↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Kumiasun pukeminen

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Kumiasun pukeminen

Tämä aihe sisältää 37 vastaukset, 5,250 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  BlackRaven 6 vuotta, 4 kuukautta sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija

KumimiesJKL
    Osallistuja (Participant)

Moi kaikille!

Mitä ainetta käytätte liukasteena, kun puette kumia päälle. Itse olen käyttänyt talkkia, mutta löytyisikö parempaa ainetta pukemisen helpottamiseksi?

KumimiesJKL

rubberfin

Itse käytän talkin lisäksi ‘Pjur Cult’ nimistä tuotetta. On tarkoitettu juuri tuohon pukemisen helpottamiseksi. Valitettavasti taitaa saada vai 100ml pulloissa – en ainakaan ole löytänyt vielä isompaa.

Kumikarhu

Kerrotko reinuk mistä hankit tuota dressing aid-litkua? Taitaa tulla hintoihinsa tilailla jostain Euroopasta?

Jokunen
    Jäsen

Antishopista saa tuota dressing aidia. Sillä saa kumiasun päälle helposti 8)

Kumikarhu

Millähän nimellä se on siellä? En löytänyt muuta kuin kumin kiillokeainetta ja sitten tietysti liukkareita?

rubberfin

"Kumikarhu" wrote: Kerrotko reinuk mistä hankit tuota dressing aid-litkua? Taitaa tulla hintoihinsa tilailla jostain Euroopasta?

Ebaystä tuota olen ostanut. Yleensä kolmisen pulloa ostan kerralla, niin ei nuo postikulut rankaise niin pahasti.

vaijyarska
    Jäsen

"reinuk" wrote: [quote="Kumikarhu"]Kerrotko reinuk mistä hankit tuota dressing aid-litkua? Taitaa tulla hintoihinsa tilailla jostain Euroopasta?

Ebaystä tuota olen ostanut. Yleensä kolmisen pulloa ostan kerralla, niin ei nuo postikulut rankaise niin pahasti.

Talkkia itse vuosia käyttäneenä kiinnostaisi millä tavalla tuo tai muut nesteet on parempia?

rubberfin

"vaijyarska" wrote: [quote="reinuk"][quote="Kumikarhu"]Kerrotko reinuk mistä hankit tuota dressing aid-litkua? Taitaa tulla hintoihinsa tilailla jostain Euroopasta?

Talkkia itse vuosia käyttäneenä kiinnostaisi millä tavalla tuo tai muut nesteet on parempia?

Ainakin tuo käyttämäni neste pitää puvun sisäpuolen liukkaana melko pitkään. Näin ei puku jää kinnaamaan kiinni niin helposti. Talkki mielestäni "haihtuu" aika nopeasti, joten mieluummin käytän tuota nestettä.

Talkkia tulee käytettyä yleisimmin pienempien vaatekappaleiden kanssa.

vaijyarska
    Jäsen

"reinuk" wrote:
    Ainakin tuo käyttämäni neste pitää puvun sisäpuolen liukkaana melko pitkään. Näin ei puku jää kinnaamaan kiinni niin helposti. Talkki mielestäni "haihtuu" aika nopeasti, joten mieluummin käytän tuota nestettä.

Pitää varmaan joskus ostaa kokeeksi. Toimisikohan joku vesiliukoinen perusvoide samalla lailla? Niitähän saa joka marketista aika halvalla. Rasvaliukoiset eivät varmaan tee hyvää lateksille, kun niiden käytöstä liukuna kortsujenkin kanssa on hajoamisvaaran takia varoteltu.

rubberfin

"vaijyarska" wrote: [quote="reinuk"]

Pitää varmaan joskus ostaa kokeeksi. Toimisikohan joku vesiliukoinen perusvoide samalla lailla? Niitähän saa joka marketista aika halvalla. Rasvaliukoiset eivät varmaan tee hyvää lateksille, kun niiden käytöstä liukuna kortsujenkin kanssa on hajoamisvaaran takia varoteltu.

Oman kokemuksen perusteella voisin suositella kokeilemaan. Joku hajusteeton perusvoidekin voi toimia, mutta taitavat vaan imeytyä aika nopeasti ihoon kuitenkin.

Calitri
    Jäsen

http://www.anti-shop.fi/kauppa/product_ … ts_id=2940

Tuota kyseistä tavaraa ite oon käyttänyt ja täytyy sanoa, että sopii täydellisesti pukemiseen ja sen lisäksi vielä kiillottamiseen. Sillä on saanu omankin puvun aina päälle ja mukavan kiiltäväksi. Nuo silikonipohjaiset aineet on parhaita antamaan myös sitä suojaa, joten hintaan nähden aika hyvää tavaraa.

mirandalatexTV

lisäksi nuo on kivoja siinäkin, että eivät ala sotkea kuten talkki. Jossain vaiheessa tuppaa talkin kanssa ilmestyä valkoisia vanoja.

Kaikin puolin muutenkin minusta noilla liukasteilla saa paremmin istuvan tiukan asun

miranda

cherokee
    Jäsen

Kappas perhanaa, en ookkaan noita huomannut. Täytynee siirtyä ostoksille. Jotkin perusvoiteetkin muuten ok. mut tuntuu imeytyvän ihoon turhan nopeasti…

Anonyymi
    Avainmestari (Keymaster)

"cherokee" wrote: Kappas perhanaa, en ookkaan noita huomannut. Täytynee siirtyä ostoksille. Jotkin perusvoiteetkin muuten ok. mut tuntuu imeytyvän ihoon turhan nopeasti…

Ja perusvoiteissa on monesti öljyjä, jotka haurastuttavat kumia…

cherokee
    Jäsen

Kiitos tiedosta, tuota en ole tullut ajatelleeksikaan… 😕

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 38)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin