahappo klorinin kanssa teki vaatteista pehmeämmän ja mukavamman kuin etikan kanssa. Tai sitten en ole löytänyt aivan oikeaa suhdetta.

Kun vain jostain saisi pienen määrän suolahappoa varastoon, kun nuo apteekitkaan eivät enää oikein myy.

Mutta joka tapauksessa klorinoinnin seurauksena ihana kumin silkkisyys hivelee, ja itselleni must.

0
    Nimetön

"ProjectL" wrote: Onko kellään mitään omakohtaista kokemusta tästä klorinoidun liimaamisesta? Pitää varmaan itse kokeilla jossain vaiheessa. Pitää kai selvittää kaikkien liimatyyppien mahdollisuus, toki maitoliiman käyttö olisi ehdottamasti mieluisinta, jos se vain on mahdollista.

Heip!

Korjailin tuossa joku aika sitten puolison legginsien sisäsaumaa. Housuja käytetty vuoden päivät ennen käsittelyä ja aina sai olla haarusta kiillottamassa ettei hankaa niin paljon kävellessä yhteen. Aiemmassa käytössä saumat ovat hanganneet vastakkain niin että saumojen reunoista oli pari milliä reunaa avautunut.

Omaan esteettiseen silmään tämä ei sopinut, joten housut piti korjata. Avasin sauman varovasti pikkuhiljaa purkamalla ja kun olin saanut saumojen pinnat irti toisistaan hioin pintaa kevyesti vesihiomapaperilla. Hionta poistaa pintaan muodostuneen pinnan ja alta paljastuu kumin tuttu nihkeä olemus. Tähän puree liimat aivan samalla tavalla kuin pakasta vedettyyn tuoreeseen kumiinkin, eli samoja liimoja voi käyttää 🙂

Itse liimailin maitoliimalla ja hyvin on kestänyt.

0
    Nimetön

Itse en klorinointia ole vieläkään testannut, mutta alkuviikosta tuli Rubberevan paketti, jossa kaikki asut klorinoituja. (kustansi 5-10 puntaa per asu)

Herranjumala kun pukeminen oli helppoa ja miellyttävää. Tuo melkeinpä uutta ulottuvuutta kumipervoiluihin, kun menee niin vaivattomasti asut ylle.

0
    Twosome8588 avatar
    Twosome8588
    Osallistuja

Klorinointia testattu tänään, tuli klorinoitua kauniimman puoliskon punaiset sexiwistä tilatut hanskat ja stay up-sukat. Tulos oli yllättävänkin hyvä,tunto muuttu täysin ja nyt ikäänkuin "liukuvat" päälle, jospa sit kiillottelun jälkeen käyttäminen lisääntys pukeutumisen helpotuttua…. 😉

0
    Nimetön

pitkän harkinnnan päätteeksi… kokeilin omat lateksini klorinoimaan ja olen todellakin tyytyväinen tylokseen 🙂
    tosin yhet hanskat ois voinut pestä silikoonista vähän paremmin kun ei suuremmin niihin tullut tätä hyvää pintaa kuin
    muihin kumiasuhin

suosittelen kosvasti kokeileen ja täst edes klorinoin kaikki asut heti uutena niin tulee paras tulos 😀

ps: kiitoksia vinkeistä ja hyvistä neuvoista arvon foorumilaiset 😀

0
    Kunzmann avatar
    Kunzmann
    Osallistuja

meillä on nyt kaikki kumit klorinoitu, kyllä ne helposti nyt on puettavissa, etenkin käsineet ja sukat luikuu niin kuin itsestään päälle.

0
    Kumikarhu avatar
    Kumikarhu
    Osallistuja

Muuttuuko kumin tuoksu klorinoitaessa? Minulle se on yksi tärkeä pointti, samoin kumista lähtevä ääni liikkuessa. Jos vaatekappaleet eivät narise, osa fiiliksestä katoaa mielestäni pois.

0

"Kumikarhu" wrote: Muuttuuko kumin tuoksu klorinoitaessa? Minulle se on yksi tärkeä pointti, samoin kumista lähtevä ääni liikkuessa. Jos vaatekappaleet eivät narise, osa fiiliksestä katoaa mielestäni pois.

Muuttuu. Se ilmapallomaisuus katoaa. Toki vähän jotain tuoksua jää, mutta se on kuitenkin ihan eri asia kuin klorinoimattomassa. Samoin nitinä katoaa, vähentäen ääntä huomattavasti, kun materiaalit eivät enää kitkaannu keskenään niin kovin.

0

"Kumikarhu" wrote: Muuttuuko kumin tuoksu klorinoitaessa? Minulle se on yksi tärkeä pointti, samoin kumista lähtevä ääni liikkuessa. Jos vaatekappaleet eivät narise, osa fiiliksestä katoaa mielestäni pois.

Karhun kannattaa kokeilla tuossa tapauksessa klorinointia johonkin "huonoon asuun". Veikkaisin ettei noilla ehdoilla klorinointi oo sun juttu. Tässä varmaankin toiset tykkää ja toisille tää käsittely pilaa asut.

0
    Nimetön

Erittäin mielenkiintoinen aihe!!! Tietääpä mitä allekirjoittanut askartelee paskartelee illalla. Kiitos kovasti vinkeistä ja ohjeista. Kieltämättä itselläkin on ottanut päähän se jatkuva talkin ja liukkarin kanssa läträäminen, mutta jospa nyt pääsis siitä eroon!!! 😀

0
    Nimetön

Kaikki kumiasusteet on klorinoitu, enkä enää pariin vuoteen ole käyttänyt mitään talkkia tai liukasteita.

On siitä vaan sen verran etua.

Luulenpa vaan, että jonkun ajan päästä klorinointi on sääntö, eikä poikkeus.

0
Esillä 15 viestiä, 61 - 75 (kaikkiaan 119)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.