Palaa kohteeseen Latex-asut

Latex asun hankinta

Foorumit Fetissit Latex-asut Latex asun hankinta

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 7,046 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  avatar Nimetön 2 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Nimetön

Moi.Olisin ostamassa mahdollisesti catsuitin niin olisiko järkevämpää tilata suoraan mittatilaus työnä esim englannista vai ostaa esim Latexan catsuit aluksi kun en catsuitia koskaan ole ostanut
    Ja onko kukaan tilannut Justinlatex.com kaupasta ikinä jos on niin saisinko kuulla kokemuksia kaupasta.eli onko nopeat toimitukset ja laatu hyvä? Kiitos

0

Jos olet kooltasi taulukon mukainen niin kannattaa kokeilla. Jos taas huomaat jotain selkeitä heittoja koossa, suosittelen suoraan hankkimaan mittatilauksena. Me kokeiltiin tilata Kiinasta Latex Catfishilta (juu juu, puoli maailmaa vihaa sitä puljua) ja oli itseasiassa varsin laadukas klorinoituna. En tiedä millaista materiaali sellaisenaan on, mutta ei ole ollut mitään valitettavaa tuossa catsuitissa. Kunhan omasta aika jättää, saatanpa tilata Catfishilta neck-entryn klorinoituna.

0
    Villi-Ira avatar
    Villi-Ira
    Osallistuja

Catfishilta saa ihan hyviä asuja. Kaikki mallit eivät tosin ole niitä istuvimpia.

0
    Villi-Ira avatar
    Villi-Ira
    Osallistuja

Suosittelen, että hyvin istuvat kumivaatteet kannattaa teetättää mittojen mukaan.

0
    Nimetön

Itse olen ainakin Latex Catfishin klorinoidusta olkapäävetoketjullisesta neck entrystä tykännyt kovin. Helppo pukea ja mittojen mukaan tilattuna istuu oikein hyvin. Jos rahatilanne sallii niin varmaan jostain Blackstyleltä tms saisi kestävämpää laatua, mutta ainakaan toistaiseksi tuossa Catfishin asussa ei ole ollut mitään valitettavaa 🙂

Latexalta en itse uskaltaisi tilata mitään yhtään kalliimpaa, sillä meillä heidän asusteensa ovat hajonneet tavanomaisessa käytössä paljon nopeammin kuin voisi odottaa. Voi toki olla että meillä on käynyt niiden kanssa harvinaisen huono tuuri mutta hanskat ja pikkuhousut eivät kyllä montaa kertaa päällä kestäneet.

Mittojen mukaan kannattaa varmaan tilata jos omat mitat ovat jotain muuta kuin asuvalmistajan standardikoot. Varsinkin catsuitissa on niin monta kohtaa missä voi olla osumatta standardin mukaisiin mittoihin että kannattaa varmaan suosiolla ottaa mittatilauksena. Olisi ikävää tilata kallis asu ja saada sitten väärän kokoinen.

0
    Nimetön

"mimi" wrote: Itse olen ainakin Latex Catfishin klorinoidusta olkapäävetoketjullisesta neck entrystä tykännyt kovin. Helppo pukea ja mittojen mukaan tilattuna istuu oikein hyvin. Jos rahatilanne sallii niin varmaan jostain Blackstyleltä tms saisi kestävämpää laatua, mutta ainakaan toistaiseksi tuossa Catfishin asussa ei ole ollut mitään valitettavaa 🙂

Latexalta en itse uskaltaisi tilata mitään yhtään kalliimpaa, sillä meillä heidän asusteensa ovat hajonneet tavanomaisessa käytössä paljon nopeammin kuin voisi odottaa. Voi toki olla että meillä on käynyt niiden kanssa harvinaisen huono tuuri mutta hanskat ja pikkuhousut eivät kyllä montaa kertaa päällä kestäneet.

Mittojen mukaan kannattaa varmaan tilata jos omat mitat ovat jotain muuta kuin asuvalmistajan standardikoot. Varsinkin catsuitissa on niin monta kohtaa missä voi olla osumatta standardin mukaisiin mittoihin että kannattaa varmaan suosiolla ottaa mittatilauksena. Olisi ikävää tilata kallis asu ja saada sitten väärän kokoinen.

