↑ Palaa kohteeseen Latex-asut

Kumiasuissa 24/7

Info Foorumit Fetissit Latex-asut Kumiasuissa 24/7

Tämä aihe sisältää 11 vastaukset, 1,812 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  bvirtanen 7 vuotta, 11 kuukautta sitten.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija

Kumijari
    Osallistuja (Participant)

Täällä kun on kumifetisistejä muutamia niin onko kellään ollut ajatuksissa oleskella kumiasuissa pitempiä aikoja?
    Voin olla lähes varma että jollakin foorumilaisella on samansuuntaisia ajatuksia tai fantasioita.

Itse käynnistän nyt 48-tunnin testin. Eli tarkoituksena on olla sunnuntai-iltaan asti jotain kumia päällä kokoajan poislukien suihkussa käydessä.

Kumijari

N.12h takana, kuvia fiiliksistä tuolla mun kuvatopicissa. 🙄

Murunda

Nyt tuo täytyy myöntää etten ole niinkään innostunut pitämään mitään päällä hirvittävän pitkiä aikoja, yöllä ei tarvi olla mitään. Joskus onlen miettinyt aamusta iltaan pukeutumista mutta sekin on jäänyt haaveeksi. Sellaiset iltapäivästä iltaan on tullut pisimmillään vietettyä kumeissa.

Tarkoittaako tämä kokeilu että käyt myös ulkoilemassa kumiasussa? Muista viesteistä sellaista voisi päätellä 🙄
    Tsemppiä kokeiluun :clap: :thumbup:

Kumijari

n.44 tuntia tuli, suihkun jälkeenkin iholla "tuoksuu" kumi…

Ei muuten ole mahdotonta olla pitempiä aikoja kumeissa, ainoa este sille taitaa olla tuo rohkeus julkisille paikoille.
    Vaikka minä käynkin ulkona kumeissa niin ei silti ihan mihin tahansa ole pokkaa mennä, tunnen ehkä liikaa porukkaa täällä.

LtxDevil
    Jäsen

103h. kerran vuorokaudessa tunnin suihku, ja siinä välissä kerkesi ihan hyvin kuivatella asusteet. Eli koko ajan vähintään pitkähihainen paita ja legginssit. Ihan sitten oma valinta, mitä muuta, mutta hanskathan ne oli ykkösuosikkina jatkuvasti mukana menossa. Saisi vain olla pitemmät "hihat" noissa vinyylikäsineissä.

Ensi kertaa varten pitänee nestetankkaus miettiä ihan uusiksi ja pitää siitä huolta. Siivoaminen totaalikumeissa on jo sen tason touhua, että hiki lensi. Ulkomaailmassa pyöriessä kumien päälle pistelin tavan vaatteita, mut muuten tuli hiimailtua kumeissa ihan huolellisesti, heh. 🙂

Kumijari

103h on jo kunnioitettava aika :clap: Joo jos tosiaan haluaa fetissijuttuihinsa vähän enemmän "extremeä" jos näin voi sanoa niin ei se ihan mahdotonta ole. Pitää vain muistaa juoda kunnolla.

Muistelisin että täällä oli joskus ihan linkkikin jossa oli joku tyyppi kokonaisen vuoden kumeissa, siinä on jo yritystä 🙄

Lucy_Ltx
    Jäsen

Kumeissa pisimmillään on tullut hengailtua parisen päivää, la-su, välillä suihkussa käysen ja kumit vaihtaen tais pesten.

Parhaiten ehkä toimii mun mielestä kun on joku leikkikaverina. Viimeaikoina jäänyt pidemmät kumistelut väliin leikkikaverin puuttuessa, sekä työn sotkiessa hupeja.

Koko vuosi alkaa olee jo huikeeta :thumbup:

Latex

Lucy:n ei varmaan taida kauuaa ettii leikkikaveria kun on jo jono ovella jos niikseen tulee!!! 🙂 🙂 🙂

Kumijari

"Latex" wrote: Lucy:n ei varmaan taida kauuaa ettii leikkikaveria kun on jo jono ovella jos niikseen tulee!!! 🙂 🙂 🙂

Olen samaa mieltä 😀 Tää ilmottautuukin tästä ensimmäiseksi jonoon 😉

Murunda

"Kumijari36" wrote: [quote="Latex"]Lucy:n ei varmaan taida kauuaa ettii leikkikaveria kun on jo jono ovella jos niikseen tulee!!! 🙂 🙂 🙂

Jos ilmoittautuu viimeiseksi jonoon niin mahtaa olla niin kaukana ettei edes tiedä mihin jonotetaan 🙄
    Mutta Lucy on huippu, lisää kuvia odotellaan ennenkun pästään jonottamaan :thumbup:

johnfinnish

12tuntiin on itsellä jäänyt ja vaparitkin vähissä taas viime aikoina töistä (vaikkajust vapaalla onkin). Silloinkin muut puuhat tahtovat viedä ajan. Tsemppaaja-leikkikaveri pitäis olla niin kyllähän jaksais. Lucyn leikki/kuvauskaverina taatusti viihtyis. Eipä tuli kieltäydyttyä 😆

bvirtanen
    Jäsen

"murunda" wrote: [quote="Kumijari36"][quote="Latex"]Lucy:n ei varmaan taida kauuaa ettii leikkikaveria kun on jo jono ovella jos niikseen tulee!!! 🙂 🙂 🙂

Jos ilmoittautuu viimeiseksi jonoon niin mahtaa olla niin kaukana ettei edes tiedä mihin jonotetaan 🙄
    Mutta Lucy on huippu, lisää kuvia odotellaan ennenkun pästään jonottamaan :thumbup:

Otan myös vuoronumeron 2467. 😮

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Siirry työkalupalkkiin