↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Kumikati; Sukellusta kokeilemassa

Info Foorumit Fetissi / Kinky – kuvia- videoita ja novelleja Novelleja Kumikati; Sukellusta kokeilemassa

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1,207 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  rubdiver 3 vuotta, 5 kuukautta sitten.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija

hassu
    Osallistuja (Participant)

Sukellusta kokeilemassa (2.4.2004)
    Jaana oli aloittanut uuden harrastuksen, sukeltamisen. Hän kertoi innoissaan kuinka
    jännittäviä kokemuksia ensimmäisillä sukelluskerroilla veden alla oli ollut. Kuuntelin
    Jaanaa jännittyneenä, varsinkin hänen kuvailut tarvittavista välineistä oli kiinnostavaa
    kuunneltavaa. En mahtanut sille mitään mutta minulle tuli mieleen seksuaalisia
    tuntemuksia sidonnan ja alistamisen muodossa.
    "Se sukelluspuku päällä pysyy veden alla täysin kuivana", "niissä välineissä on mieletön
    määrä remmejä ja letkuja jotka pitää kiinnittää mutta onneksi toiset avustaa niiden
    kiinnittämisessä" ja "vaikka välineet painavat syntisen paljon, niiden lisäksi pitää laittaa
    lisäpainoksi raskas painovyö."
    Olisi ollut jännittävä nähdä tuollaisiin sukellusvälineisiin pukeutuminen ja miksei vaikka
    kokeilla itsekin. Ei vain tuntunut sopivalle kysyä että pääsisinkö kokeilemaan tuollaista
    sukelluspukua, siinä olisi voinut paljastua kiinnostukseni kumia kohtaan. Vaikka enhän
    minä edes tiennyt oliko puku kumia vai jotain muuta vedenpitävää materiaalia.
    Ilmeisesti Jaana kuitenkin huomasi että olin kiinnostunut mutta en viitsinyt kysellä
    tarkemmin, hän pyysi minua mukaansa seuraavalle sukelluskerhon uimahallivuorolle.
    Totta kai suostuin, ellei sitten satu jotain muuta menoa. Alustavasti sovimmekin että
    lähdemme ensi lauantain hallivuorolle yhdessä. Tuskin maltoin odottaa viikon kulumista.
    Vihdoin lauantai koitti, en malttanut odottaa vaan soitin Jaanalle ja varmistin ajan milloin
    olimme sopineet uimahallilla tapaamisen. Vaikka en olisi aikaa unohtanut, tätä hetkeä
    olin koko viikon odottanut. Lähdin matkaan hyvissä ajoin ja jouduin odottelemaan
    uimahallin kahviossa Jaanan tuloa.
    Jaana saapui ja hän pyysi minua avuksi tavaroiden kantamisessa, välineet olivat
    uskomattoman painavia. Muutama muukin sukeltaja toi samaa aikaa välineitä hallille. En
    nähnyt kellään kuitenkaan sukelluspukua, varsinaisestihan olin kiinnostunut miltä
    sellainen näyttää. Tiedustelin Jaanalta sukelluspuvusta ja hän kertoi, ettei uimahallissa
    sitä tarvita lämpimän veden vuoksi ja se oli kotona. Olin pettynyt mutta menimme
    yhdessä vaihtamaan uimapuvut.
    Seurailin muiden touhuilua vedessä, vain muutamalla oli mukana sukelluspullot.
    Enimmäkseen kaikki käytti vain sukelluslaseja, snorkkelia ja räpylöitä. Hämmästyneenä
    seurasin kuinka pitkiä aikoja pystyy olemaan veden alla ilman sukelluspullojakin. Eräs
    mies tuli juttelemaan kanssani, kerroin vain tulleeni Jaanan seurassa katsomaan miltä
    tämä harrastus näyttää, enkä tiennyt sukeltamisesta mitään. Mies kertoi sukeltamisesta
    kiehtovia asioita. Kerroin hieman vahingossa että olisi ollut jännittävä nähdä niitä
    sukelluspukuja mutta kun täällä ei näytä kukaan käyttävän sellaista.
    Yllättäen mies tarjosi mahdollisuutta kokeilla sukeltamista ja myös sukelluspukua, jos
    vaikka innostuisin lajista ja miehiseen joukkoon tulisi hieman lisää naiskauneutta Jaanan
    ja muutaman muun lisäksi. Yllättävä tarjous sai hengitykseni kiihtymään ja nyökkäsin
    merkiksi että olin vapaaehtoinen kokeilemaan välineitä. Mies poistui ja tuli
