Palaa kohteeseen Nahka-asut

Kuvia nahkaan pukeutuvista miehistä

Info Foorumit Fetissit Nahka-asut Kuvia nahkaan pukeutuvista miehistä

Tämä aihe sisältää 23 vastaukset, 7 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinyboy 7 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija

Nimetön

Minusta tasa-arvon vuoksi tännekkin voisi laittaa kuvia, koska tiedän että täältä löytyy myös meitä, jotak haluavat nähdä Miehen nahoissa. Sukupuoleen ja sekuaaliseen suuntautumiseen katsomatta;)

Minua ei huolittu Tom of Findandin jäseneksi, noh.. olisin varmaan kuollut nestehukkaan jos olisin sinne päässyt;) Molemmat päät olisivat vuotaneet…:D

Muul1
    Osallistuja (Participant)

Tutkippa foorumia tarkemmin. Onhan täällä miesten laittamia kuvia itsestään vaikka kuinka ;)

Admirer

Minusta tasa-arvon vuoksi tännekkin voisi laittaa kuvia, koska tiedän että täältä löytyy myös meitä, jotak haluavat nähdä Miehen nahoissa. Sukupuoleen ja sekuaaliseen suuntautumiseen katsomatta;) Minua ei huolittu Tom of Findandin jäseneksi, noh.. olisin varmaan kuollut nestehukkaan jos olisin sinne päässyt;) Molemmat päät olisivat vuotaneet…:D

Onhan noita kuvia jonkun verran mutta kieltämättä me hetero-uroot täällä edustetaan valtavirtaa kuolaamalla netistä löytyneiden nahkapimujen kuvien perään.

Mutta ihan vapaasti voit vaikka itsekin postailla netistä löytämiesi nahkamiesten kuvia. Mie luulen, että keskivertohetero-uroolla on jonkun asteinen kynnys postata Tom of Finland -genreä. Sattuneesta syystä.

Näin yleisellä tasolla on kutkuttavaa kuulla naisesta, joka fanittaa kyseistä tyyliä.

Nimetön

Voih… olen miettinyt erään Bi-ystäväni(mies) kanssa vakavasti ottaen katsomaan amsterdamin gayparadea… johonkin tehofysikaaliseen sen jälkeen varmaan joutuis kun niskat ois niin jumissa kaikesta siitä silmänamista.

Kyllä nuo kumikissat ja nahkanaaraat on ihan kivaa katsottavaa, mutta voin kuinka oopperatalon edustalla mustassa kokovartalonahkapuvussa  oleva moottoripyöräpoliisi saa minut tekemään aamuruuhkan—-> oho, kun auto sammu just tähän:D

Ja todetakseni että olen kyllä outo tietysti nahkafetisseineni ja machonahkamiesten fanituksesta kiinnostuneena, mutta uskon vapaaseen maailmaan ja tahtoon.

Muulille: missäs on Sinun kuva?

Minusta muuten löytyy kyllä bongaus täältä sivustolta;)

Admirer

Kerro lisää….

Nahkamies Nahkamies

Minä olen (bi-nahkagay)mies ja olen ihan itse kaikissa tänne Nahkafoorumiin omaan profiiliini lataamissani valokuvissani, jotka olen yksin itse itsestäni ottanut, siis niissä valokuvissani, joissa mies näkyy (eli joissa minä näyn). Pääprofiilivalokuvani olen ottanut pöytätietokoneeseeni yhdistämälläni erillisellä web-kamerallani ja muut valokuvani olen ottanut matkapuhelimeni kameralla. Olen noissa valokuvissani pukeutuneena mustaan, AITOa nahkaa olevaan Leather Heaven-perusprätkärotsiini, minkä tuolloin noitten valokuvieni kuvaushetkellä vielä omistin.

Nahkamies Nahkamies

Saatte esille ne muut maitsemani valokuvani, joissa siis ihan itse olen, klikkaamalla profiilini kohdasta “Media”. Tehkää te aivan kaikki siten hyvin, että käytte edes kerran katselemassa nuo valokuvani! Kiitos! (ellei jopa peräti Suurkiitos!)

Nimetön

Olen todella huono näiden teknisten vekottimien kanssa:) multa ei taida paljon kuvia herua.

Ehkä teidän täytyy pyytää niitä kuvia minusta tuolta paremmalta puoliskolta.. se kun osaa tuon kameran käytön;)

Admirer

Kerro lisää….

Niin mikä tämä bongausjuttu on? Löytyy mistä?

Nimetön

Niin, kyllä tänne on vuosien saatossa postailtu omia nahkakuvia, mutta into on laimentunut kun niistä ei synny keskusteluja eikä kommentteja juuri tule. Tästä en syyllistä ketään; joko sellaiset kuvat joita minä olen laittanut, eivät säväytä, tai sitten “wow”, “hienot”, jne. on otettava riittävänä kannustuksena mieskollegoilta. Kuvapostaukset menevät muille, tässä suhteessa aktiivisimmille foorumeille.

Its keskustelin mieluusti vaikka pohkeen muodon paljastavan lahkeen tiukkuudesta ja siitä miltä se tuntuu ja näyttää (hyvältä!), jne. jne.

Nahkamies Nahkamies

Katselkaa profiilini kohdasta “Media” minun itse itsestäni ottamani ne valokuvani, joissa olen pukeutuneena mustaan, AITOa nahkaa olevaan, perinteisimmän tyyliseen n.s. Marlon Brando-malliseen, olkapoletilliseen, kirkasmetallivetoketjulliseen, kirkasmetallinepparilliseen Leather Heaven-perusprätkärotsiini. Kiitos!

Nimetön

Olen nyt sitten niin “nainen”, etten kerro mistä se bongaus minusta löytyy. Syy tähän on työni ja joudun myös suojelemaan yksityisyyttäni tällälailla. Kyse ei ole siitä että häpeäsin näyttää itseäni, mutta lähelläni on ihmisiä jotaka eivät halua tehdä itsestään numeroa.

Admirer

Olen nyt sitten niin “nainen”, etten kerro mistä se bongaus minusta löytyy. Syy tähän on työni ja joudun myös suojelemaan yksityisyyttäni tällälailla. Kyse ei ole siitä että häpeäsin näyttää itseäni, mutta lähelläni on ihmisiä jotaka eivät halua tehdä itsestään numeroa.

Tämä selvä. Yksityisyyttä kunnioitetaan ilman muuta enkä tivaa enempää.

Nimetön

Kiitos?

Muul1

Hyvin samantyyppinen tilanne, kuin Sinulla HorseHide. Kuviani ei löydy täältä foorumilta. Enkä ole oikein kokenut omaksi jutuksi postailla tänne mitään kuviani, varsinkin kun käyttäjä kunta on pääasiassa mies voittoista. Mukavaa, että on saatu Sinut tänne :) Mutta yv:llä voit saada kuvaa…kuva kuvasta periaatteella ;)

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 24)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin