↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Lateksi asusteiden kiillotus spray irti lattiasta!?!

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Lateksi asusteiden kiillotus spray irti lattiasta!?!

Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 688 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  MaskMan 6 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija

cat_
    Jäsen

Kiilto sprayasin tuossa lateksi hameeni ja kauhukseni huomasin, että se todellakin jää ja lujasti lattiaan kiinni!! :(((
    Nyt olen jo neljä kertaa tässä pessyt kunnolla kotini lattiat, mutta muutosta ei ole tapahtunut sitten mihkään suuntaan!!
    Kaipailisin siis enemmän kuin kovasti vinkkejä joltakulta kyseisen ongelman selättäneeltä, että miten ihmeessä tuon tökötin saa irti lattiasta??? :(((((

gummi
    Osallistuja (Participant)

jep, olisi kiva tietää joku jippo tähän, itse olen kokeillut jtn liuottimia, muttei niistäkään oikein ollut taikakeinoksi. T:nimim.Joskus"poikamiesvlopun"jälkeen joutunut selittämään reissusta palaavalle vaimolle -miksi-meidän -olohuoneen-lattiamme-on-niin-helvetin-liukas;)

zouwi
    Jäsen

Ikkunanpesuaineella muistaakseni joskus pesin, suuri osa ainakin irtosi. Pikaisen googlauksen mukaan ainakin osa silikonipohjaisista voiteluaineista liukenisi orgaanisiin liuottimiin (esim. etanoli).

kanji
    Jäsen

zouvi on oikeassa 😀

Itse liimaan kumivaatteita ja jos jo käytössä ollut vaate pitää korjata ja saada kiillotusaineet pois, pesen vaatteen ensin pariin kertaan perusteellisesti saippualla ja korjausvaiheessa hinkaan saumattavat alueet vielä moneen kertaan neoamiseptilla.

Neoamisept on haavanpuhdistus/desinfioiva liuos jota saa apteekeista, itse ostan aina sen isomman 0.5L pullon jolla hintaa taisi olla joku 5,40e

Itse olen saanut silikonin parketista ja vinyylilattialta näyttämällä rättiä jossa on fairyä tai saippuaa ja sen jälkeen pyyhkäisy neoamiseptilla/etanolilla

Kp1977

Silikooniruiskuttelun teen yleensä kylppärissä, levitän vielä kylppärin lattiapinnoille lakanat. Ei ole koko huusholli niin "luistinrata"-tilassa.

MaskMan

Miks pitää ostaa spray:tä kun noita löytyy nestemäisenäkin(=ei sotkua)? 🙄

kanji
    Jäsen

Kun oikein pitää kivaa niin kyllä se nestemäinenkin silikonikin löytää tiensä lattialle. Viimeksi liukastelin vappubileiden jatkojen jälkeen kun pari kumista pitävää ystävää oli konttaillut pisin lattioita 😀

MaskMan

No joo, siinä tapauksessa. :mrgreen:

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin