Kuvia nahkaan pukeutuvista miehistä

Fetissi ja kinkyhenkisten yhteisö – Nahkafoorumi.com Foorumit Fetissit Nahka-asut Kuvia nahkaan pukeutuvista miehistä

Tämä aihe sisältää 23 vastaukset, 7 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Shinyboy avatar Shinyboy 2 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 16 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija
    Nimetön

Sanotaan näin että ehkä se on vain ajan kysymys kun Jatimatic tai Jaketheman onnistuu minut jostain keskustasta  tsippailemasta, vaikka kyllä pyrin enemmän pimeän aikaan liikkumaan Nahoissa.

Lempäälän Ideaparkissa viipottelin ihan täysvarustuksissa, saaden tilaa jos oli joku suma:) Mustaan nahkaan pukeutunut nainen mielletään kovikseksi ja sillä on myös sanatonta valtaa julkisessa kanssakäymisessä.  Se on kiehtovaa ja kiihottavaa.

Itse kun ajan autolla, niin kyllä kiinnitän huomiota myös liikennevaloissa oleviin moottoripyöräilijöihin, millaista heillä on päällä. Goretex ei saa huomiotani koskaan, muutamalle nahkaan pukeutuneelle jos olen saanut heidän huomionsa ,-olen lentosuukon lähettänyt. Sanatonta viestintää;)

0
    Admirer avatar
    Admirer
    Osallistuja

Lempäälän Ideaparkissa viipottelin ihan täysvarustuksissa, saaden tilaa jos oli joku suma:) Mustaan nahkaan pukeutunut nainen mielletään kovikseksi ja sillä on myös sanatonta valtaa julkisessa kanssakäymisessä.  Se on kiehtovaa ja kiihottavaa.

Jep. Nahkanainen saa tahtonsa läpi.  Ideaparkki on muuten erinomainen bongailupaikka.

Itse kun ajan autolla, niin kyllä kiinnitän huomiota myös liikennevaloissa oleviin moottoripyöräilijöihin, millaista heillä on päällä. Goretex ei saa huomiotani koskaan, muutamalle nahkaan pukeutuneelle jos olen saanut heidän huomionsa ,-olen lentosuukon lähettänyt. Sanatonta viestintää;)

Kyllä vain, nahka ja motskarit kuuluu yhteen. Moottoripyöräilyn nautinnosta on puolet pois jos erehtyy goret laittamaan.

0
    dececa avatar
    dececa
    Osallistuja

0
    dececa avatar
    dececa
    Osallistuja

nahka juha

0
    dececa avatar
    dececa
    Osallistuja

nahkamies

0
    dececa avatar
    dececa
    Osallistuja

nahka juha

0
    dececa avatar
    dececa
    Osallistuja

nahka juha

0
    dececa avatar
    dececa
    Osallistuja

juha

0
    Shinyboy avatar
    Shinyboy
    Ylläpitäjä

Hyviä kuvia dececa. Toivotaan, että muut miehet innostuu myös laittamaan omia kuviaan 🙂

0
Esillä 9 viestiä, 16 - 24 (kaikkiaan 24)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.