    hetkenkuluttua takaisin suuren kassin kanssa. Kassista paljastui sukelluspuku ja muita
    välineitä.
    Koska olin kastellut itseni ja uimapukuni vedessä niin mies kehotti minua vaihtamaan
    ylleni kuivan "nallepuvun". Nallepuku toi kieltämättä mieleen nallen, se oli yksiosainen
    paksu nallen "turkin" näköinen haalari. Otin miehen ojentaman asun ja menin
    pukuhuoneeseen kuivaamaan itseni ja vaihtamaan kuivaa ylleni. Pian palasin nallepuku
    päälläni, tuntui luonnottomalle kävellä allasosastolla niin paljon pukeutuneena, olin aivan
    kuin pehmonalle muiden ollessa uima-asuissa. Mies hymyili kun pääsin hänen luo, tunsin
    oloni nolostuneeksi ja jännitin tulevaa.
    Ensimmäiseksi mies esitteli käytettäviä välineitä, kuin kiusatakseni minua hän esitteli
    tarkasti sukelluspuvun jokaisen yksityiskohdan. Puvun lahkeisiin oli kiinnitetty
    kumisaappaan näköiset kengät, hihoissa oli vedenpitävät kumitiivisteet, huppu oli
    kasvojen ympäriltä vesi tiivis, lisäksi kaulassa oli kumitiiviste, joka varmistaa että vettä ei
    pääse puvun sisään jos hupun kasvoaukko vuotaa.
    Mies ojensi sukelluspuvun minulle, katsoin hetken miestä kuin kysyäkseni "onko totta
    että minä saan pukea tämän päälle?" Jännittyneenä aloitin pukeutumisen muutamien
    ihmisten seuratessa sivusta. Nostin jalat vetoketjulla avatusta aukosta puvun sisään, vedin
    pukua päälleni kunnes jalkaterät olivat saappaissa. Nostin pukua vartaloni suojaksi, pian
    vedenpitävä puku peitti jalat, seuraavaksi pepun. Sain puvun sisään kädet ja sen jälkeen
    puku oli melkein puettu. Mies tuli avustamaan hupun päähän laitossa. Tuntui äärimäisen
    kiihottavalle, kun ennestään tuntematon mies veti pääni yli mustan kumisen
    kaulatiivisteen ja sen perässä päähäni asettui neopreni kuminen huppu. Lopuksi mies
    sulki vedenpitävän vetoketjun.
    Seisoin vedenpitävässä kuivapuvussa uteliaiden katsellessa vieressä, toisten katseet toivat
    jännittävään tilanteeseen vielä oman lisäjännityksen. Olisi ollut mielenkiintoista tietää
    oliko jollakin katselijoista samanlaisia seksuaalisia tuntemuksia vedenpitävää
    sukelluspukua kohtaan kuin itselläni. Mies kysyi että tuntuuko puku hyvältä päälläni,
    vastasin myöntävästi nyökkäämällä päätä. Olisin voinut lisätä siihen vielä että "tuntuu,
    seksikkäälle".
    Mies nosti seuraavaksi ilmapullon, se oli kiinnitetty ilmalla täytettäviin pelastusliivin
    tapaisiin tasapainoliiveihin ja lisäksi liiveissä oli kiinni useita hihnoja, lenkkejä ja letkuja.
    Mies asetteli raskaan pullon varovasti selkääni, kiinnitti hihnat ja letkut. Pullo selässäni
    tuntui painavan uskomattoman paljon, tunsin helpotusta kun pääsin istumaan altaan
    reunalla olevalle lähtökorokkeelle. Pian mies kiinnitti räpylöitä jalassani oleviin
    saappaisiin ja nosti lantiolleni raskaan painovyön.
    Sain käsiini vielä paksut kumikintaat, jotka mies kiinnitti sukelluspuvun hihoihin
    vedenpitävästi. Katselin käsineitäni, tunsin oloni täysin sidotuksi, en pystyisi
    riisuutumaan paksujen kintaiden vuoksi itse mitenkään. Lopuksi mies näytti minulle
    kasvot kokonaan peittävää sukellusnaamaria ja kertoi sen avulla minun pystyvän
    hengittämään veden alla. Mies kehotti minua hengittämään normaalisti, ei tarvinnut
    pelätä. Minä en pelännyt, olin niin kiihottunut, etten pystynyt enää rauhalliseen
    hengitykseen.
    Mies kehotti edelleen hengittämään rauhallisesti, hän antoi sukellusnaamarin käsiini ja
    pyysi kokeilemaan sitä kasvoilleni. Katsoin hetken kumista kaasunaamarin näköistä
    esinettä, painoin sen varovasti kasvoilleni ja yllätyksekseni hengittäminen naamarin
    kanssa tuntui helpolle. Mies tiedusteli, vieläkö halusin kokeilla sukellusta ja mennä veden
    alle. En halunnut ainakaan riisuutua vielä sukelluspuvusta, veteen en välttämättä ollut
    innokas menemään painavissa varusteissa. Nyökkäsin kuitenkin jälleen merkiksi että olin
    edelleen halukas veden alle vaikka se hieman pelottikin.
    Naamari painui tiukasti kasvojani vasten miehen kiristäessä remmejä pään takaa. Istuin
    edelleen altaan reunalla. Sain hengitysilman pelkästään selässäni olevasta pullosta,
    nopeatahtinen hengitys piti luonnottoman kovaa ääntä hengityslaitteissa. Olin siis täysin
    eristyksissä ympäröivästä maailmasta, pelkäsin silti muiden huomaavan kuinka
    kiihottunut olin. Seuraavaksi yritin nousta seisomaan mutta raskaat varusteet ylläni
    nouseminen ei onnistunutkaan aivan helposti mutta miehen avustuksella pääsin horjuen
    pystyyn.
    Ennen veteen menoa mies täytti tasapainoliivit ilmalla. Liivit pullistuivat kuin ilmapallo
    ympärilläni ja niiden puristus rintakehään tuntui äärimmäisen kiihottavalle. Suljin silmäni
    ja nautin olostani, enää toivoin että pimpassani olisi vielä värisevä dildo tuomassa
    nautintooni loppuhuipennuksen. Havahduin todellisuuteen kun mies koputti
    etusormellaan sukelluslaseihin. Hänen hymynsä sai minut jälleen nolostumaan,
    arvasikohan mies millaisia seksuaalisia tunteita minulle aiheutti. Mies pyysi siirtymään
    minua veteen. Olin alistettu raskaisiin sukellusvarusteisiin ja tiesin, etten pääsisi vedestä
    ylös omin avuin. Mies ohjasi minut aivan altaanreunalle, käänsi minut selin allasta kohti
    ja pyysi kyykistymään. Samalla kun menin kyykkyyn, painava pullo selässäni veti minut
    selkä edellä veteen. Vesi kuohui ympärilläni yrittäessäni selvitä takaisin pinnalle.
    Ilmalla täytetyt liivit nostivat minut nopeasti takaisin pinnalle. Painavista välineistä
    huolimatta pääni pysyi veden pinnan yläpuolella, kunnes mies ui vierelleni ja päästi ilmat
    pois tasapainoliiveistä. Vesi poreili kuin kiehuvassa kattilassa minun painuessa veden
    alle. Oli uskomaton tunne "leijua" vedessä ja hengittää normaalisti. Painuin hyvin hitaasti
    kohti altaan pohjaa, kunnes saavuin aivan pohjaan saakka. Olin polvillaan pohjalla ja
    katselin ympärilleni. Tunsin oloni uskomattoman rauhalliseksi, aivan kuin olisin kaukana
    kaikesta. Vain mielikuvitus oli mukana kanssani.
    En tiedä kauanko olin nauttinut vedenalaisesta seikkailusta kun mies sukelsi vierelleni ja
    näytti merkkiä, että nousisimme pintaan. Puistin päätä, en halunnut lopettaa vielä. Mies
    lisäsi tasapainoliiveihin ilmaa ja lähdin nousemaan hitaasti kohti pintaa, tein
    uimaliikkeitä päästäkseni takaisin syvemmälle mutta en mahtanut nostelle mitään ja pian
    olin pää pinnalla. Oli aika lopettaa ja nousta altaan reunalle, ikäväkseni jouduin
    luopumaan jännittävistä sukellus välineistä.

rubdiver
    Osallistuja (Participant)

Aivan fantastisen mahtava tarina, kiitos.

Jos löytyy lajista kiinnostuneita naisia niin multa löytyy nuo sukellusvarusteet, täyskumipuku ja kokomaski. Voisin ehkä lainata ja opastaa käyttöön rantavedessä kunhan olen paikalla varmistumassa että sukellus tapahtuu turvallisesti köyden turvin. Ja pukemisessakin tarvitsee varmasti apua, kuten Katikin huomasi, varusteet ovat raskaat ja liikkuminen kömpelöä. Avustaminen siis puhtaaksi siksi, että olen ystävällinen herrasmies. On sitten tietenkin jokaisen harrastajan oma valinta että mitä lämmintä haluaa puvun alle pukea, pinta-avustaja ei luonnollisestikaan voi tietää mitä pinnan alla tapahtuu ja onko harrastajalla kylmä vai kuuma..

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin