kuvatuksia

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 188)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Kumijari avatarKumijari
    Osallistuja

"Latex" wrote: Tää varmaan on Unta!!! Joka päivä kerrassaan upeita kuvia ilmaantuuu!!!!! 😯 😯 😯 😯

On muuten tällä foorumilla taso kovassa nousussa ensin Lucylta uutta hienoo settii ja sitten vielä tämän topicin minna :thumbup:

Jatkakaa tytöt tätä 😉

Joops tässä on kohta ruettava itseänsä kuvamaan kumissa, että saa "maksettua". Lucyn ja muiden kuvat. Hieno homma. Ehkä jossain vaiheessa kumikuvia täältäkin…

-ja kun siivoaa reippaasti,jää aikaa muuhunkin…
    musta tuntuu hyvälle….:wink:

KumimiesJKL avatarkumimiesjkl
    Osallistuja

Upeita kuvia. :thumbup: Kyllä siivous kannattaa.

Kyllä siivouksen jälkeen on hyvä itsensä palkita…… Tosi on et kaunis on siivooja!!!!!!!!!!

Kunzmann avatarKunzmann
    Osallistuja

seksikkäitä kuvia kertakaikkiaan, kivat värit kuvissa mallin lisäks

Upeita kuvia, kiitos. Meilläkin kotona piristetään joskus siivouspäivää sopivilla asuvalinnoilla… ainakin siivous sujuu nopeammin… 🙄

tepe avatartepe
    Osallistuja

Kiitokset Minnalle aivan upeista kuvista!
    :thumbup:

Jo on odotettukin… 🙂 Lisääkin saa laitaa…

chaps avatarchaps
    Osallistuja

:thumbup: aika hyvin siivottu! musta näyttää tosi hyvälle 😛

make avatarmake
    Osallistuja

…..Joulusiivous meneillään? Kenties seuraavaksi tonttu kuvia ? 😉 Hmm..joku punainen pvc (tonttu)mekko ja punaiset /mustat pvc/nahka stringit ja tollainen upskirt kuva lahjapaketti käsissä? Tuli vaan joku mieleen ideana.. 😳

"make" wrote: Tuli vaan joku mieleen ideana.. 😳

Ja mulle tuli tuosta äskeisestä viestistä mieleen joulukalenteri. 1 kuva meille kerran päivässä jouluun asti. 😀

latex1 avatarlatex1
    Osallistuja

Oi että.. laitoit taas kyllä upeat setit. Kunpa kävisit siivoamassa minunkin luona 😉

"Dude" wrote: [quote="make"]Tuli vaan joku mieleen ideana.. 😳

Ja mulle tuli tuosta äskeisestä viestistä mieleen joulukalenteri. 1 kuva meille kerran päivässä jouluun asti. 😀

hei.hyvä idea,olisi kiiltävää joulun odotusta
    mutta haluaako muut?saako joulun alla lähettää tuhmia kuvia?
    jos pukki antaa sit vain risuja ja piiskaa….(hmmmm)) 😉

tässä saapaskuvien toivojille jotain.
    "joulukalenterin"kuvissa on sit paljon ylimääräistä (sauva)rekvisiittaa,voin sensuroida niitä poiskin jos ovat epäsopivia?!

Kumikarhu avatarKumikarhu
    Osallistuja

Oho! Täälläpä joulua ja pukkia odotellessa tunnelma tihenee!

LeathersuitLarry avatarLeathersuitLarry
    Osallistuja

Moi Minna!

Älä sensuroi mitään. Ne joiden pää ei kestä, sensuroikoon itse. Upeita kuvia olet taas laittanut. Nöyrä kiitos.
    Muistaakseni olet se Minna (vuosien takaa) jolla auton penkitkin ovat paukkunahkaa ja aiat usein vierailemassa pääkaupunkiseudulla. Mikä sen parempaa. Tätä Genreä seuratessani, taidat omata samoja geenejä kuin ystävämme Asmondena OWK:sta – ja se on upeaa. Olet todella sexy ja MUST. Muutamia vuosia sitten suljin sanaisen arkkuni täällä koska tunsin puuttumisen asioihin liian nörtiksi. Nyt kun "nuori (vanha) kunnon Minna" on langoilla, en malttanut enää pitää tuota nettihiljaisuutta. Niistä aiemmista kuvista olen kyllä sinulle "velkaa". Oli nekin niin käsittämättömän hyviä että eturauhasvaivamahdollisuudet ovat siirtyneet taas valovuoden eteenpäin. Kiitos siitäkin.

Joulukalenteri on hyvä idea – pointsit sille joka sitä esitti. Jos käy kuvaus raskaaksi, LtxLucyllakin on upeita ilmentymiä – jakakaa niitä keskenänne. Noh, mikäs minä tässä nyt ohjeistamaan – päinvastoin 😉

Oli täällä sitella muistaakseni joskus muistaakseni muitakin upeiden nahkavartaloiden omaavia ja kuviansa lähettäneitä kauniimman sukupuolen edustajia. Astukaa tekin esiin nyt Adventin kunniaksi.

t. LL

"minna" wrote: [quote="Dude"][quote="make"]Tuli vaan joku mieleen ideana.. 😳

hei.hyvä idea,olisi kiiltävää joulun odotusta
    mutta haluaako muut?saako joulun alla lähettää tuhmia kuvia?
    jos pukki antaa sit vain risuja ja piiskaa….(hmmmm)) 😉

tässä saapaskuvien toivojille jotain.
    "joulukalenterin"kuvissa on sit paljon ylimääräistä (sauva)rekvisiittaa,voin sensuroida niitä poiskin jos ovat epäsopivia?!

Esillä 15 viestiä, 16 - 30 (kaikkiaan 188)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.