↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

kumin pesuaine

Info Foorumit Fetissit Latex-asut kumin pesuaine

Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 515 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  LtxDevil 8 vuotta, 1 kuukausi sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

kumiboyvaasa
    Jäsen

Oisko hotain ainetta millä voi pestä kumiasut käytön jälkeen?Olen koittanut pestä ja laittaa silikoni spereytä pesun jälkeen mut se ei aina toimi.

Feird
    Jäsen

Saippuaa? 😯 Ja jos ei riitä niin osta antishopista latex puhdistusainetta

Sitä silikonispraytä ei varmaan kannattais käyttää…..

Obsession
    Jäsen

Kumithan voi pestä miedolla saipualla sitten annat kuivaa ja talkitset. Sitten kun puet päälle nii kiillota ihan oikealla aineella. Liukkarikin on vallan kiva kiillotus aine 😉

LtxDevil
    Jäsen

Jos asut on mallia latexa, eli muottiin valettua saumatonta tavaraa, vetele spraylla vaan. Jos taas liimattua saumaa löytyy, kannataa kuulemma käyttää silikoniphjaista nestemäistä kiilloketta. Toisenkautta, alkaa taas tuntua siltä, että hifistelyn puolelle mennään, jos jopa kiillottamisesta saa ison mietinnän päälle.

Ainakin itse olen ymmärtänyt, että siihen kumiin kerääntyy ihosta rasvaa ja muuta skeidaa, niin saippuallahan se on pakko ottaa pois. Siitä pyyhkeen päälle, ja hellä kuivailu taputellen. Varasta muijalta puuterihuisku ja talkitse tasaisesti.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin