kumiasuseuraa

• This topic has 3 vastaukset, 1,151 kirjoittajaa, and was last updated 10 years sitten by  avatarNimetön.
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija

ois kiva tavata joskus edes yks kumiasuista pitävä ihminen, ja kumiasuissa viihtyväkin vielä..ihan sama sitten onko mies tai nainen, kunhan sais yhessä pukea releet päälle, ja fiilistellä niissä sitten..hmm.. 😉

0

moi tässä olis 47v uudeltamaalta joka viihtyy kumiasuissa/sadeasuissa mä tyyydytän itseeni
    kumiin/sadeasuihin tyydytetäänkö toisiamme kumissa joo ei näitä kumimiehiä oo joka oksalla
    kasva oon huomannu sen saisinko susta kumimiehen itselleni tehdään hyvää toisillemme
    kumissa imen/imetän runkkaan 69ok kumin nuoleminen ok kumiiin nussiminen ok ja jos muuten
    munaa anaaliin niin kortsun kans kumimiehethän nussii vain kortsun kans,muu käy ilman kortsua.mä kiihotun mielettömästi kumista/sadeasuista.

0

Kumpainenkaan teistä naishenkilö? 🙂

0

Se nyt ois varmaan jo aika hyvä saavutus jos edes löytää toisen kumifetisistin, vaikka olisikin samaa sukupuolta. Uskoisin, että tällainen tapaaminen voisi heterollekin olla ihan mukava, se kumi kun on ihanan kiiltävää ja kireää käyttäjän sukupuolesta riippumatta. Jos tämä toinen sattuu vielä olemaan vastakkaista sukupuolta niin se on jo varsinainen lottovoitto.

Itse tyytyisin jo ensinmainittuunkin tapaukseen, jälkimmäisenmoisen onnen osumista kohdalleni pidän aikalailla mahdottomana.
    Mutta parikymppinen miekkonen itäiseltä uudeltamaalta, Porvoosta olen, jos jotain sattuisi kiinnostamaan ja olisi mieluusti suht saman ikäinen.

Enemmän selostusta esittelyketjukkaassa.

0
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.