↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Kumivaatteissa julkisesti?

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Kumivaatteissa julkisesti?

Tämä aihe sisältää 26 vastaukset, 7,174 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Taika 1 vuosi, 3 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija

hannurix
    Jäsen

Tervehdys kaikille. Olen uusi kirjoittelija sivustolla vaikka olenkin ollut kiinnostunut nahasta ja kumista jo 15 vuotta.
    Nyt kiinnostaisi tietää: kuinka usea uskaltaa ja käyttää kumivaatteita myös julkisesti normaalielämässään. Itse olen
    nahkaa käyttänyt usein ja kumiakin silloin tällöin. Käynyt aurinkoisena päivänä kävelyllä ja jopa lounaalla kumifarkuissani.
    Onko minulla sielun veljiä ja siskoja?

Kumikarhu
    Osallistuja (Participant)

Hannurix, luepa nyt alkuun vaikka täältä: fetissi-asujen-kaytto-julkisesti-t665.html

kumipete

Itse tykkään käyttää kumiasuja julkisesti ja välillä myös videoinut "seikkailuni"
    http://www.youtube.com/user/kumipete

Murunda

Noi kumipeten videot on huikeita. Käsittämätöntä kuin ihmisillä ei näyttäisi herättävän juurikaan kummastusta noin erikoinen pukeutuminen. Suurin osa ihmisistä on videolla täysin normaalisti vaikka huomaa asunkin. Toki jotkut katsoo selvästi pitempään. Hyvin on seikkailut videoitu :thumbup:

fetishpari
    Jäsen

Itse (n) käytän kesisin kumihametta julkisesti ulkona liikkuessa 🙂

i.got.heels

"kumipete" wrote: Itse tykkään käyttää kumiasuja julkisesti ja välillä myös videoinut "seikkailuni"

Oletko kysynyt luvan kaikilta sun videossa esiintyviltä ihmisiltä, että youtube on ok? Että he ihan tosissaan tahtovat sinne osana sun videoita?

Kumijari

"i.got.heels" wrote: Oletko kysynyt luvan kaikilta sun videossa esiintyviltä ihmisiltä, että youtube on ok? Että he ihan tosissaan tahtovat sinne osana sun videoita?

Ei jaksais tälläkin foorumilla tätä väittelyä. Jos joku muu ihminen näkyy kuvissa/videoissa niin se ei tee sen julkaisemista laittomaksi netissä.

hannurix
    Jäsen

My Sqeezdogs

ProjectL

"i.got.heels" wrote: [quote="kumipete"]Itse tykkään käyttää kumiasuja julkisesti ja välillä myös videoinut "seikkailuni"

Oletko kysynyt luvan kaikilta sun videossa esiintyviltä ihmisiltä, että youtube on ok? Että he ihan tosissaan tahtovat sinne osana sun videoita?

Julkisella paikalla kuvaaminen ja tämän materiaalin julkaiseminen on rikoslain 24 luvun 6 § ja 11 §, sekä niiden esivalmisteluiden sekä oikeusoppineiden mukaan täysin laillista.

Laittomaksi juttu muuttuu vasta, kun materiaalilla tuodaan kuvattu henkilö huonoon valoon (kunnianloukkaus/törkeä kunnianloukkaus, rl 24 luku 9 §), tai mikäli julkaistua materiaalia käytetään kaupalliseen käyttöön ilman lupaa. Mikäli henkilö esiintyy kuvassa kuitenkin selkeästi sivullisena ohikulkijana monen muun ihmisen ohella ilman, että sivullisuus on suuressa merkityksessä, ei kaupalliseenkaan materiaaliin tarvita minkäänlaista lupaa.

Kannattaa erityisesti muistaa, että pukeutumiseen/saniteetin hoitoon/asumiseen ym. käytetyt tilat, mukaanlukien asuntoautot ja porraskäytävät kuuluvat kiistatta kotirauhan piiriin, joten siellä pelkästään muiden kuvaaminenkin on salakatselua ja täten rikos.

Supermarketit, ravintolat jne. lasketaan julkisiksi paikoiksi niin kauan, kun kuka tahansa voi sinne päästä vapaasti tahi pääsymaksua vastaan. Yksityistilaisuudeksi, jossa kuvauslupa täytyy kysyä järjestäjätaholta, lasketaan vain sellaiset tapahtumat, jonne pääsy on rajoitettu henkilökohtaisesti lähetetyillä kutsuilla.

Ja vielä pikaisena muistutuksena, että rl 24 luvun 8 §, Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, kieltää levittämästä materiaalia, joka paljastaa henkilöstä jotakin yleisesti loukkaavaa tai vastaavaa tietoa, joka on tosi, muttei kuitenkaan katsota olevan julkiseen levitykseen. Eli luvatta kuvan julkaiseminen henkilöstä A alasti, harrastamassa seksiä, kumipuvussa ym. voi olla yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä.

EDIT: Linkkejä, linkkejä, linkkejä! Lähteitä. Linkkejä.
    Journalistiliiton ohjeistus
    Suomen rikoslaki
    Paljon asiaa samasta jutusta (älkää vaivautuko lukemaan perustelemattomia mutuilukommentteja)

mies 57
    Jäsen

Käytän kumiasuja julkisesti .
    pukeuteena kumifarkuihin ja kumi kauluspaitaan Tampereen Koskikadun Cumuluksesa illan vietossa 4.10 2013

sadettaja
    Jäsen

mulla tuleva vaimo haluaa käyttää kumi tai pvc asuja julkisesti, koska hän haluaa sillä näyttää mahdollisimman seksikkäältä minun silmissäni

Wellu89
    Jäsen

Käytiin kerran kaupassa kullan kanssa niin että Catsuitit oli alla, oli aika jännää 😀 Mietti vaan että huomaakohan muut äänestä (narinasta) mutta kaupassa on kuitenkin niin kova se muu taustamelu että ehkä sitä ei huomattu. Toinen että tunnistetaanko ominaistuoksusta, mutta ei ainakaan tullut sellaisia katseita että olisi huomattu 😀

Äsken kävin pyykkivuoron varaamassa (kerrostalossa asustelen) catsuitti päällä ja vaatteet alla. Nyt sen narinan kuuli ihan selvästi ja pyykkituvassa olikin sitten toinen odottelemassa omia pyykkejään 😀 Vuorot otin ja taas tuli mietittiä että huomasikohan hän sitten jotakin 😀 erittäin jännittäviä kokemuksia.

Kai se pitää seuraavaksi kokeilla ihan pelkässä catsuitissa ilman mitään päällysvaatteita 😀

MaskMan

"Wellu89" wrote: Äsken kävin pyykkivuoron varaamassa (kerrostalossa asustelen) catsuitti päällä ja vaatteet alla.

Catsuitti päällä, on varmaan huomannu muustakin ku narinasta. 😀

Rookie

petemies

Hei
    Nyt Halloween lähestyy, itse aion pukeutua pitkään takkiin, huppariin, housuihin ja maiharikenkiin. Kaikki 100% kumia. Jos joku uskaltautuu reissuun mukaan, niin ilmottaudu mukaan, siis yksityisvieti tämän foorumin postiin. Kaupunki on vielä avoin Helsinki tai Tampere vahvoilla.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 27)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin