↑ Palaa kohteeseen Kuvia

Kumiotus esittäytyy

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 863 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  kumiotus 4 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija

kumiotus
    Jäsen

Laitan toistaiseksi yhden varovaisen kuvan. Kamerastakin loppui kätevästi akku yhden kuvan jälkeen 😀 Tässä kuitenkin uusi Blackstylen catsuit. Lisäilen myöhemmin kuvia, kunhan saan kameran ladattua ja paremman kuvauspaikan. Kiilloitusainettakaan ei tällä hetkellä ole tippaakaan.

LaFetisse
    Osallistuja (Participant)

Nähtävästi tuli hyvä hankinta tehtyä. Olkavarressa näyttäisi olevan häiritsevää löysää, mutta hinta-laatusuhde lienee hyvä kuitenkin. Hieno kuva.

kumiotus
    Jäsen

Juu… käsivarsissa on hiukan liikaa löysää, muuten toi on tommonen suht hyvä. Kokonaisuus kuitenkin hyvä, ja ultramukava pitää päällä. Seuraavan tilaan ihan omilla mitoilla… On muuten yllättävän kiiltävää kumia tuo Blackstylen puku. Ilmeisesti tuo julkipuoli on tehtaalla jo käsitelty jollain aineella. Tuo on nimittäin kaksi kertaa jo pesty ja pinta kiiltää vieläkin kohtalaisen hyvin. Sisäpuoli on täysin matta ja harmaa.

LaFetisse

Juuh itse olen aina julistanut BS:n tuotteiden hienoa materiaalia (4D Rubber). Siksi toisinaan vierastan niiden kiillotusta, koska ne tuntuvat paljaana paljon mukavammilta.

kumiotus
    Jäsen

Joo, tuo on itseasiassa tuommoinen ronski "nahkamaisen" puolikiiltävä, kun julkipuolesta vain pesee vedellä mahdolliset talkkijäänteet pois talkitsemisen jälkeen. Mielestäni näyttää tuommoinen jopa paremmalta kuin huippuunsa kiilloitettu asu. Todella laadukkaan tuntuinen materiaali. Kestää todennäköisesti hyvin pitkään, kun vain pesee ja talkitsee aina käytön jälkeen.

MaskMan

Mä tykkään kans BS:n tuotteista, kumi mitä käyttävät on todellakin laadukasta. Miten te suoritatte talkitsemisen ilman että koko asunto on talkissa? Itse olen käyttänyt vain kuminhoitoaineita ja muutamia kertoja olen nyt viimeaikoina testannut talkkia. Kumi kyllä tulee mukavan tuntuiseksi, mutta on kyllä aika työläs tapa hoitaa asujaan. 🙁

kumiotus
    Jäsen

Itse laitan puvun nurinpäin käännettynä kylppärin lattialle, sirottelen talkin ja hieron sen ihan käsin tasaisesti puvun pintaan. On toki hiukan työläs ja pölyisä homma. Tämän jälkeen vain puku oikeinpäin ja päälle tai säilytykseen. Talkkia joutuu aina vähän myös julkipuolelle pukua, joten jos puvusta haluaa jälleen täydellisen kiiltävän, on se kätevä pestä ihan suihkussa puvun ollessa päällä. BS:n puvulle riittää mielestäni kun sen vain suihkuttaa puhtaaksi. Sen julkipinta on melko kiiltävä ilman mitään kiillokettakaan. Kiilloittamattoman puvun etu on myös, ettei se sotke paikkoja.

Tuo talkitseminen on tosiaan mielestäni parasta tehdä kylppärissä.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin