↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Kumikati; Sukellusretki

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1,167 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  hassu 3 vuotta, 6 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

hassu
    Osallistuja (Participant)

Sukellusretki (11.4.2004)
    Talvi oli väistymässä kevään tieltä, lumi suli ja tiet oli märkiä, paikoitellen jopa kuraisia.
    Se oli keväässä oikeastaan mukavaa, tiesi että lämmin kesä oli tulossa ja lisäksi kuraisten
    kelien vuoksi sai käyttää vedenpitäviä jalkineita huomiota herättämättä. Tänään olinkin
    lähtenyt ulos mustissa nilkkuri kumisaappaissa ja jalkaan olin laittanut mustat
    kiiltäväpintaiset muovihousut.
    Aurinko paistoi lämpimästi, oli suorastaan kuuma kevätpäiväksi. Kevät innosti etsimään
    kaapista jotain seksikästä päälle puettavaa talven jälkeisen toppavaatekauden jälkeen.
    Tuntui kiihottavalle kulkea huomiota herättävissä muovihousuissa pitkästä aikaa, hetkeä
    myöhemmin joku mies tuli kyselemään että muistanko häntä. En ensin ollut
    huomaavinaan häntä mutta ääni tuntui tutulle ja pysähdyin katsomaan miestä tarkemmin.
    Muistin miehen uimahallilta, hän antoi minulle mahdollisuuden kokeilla sukeltamista.
    Mies kyselikin, joko olin aloittanut sukellusharrastuksen vai innostuinko hommasta
    ollenkaan. Myönsin innostuneeni mutta en ollut tehnyt sen eteen mitään. Mies kertoi
    olevansa matkalla kokeilemaan uutta sukelluspukua ja pyysi matkaansa. Suostuin saman
    tien, hetken myöhemmin aloin jo pohtia että olinko liian innostunut.
    Pian saavuimme sukellusseuran tiloihin. Katselin uteliaana paikkoja, katossa olevassa
    tangossa riippui muutamia sukelluspukuja ja lattialla oli muita sukellusvälineitä. En
    malttanut pitää sormiani erossa sukelluspuvuista, koskettelin käsin muutaman puvun
    kumista pintaa. Taisinpa nuuhkaista kumin tuoksuakin. Mies tuli vierelleni ja kosketti
    muovihousujen takamusta. Vavahdin, olin niin haltioissani sukelluspukujen näkemisestä
    että en ajatellut seurassani olevan muita.
    – Mies hymyili, "Emme ole tainnut vielä edes esittäytyä toisillemme".
    – "Niin, eipä taideta. Ma oon Kati"
    – "Jukka", "Sä taidat tykätä tollaisesta muovista". Jukan katse kiinnittyi jalassani oleviin
    muovihousuihin.
    – "Tällaisella kelillä nämä on käytännölliset". Hymyilin ja pyyhkäisin kädelläni hieman
    lahkeille roiskunutta kuraa.
    – "Sun ilmeesi oli aika nautinnollisen näköinen silloin uimahallilla kun mä puin sulle ne
    sukellusvälineet"
    Tunsin suunnatonta häpeää, minun teki mieli livahtaa karkuun. Jukan katse tuntui
    sietämättömälle kunnes hän rikkoi hiljaisuuden.
    – "Voinko kysyä sulta yhtä asiaa?"
    – "Mitä?" Vastasin nolosti.
    – "Tuota, minusta nainen sukellusvarusteissa on" "
    – "On mitä?"
    – "Tuota" aika seksikäs"
    – "Vaikka sukellusvarusteet peittää naisen kokonaan?".
    Yritin olla niin kuin en ymmärtäisi mistä on kyse vaikka tunsin pientä vapinaa
    jännityksen ja kiihotuksen lisääntyessä.
    Yllättäen Jukalle tuli tarve lähteä jonnekin, uuden sukelluspuvun kokeileminenkin jäi
    toiseen kertaan. Olin hieman harmissani mutta sovimme että lähtisimme joskus yhdessä
    kokeilemaan Jukan mökille sukeltamista järvessä.
    – – – – – –
    Luulin jo että Jukka tarjosi vain kohteliaisuudesta sukellusretkeä. Muutaman viikon
    kuluttua Jukka kuitenkin otti yhteyttä ja pyysi mukaansa mökille. Epäröin hetken,
    mielenkiintoni vei kuitenkin voiton ja suostuin sukellusretkeen.
    Mökille saavuttuamme tunnelma oli hieman odottava. Aloin lopulta varovasti kysellä
    milloin menisimme sukeltamaan. Jukka kuitenkin aikoi keittää kahvit ensin, epäilin
    hänellä olevan jotain mielessä. Viimein kahvi valmistui ja tunnelma pääsi vapautumaan,
    pian keskustelu sai jännittävän piirteen.
    – "Sä näytit hyvältä silloin uimahallilla sukellusvälineisiin pukeutuneena"
    – "Kiitos, tilanne oli kyllä".jännä"
    – "Jännä" nautitko" sillain?"
    – "Tavallaan, olihan puku jännittävän tuntuinen"
    – "Niin" saitko orgasmin?"
    – Katsoin pitkään Jukkaa "No, en sentään"
    – "Mä haluaisin joskus nähdä kun nainen saa orgasmin sukellusvälineisiin
    pukeutuneena"
    – "Mitenkähän se olisi mahdollista?"
    – "Suostutko kokeileman?"
    – "En tiedä"
    Olin kiinnostunut ja peloissaan, Jukka aikoi hakea jotain välineitä. Pian hän tuli takaisin
    tanssihousujen kanssa joissa oli langattomasti kauko-ohjattavan dildo. Tiesin että
    kasvojeni väri vaihtui punaiseksi housut nähtyäni.
    – "Tarkoitatko että laittaisin nämä päälleni sukelluspuvun alle?"
    – "Jos vain haluat, sitten puettas sulle märkä- tai kuivapuku"
    – "Vai molemmat?"
    – "Aina vain parempi" Hymyilyä
    Otin oman uimapukuni ja tanssihousut, menin makuuhuoneen puolelle vaihtamaan
    vaatteet. Tanssihousut oli helppo pukea, dildo painui helposti valmiiksi kastuneeseen
    pimppaan. Tuntui tuhmalle laittaa kumiset tanssihousut jalkaan jonkun lähes oudon
    ihmisen seurassa, uimapuku peitti sentään säädyttömät housut. Uimapuvun alta
    tanssihousuja ei enää näkynyt mutta tunsin ne kyllä. Kun palasin takaisin Jukka oli
    vaihtanut ylleen jo märkäpuvun ja hän odotti minua toinen märkäpuku käsissään.
    – "Miltä housut tuntuu?"
    – "Aika jännälle"
    – "Arvaatko mitä minulla on täällä" Jukka hieroi jalkojensa väliä, "Kokeile"
    Painoin kädellä varovaisesti Jukan haaruksiin, samalla hän sääti jotain kaukosäätimen
    näköistä esinettä. Käteeni tuntui vaimea värinä. Jukka otti toisen samanlaisen säätimen
    käteensä. Säikähdin, pimpassani oleva dildo värisi hetken ja sammui. Jukan kasvoille
    levisi hymy.
    – "Näillä leikitään myöhemmin". Hymyilyä
    Katsoin Jukkaa epäilevästi, hän jo ojensi moniväristä märkäpukua minulle puettavaksi.
    Pukeuduimme molemmat täydellisiin varusteisiin. Nallepuvun korvasi tällä kertaa juuri
    märkäpuku sukkineen ja käsineineen. Märkäpuvun päälle laitoimme mustat kumiset
    kuivapuvut ja käsiini tulivat jälleen vedenpitävät paksut kumirukkaset. Jukka jätti
    kaukosäätimet oman käsineen sisään. Siirryimme laiturille jossa sain tasapainoliivin ja
    raskaan ilmapullon selkään, vaikka Jukallakin oli jo paksut kumirukkaset hän kiinnitti
    remmejä ja letkuja tottuneen näköisesti. Räpylöiden ja painovyön jälkeen viimeisenä oli
    vuorossa remmeillä kiristettävä kasvot kokonaan peittävä sukellus naamari. Samalla kun
    Jukka kiristi viimeisiä naamarin hihnoja, hän jälleen täytti minun tasapainoliivit ilmalla.
    Nyt kaikki oli tapahtunut valtavan nopeasti, kaikki välineet olivat kuin ilmestyneet
    tyhjästä päälleni. Samoin huomasin että myös Jukka oli jo täysissä varusteissa.
    Seisoimme laiturin päässä, katsoimme naamareiden silmikosta toisiamme silmiin.
    Samalla tunsin dildon värähtelyn pimpassani. Vaistomaisesti hamusin rukkasella
    jalkojeni välissä. Tunsin voimakkaan töytäisyn ja lensin veteen, kieppuroin hetken
    kuohuvassa vedessä kunnes pääni nousi pinnalle. Jukka tuli nopeasti vierelleni ja katsoi
    minua jälleen silmiin, yritin viestittää että hän sammuttaisi dildon. Hän kuitenkin sääti
    tasapainoliivejä ja aloin painumaan pohjaan.
    Vesi poreili jälleen kuin kiehuvassa kattilassa, dildo värisi armottomasti pimpassani
    tuoden mielihyvää tilanteessa jossa pelkäsin melkein hukkuvani. Pian Jukka oli jälleen
    edessäni, hän otti minusta tukevan otteen ja tunsin kuinka dildon värinä voimistui. Tunsin
    oloni äärimmäisen kiusalliseksi muta kiihottavaksi. Olin Jukan vankina veden alla
    sidottuna kömpelöihin sukelluslaitteisiin, silti henkeni oli täysin pulloista tulevan ilman
    varassa. En pystyisi riisuutumaan, ja jos pystyisin niin hukkuisin. Mielihyvää tuottava
    dildo jäi kaikkien alimmaiseksi, sen ohjaaminen oli Jukan käsissä.
    Armoton dildo jatkoi värisemistään, kiihkeän hengityksen aiheuttamat kuplat poreilivat
    voimakkaasti. Lopulta piehtaroin orgasmin kourissa, revin Jukkaa kädestä jotta hän
    ymmärtäisi sammuttaa värinän. Viimein dildon värinä lakkasi ja jäin raukeana Jukan
    tiiviiseen syleilyyn. Jukan silmistä paistoi onnellinen tyytyväisyys. Emme pitänyt kiirettä
    ylösnousemisen suhteen, nautimme vedenalaisesta rauhallisuudesta.
    Lopulta nousimme pintaan. Ikäväkseni olimme saaneet seuraa, Jukan naapuri oli
    huomannut lähtömme ja tullut nyt seuraamaan meitä. Jukka riisuutui omasta
    naamaristaan jo vedessä, hän pyysi naapuriaan auttamaan minua vedestä ylös. Mies
    tarttui minua kumisista rukkasista kiinni ja veti minut laiturille. Jukka jäi vielä veteen ja
    tietysti käynnisti pimpissäni olevan dildon.
    – "Petri, autatko Katia riisuutumaan?"
    Petri repi kasvoillani olevaa naamaria saamatta mitään aikaiseksi, dildo tuotti kiusallista
    mielihyvää sopimattomassa tilanteessa. Yritin itse epätoivoisesti kiskoa käsineitä
    käsistäni. Vaikka yritin kuinka hillitä itseni huomasin väkisinkin kiihottuvani. Mies ei
    osannut avata naamarin remmejä ja se tuottikin minulle vain uuden lisäkiihokkeen.
    Hengitykseni kiihtyi ja nopeasti virtaava ilma kuulosti hengityslaitteistossa luonnottoman
    kovaääniselle. Mies katsoi minua jo pelokkaan näköisenä, tunsin värisevän dildon
    aiheuttamat rytmikkäät supistelut. Hammasta purren yritin pysyä tyynenä ja nauttia salaa
    ihanasta tunteesta. Viimein doldon värinä vaimeni ja Jukkakin nousi vedestä.
    – "Jukka tuu auttaan tätä tyttöä"
    – "Kati, ihan rauhassa. Ei oo mitään hätää"
    – "Mä en saanut sitä naamaria auki"
    Jukka avusti näppärästi käsineistä huolimatta minulta naamarin kasvoilta, pullon selästä,
    painovyön lantiolta ja räpylät jalasta. Jukka pahoitteli että olin pelästynyt ja hän ei tullut
    heti avuksi, en vastannut mitään. Toivoin vain ettei tuntematon mies havainnut
    seksileikkiämme ja hän vain luuli minun pelästyneen koska hän ei saanut naamaria
    kasvoiltani. Halusin jo nopeasti eroon sukelluspuvuista ja tanssihousuista, ja halusin
    riisuutua ilman muiden seuraa.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin