Palaa kohteeseen Nainen etsii miestä

Kuningatar etsii alistujaa

Foorumit Fetissi – Deitti Nainen etsii miestä Kuningatar etsii alistujaa

Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 10 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi LeathersuitLarry avatar LeathersuitLarry 7 kuukautta, 1 viikko sitten.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Nimetön

Niin kauan olen itse miehiä passannut ja antanut kaikkeni joten nyt – V*tut sanon minä.
    Sinä mies, joka luulet pystyväsi tekemään minut onnelliseksi, haluat sinua kouluttamaan vihastaan katkeroituneen mutta oikeudenmukaisen Valtiattaren johon voi luottaa. Ota yhteyttä niinkuin olisi jo!

Et voi koskaan tuoda liikaa lahjoja eivätkä hommat lopu kesken. Ja mikäli tämä kaikki menee hyvin, sua saattaa odottaa palkintokin. Ja mikäli sä epäonnistut… no, sä tiedät kyllä itse.

Odotan,

Katya

1+
    alistuvainen40 avatar
    Nimetön

Moi

Halausitko jutella ja nauttia erotiikan antimista.
    Laita viestiä [email protected]
    Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tulessaan 😉

0
    Nimetön

Olen 28 ikäinen mies kiinnostua tehdä kaikki mitä haluat. Olen aktiivinen siisti ja ahkera. Toivon että voi tavata Ja mä voin kertoa lisää
    Tv: Elja

0
    leatherjs avatar
    leatherjs
    Osallistuja

Hei
    Vieläkö etsit alistujaa ? Olen asiallinen fetistinen ( nahka,pvc,latex) ) sporttinen 177 / 80 subi.
    Mailaa : [email protected]
    submissive

0
    Nimetön

alistun käyttöösi

0

Tässä alistuva orja: [email protected]

0

Hei arvoisa katya

olen erittäin alistuva ja nöyrä orja joka etsii itselleen ankaraa omistajaa  jota saan palvoa ja palvella.

Kotiorja

0
    Nahkalover-71 avatar
    Nahkalover-71
    Osallistuja

Wau…ota yhteyttä

0
    Nahkalover-71 avatar
    Nahkalover-71
    Osallistuja

Moi, täällä nahkaorja…ota yhteys..

0
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

Kannattaako tuon kuningattaren perään enää paljon huudella? Ilmoitus on ensinnäkin lähes 2 vuotta vanha ja henkilö ei näy olevan enää edes rekisteröityneenä täällä.

0
    LeathersuitLarry avatar
    LeathersuitLarry
    Osallistuja

Noh, kannatti tai ei. Sen verran täpäkkää tekstiä on että alkoi nahkahousussa tulemaan ahdasta. Vaikka onkin viestillä jo ikää niin jospa se vielä toimisi. Ja voihan ola että joku muukin Nainen on samoilla ajatuksilla liikenteessä nyt.

1+
    nappanahka avatar
    Muul1 avatar
    Muul1
    Osallistuja

No, hyvä ettei ainakaan toiveikkuutta puutu. Sen verran realisti minusta kannattaa kuitenkin olla, että kun aloittaja ei ole täällä enää edes rekisteröityneenä, miten hän pystyy vastaamaan kellekään? Paitsi jos on eri nicillä nykyään.

0
    LeathersuitLarry avatar
    LeathersuitLarry
    Osallistuja

No, hyvä ettei ainakaan toiveikkuutta puutu. Sen verran realisti minusta kannattaa kuitenkin olla, että kun aloittaja ei ole täällä enää edes rekisteröityneenä, miten hän pystyy vastaamaan kellekään? Paitsi jos on eri nicillä nykyään.

Tottahan tuokin on. Mutta torstai on toivoa täynnä :good: – huomenna.

0
Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.