Yhtyisin edelliseen jos suinkin 🙂 latexan vaatteet hajoo käsiin, on olluy ja mennyt catsuittii, paitaa, housuu, kalsarrii… Mut ei tuu enää sieltä

0
    jesp avatar
    jesp
    Osallistuja

Tarvitsen pikaisia vastauksia kumpi on latex vaatteista parempi valmistaja, LateX vai Sharon Sloane?

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen vastanneille 🙂

0
    Nimetön

"jesp" wrote: Tarvitsen pikaisia vastauksia kumpi on latex vaatteista parempi valmistaja, LateX vai Sharon Sloane?

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen vastanneille 🙂

Itse olen ainakin siinä käsityksessä, ettei LateXilta kannata tehdä suurempia hankintoja sillä laatu ei ilmeisesti ole kovin kummoinen ja isomman hankinnan hajoaminen on aina harmillista. Sharon Sloanesta en ole koskaan kuullutkaan. Hyvä hinta-laatusuhde on ollut ainakin Blackstylella, Honourilla ja Latex Catfishillä joista Honour ja Latex Catfish ovat edullisia. Huono hinta-laatusuhde on ollut Latexalla ja Anita Bergillä (vika ei suoranaisesti laadussa vaan huonossa suunnittelussa). Yleensä valitettavasti sitä saat mistä maksat eli parhaat valmistajat taitavat olla myös niitä kalliimpia.

0
    jesp avatar
    jesp
    Osallistuja

Mimille paljon kiitoksia vastauksesta! 🙂 tilaan jomman kumman valmistajan housut itselle edellisten mentyä rikki (LateX:in valmistamat). Taidanpa päätyä tässä tapauksessa siihen kalliimpaan vaihtoehtoon eli Sharon Sloanen housuihin 😀 . Katsotaan kestääkö ne pidempään kuin entiset 😉

0
    Nimetön

Sekä LateX että Sharon Sloane ovat "halvempaa" muottiinvalettua lateksia, ties vaikka tulisivat samasta tehtaasta. Paksuus vaihtelee helposti vähän vaatteen eri osissa ja vahvennettuja kohtia harvoin on, joten niistä ne repeävät. Jos tupellisia housuja kaipaa niin yhtä halpaa ei ole tarjolla ja voihan nuo kestää pitkäänkin.

Alennusmyyntivinkki: Liimaamalla valmistavalla Libidexillä on "varastonettikaupassaan" (latexexpress) vielä tämän viikon (4.10.-11.10.) ale käynnissä, -50% jopa -70% jolloin hinnat on hyvin kilpailukykyisiä noiden halpisten kanssa jos vain sopivaa kokoa on jäljellä, vähän vajaalta näyttää jo varastot. Postikulut Suomeen olleet luokkaa 17e ja menee ehkä pari viikkoa, tuotteet on valmiina mutta postitus voi kestää hetken ja Suomessa posti on aina onnistunut odottelemaan viikon ennen kuin paketti on noutopisteessä. Aleja on pari kertaa vuodessa ja muutoinkin yksi tuote kerrallaan aina pari päivää -50 %, joten odottamalla voi tärpätä. Tietty jos pitää maksaa verkkopankkimaksulla tai laskulla niin tuo ei käy.

Esim. miesten vetoketjulliset alushousut ollu alk. n. 20e tai pitkinä (kohdassa leggings) alkaen n. 64e http://latexexpress.com/mens-clothing/s … rder=price

(Edit: ainakin alushousuja vähän jäljellä)

0
    sukeltaja avatar
    sukeltaja
    Osallistuja

Veinas menna ale myynti huomioni ohi 🙂 Parit housut tilasin ja olipa nopea toimitus. Viidessä päivässä olivat jo perillä.

0
    Nimetön

http://www.cathouseclothing.com/Default.aspx
    Katselin tuolta muutamaa latex paitaa… ja mietin kun
    "olen M-koon ihminen" niin onko tuo latex M-koko sama jos ostan normi paidan kaupasta?

Kuulostaa nyt hemmetin tyhmältä kysymykseltä, mutta kysyin silti…. 😀

0
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.