↑ Palaa kohteeseen Novelleja

Kumiasuja vaatteiden alla

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1,618 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Anonymous 4 vuotta, 3 kuukautta sitten.

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)
  • Julkaisija

Anonymous
    Jäsen

Kumiasuja vaatteiden alla

Tulin töistä kotiin, tänään olin päättänyt toteuttaa kauan harkitsemani fantasian. Joulukuussa 2001 kumityttö kirjoitti novellin kauppakeskuksessa seikkailusta, siitä heräsi kiinnostukseni pissaleikkejä kohtaan ja otinkin mallia hänen seikkailustaan. Poikakaverini Timo on jo aiemmin saanut minut innostumaan kumiasuista, niitä meille on kertynytkin jo sellainen valikoima että voisin pukeutua kumiin siten että kumi peittäisi minut silmiä, sieraimia ja suuta lukuunottamatta kokonaan.

Timon töistä tuloon pitäisi olla aikaa sen verran että ehdin valmistautua. Käyn pikaisesti suihkussa ja kuivaan itseni tarkoin, nihkeälle iholle on vaikeaa saada kumiasua puettua. Valitse kaapista alusasuksi pyöräilyhousut, korsetin ja pitkä sukat jotka kaikki ovat materiaaliltaan kumia. Talkitsen asujen sisäpuolen ja itseni. Alan pukeutua, ensin pyöräilyhousut jalkaan, sitten korsetti ja lopuksi kiinnitän korsetin sukkanauhoihin sukat. Päälysvaatteesi valitsen farkut, t-paidan ja nilkkasukat. Olen pukeutunut alusasusta kuten kumityttö omassa tarinassaan, oma kokeiluni saa alkaa. Tunnen oloni todella seksikkääksi.

Käyn katsomassa itseäni eteisen peilistä. Poskeni hieman punoittaa jännityksestä mutta muuten ei voisi arvata miten olen pukeutunut. Mietin kuitenkin kuuluuko kumin ääni liian selvästi liikkuessani, vai peittyykö se farkkujen kahinaan. Toivon että tänään ei tule ketään yllättäen käymään, vain Timo on tervetullut, en halua paljastua muille. Tästä asusta en voi riisuutua etten paljastu jos yllätysvieraita tulee. Pissallakäyntitarvekkin alkaa muistuttaa itsestään, en ole käynyt tarkoituksella vessassa iltapäivän aikana.

Sitten jatkan normaaleilla päiväaskareilla. Aloitan ruuan laiton, kuitenkin jotain helppoa ja nopeaa, Timon tuloon ei enää välttämättä ole pitkä aika. Juon välillä mehua että saan kunnon pissahädän aikaiseksi.

Ruoka alkaa valmistua ja pöytäkin on katettu, toivon että Timo saapuisi pian. Onnekseni Timon kotiin tuloon ei mene kauan, minua jännittää. Tervehdimme toisiamme. Sydän hakkaa vimmatusti, odotan huomaako Timo mitään minussa, toivon etten paljastu vielä. Timo alkaakin selailla päivän postia ja juttelumme on tavanomaista. Minä aloitan syönnin ja pyydän Timoakin tulemaan, hän tuleekin tapansa mukaan lehden kanssa. Nautin ruuan satsaamalla enemmän ruokajuomaan, mehua kuluu ja pissahätäni kasvaa. Odotan milloin en pysty enää pidätteleen ja pissa pääsee karkaamaan.

Saan syötyä, nousen pöydästä ja yritän tehdä jotain. Kävelen levottomasti edestakaisin saamatta oikeastaan mitään aikaiseksi. Ihmettelen kuinka kauan pystyn vielä pidättelemään, tuntuu jo että rakkoni olisi halkeamaisillaan. Timokin on saanut syötyä mutta lukee edelleen pöydässä lehteä. Minä juon vielä vähän mehua.

Sitten tunnen pienen lirauksen karkaavan housuihin. Sydän alkaa jälleen hakkaamaan vimmatusti. Pian tunnen kuinka toinen, hieman edellistä suurempi liraus pääsee karkaamaan. Katson Timoa, hän ei ole huomannut mitään, keskittyy vain omaan lehteensä. Otan tukea keittiönpöytätasosta, en voi pidättää enää ja pissat tulee valtavalla paineella. En pysty rajoittamaan pissan tuloa, rakkoni tuntuu tyhjenevän kerralla kokonaan. Tunnen housuni pullistuvan virtsasta, ehdin jo pelästyä että miksi virtsa ei valu sukkiin mutta pian tunnen kuinka lämmin neste hakee reittiä reisiä ja sääriä pitkin kohti varpaita. Kokeilen varovasti kävelyä, tunnen kuinka virtsan alas valuminen kiihtyy. Käyn katsomassa itseäni peilistä, poskeni punoittavat. Hymyilen hieman.

Kävellessäni alkaa kuulua pientä litinää, Timokin hoksaa sen. Kerron tyynesti Timolle että minulta pääsi pissat housuihin. Hänellä on hölmistynyt ilme kasvoillaan. Minä taputan toisella jalalla lattiaan että hän huomaa mistä ääni tulee. Timo ihmettelee että mitä oikein touhuan ja tullee viereeni. Hän kokeilee minua ensin haarojen välistä mutta minä nostan toista jalkaa hänelle tutkittavaksi. Timo polvistuu eteeni ja tutkii jalkaterän. Pian käsi löytää farkkujen lahkeesta sisään ja tuntee kumiin verhotun sääreni. Timon ilme kertoo innostuksesta.

Timo nousee ylös ja alkaa kiihkeästi tutkimaan minua vaatteiden läpi. Pyydän häntä kuitenkin ensin sulkemaan verhot. Minä nautin tutkivista käsistä ja pitkistä suudelmista, pilluni kastuu muustakin kun virtsasta. Tunnen Timon seisovan kalun vaatteiden lävitsekkin. Timo alkaa riisumaan minua. Ensin lähtevät nilkkasukat, sitten putoavat farkut eikä paitakaan kauaa päällä ole. Loppujen riisuminen jää myöhemmäksi.

Timo siirtää minut selkä seinää vasten seisomaan ja käy kiinni kiihkeästi, on ihana tunne saada mies kunnolla villiintymään. Rintojen ja glitoriksen hyväily kumin läpi tuo minulle nopeasti orgasmin. Pienen hengähdyksen jälkeen avaan Timon farkut ja alan hyväilemään hänen penistään käsin. Timo kuitenkin pyytää samantien lopettamaan ja pyytää minua tekemään sen jaloilla. Timo riisuu housut ja menee lattialle selälleen, minä istun keittiötuolille ja nostan jalat peniksen molemmille puolille. Ei tarvita kun muutama liike ja saan spermat sukilleni. Näky on kiihottava. Meillä ei ole mikään kiire tästä asennosta minnekkään. Annan jalkojeni olla peniksen juurella.

Timo silittelee sääriäni ja juttelemme. Saan kehuja onnistuneesta yllätyksestä, olen tyytyväinen. Minua alkaa pissattamaan jälleen. Siirrymme pesuhuoneeseen. Timo halaa minua ja pitää toista kättään haarojeni välissä. Päästän pissan tulemaan. Halaamme pitkään ennen kun aloitan riisumisen Timon avustuksella. Illalla jo suunnittelemme tulevia koitoksia…

Kirjoittanut KumiKati

Lähde: http://www.seksimaa.com/tarinat/3291.html#.Ub9EEOjyXDc

Esillä 1 viesti (kaikkiaan 1)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin