↑ Palaa kohteeseen Muut Ilmoitukset

Kysymys ylläpidolle!

Info Foorumit Ilmoitukset Muut Ilmoitukset Kysymys ylläpidolle!

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 593 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 10 vuotta sitten.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Dooris
    Jäsen

Luulin että tämä ns. suljettu foorumi johon ei pääse kuin kirjautumalla, mutta vahingossa tulin tänne Muut ilmoitukset-osioon kirjautumatta ensin. Huomasin että tännehän pääseekin kirjautumatta 😯 ja kaiken lisäksi näkee palstalaisten käyttäjätiedot ja sitä kautta kaikki kirjoittamansa viestitkin 😕 .

Eihän siinä mitään, mutta ihmetyttää miksi näin? Eihän sitä voi tietää kuka minkäkin nickin takana on mutta jos nuo viestit näkee noin kirjautumattakin niin pistää silti vähän mietityttämään viitsiikö mitään kirjoittakaan…

Dooris
    Jäsen

Kiitosta vaan gummikumi! Enpäs hätähousuna huomannutkaan tuota, että tosiaan eihän siellä näy kuin nuo tänne kirjoitetut viestit.

Shinyboy
    Jäsen

Nyt on myös laitettu tämä "muut ilmoitukset" viestiketju niin että pitää olla rekisteröitynyt ennen kuin näkee viestit ja pystyy kirjoittamaan viestejä, kiitoksia ilmoituksesta, itse en olisi sitä huomannut ku olen aina rekisteröitynyt kun tarkastelen foorumia, mutt nyt kaikki ok 😉

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Jaa, mää on luullu, että tää on ollu avoinna ihan On Purpose!

Edit: Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan lisätä, että tarkoituksenani oli vain kertoa, että minäkin olin huomannut tänne pääsevän ilman salasanaa, mutta en ihmetellyt sitä ääneen koska luulin että se kuuluu asiaan. En puutu mitenkään siihen, onko viestiketjun sulkeminen ok tai ei.

Shinyboy
    Jäsen

Kyllä sinä kumikarhu oikeassa olet että tämä tosiaan oli avoinnna ihan tarkoituksella, jotta myös muutkin kuin rekisteröityneet käyttäjät pystyivät nopeasti näkemään niin sanotut ilmoitukset tulevista bileistä, tv-ohjelmista…jne…, mutta nyt on tosiaan kaikki pelkästään vain rekisteröityneille käyttäjille.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin